Rikke aka rapanden

Hvilken skrædder i Århus?

6 indlæg i dette emne

Hey skønne Zillaer :-)

Hvilken skrædder kan i anbefale i Århus? Jeg syntes der er så mange at vælge imellem, og kan ikke lige gennemskue det.. Vil jo gerne være sikker på min kjole bliver perfekt..

Skal bare have lagt kjolen op, og så have flyttet en knap på halternecken.. Og så skal jeg også have lagt mit skørt op hvis det kan lade sig gøre, men mon ikke det kan det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Hadsten???? Det er hende Unique brudekjole bruger. Jeg gav 300 kr for alt.

Nål og tråd.. Else Nielsen. 4040 4783

Jeg vil helst gerne til en her i Århus, da jeg ikke har bil.. Men tusinde tak for svar :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skrædder Gitte Hindborg - Borggade 10 - 8000 Århus C - Hende har jeg fået anbefalet... Fik rettet min kjole til i sidste uge og hun er bare så sød. Jeg har ikke set resultatet endnu men er på ingen måde bekymret... Hun gør rigtig meget i brudekjoletilretning. Og jeg skal have lavet det samme som jeg + en tilretning ved barmen....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skrædder Gitte Hindborg - Borggade 10 - 8000 Århus C - Hende har jeg fået anbefalet... Fik rettet min kjole til i sidste uge og hun er bare så sød. Jeg har ikke set resultatet endnu men er på ingen måde bekymret... Hun gør rigtig meget i brudekjoletilretning. Og jeg skal have lavet det samme som jeg + en tilretning ved barmen....

Super, det er netop en af dem jeg har overvejet, så tror da bare jeg vælger hende :-) Ved du hvad du skal give for det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer