hessellund

SNEAK PEAK - fotografen 15.02.14

349 indlæg i dette emne

Øv øv øv … :( Hvor er det bare smadder ærgeligt… I ser super godt og dejligt at det meste af jeres dag forløb sig perfekt… :) håber at det i det mindste kan varme jer længe og så må de andre gæster have ondt i røven over at byde jer dette! :( stor krammer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det var Jesper , alletiders fotograf, rigtig god, var god til at tage billeder uden nogle følte at de havde kameraet lige oppe i ansigtet, og var kreativ på lokationen

Åh så skønt at hører :) han virkede nu rigtig god da vi mødte ham men dejligt at få bekræftede at han også er det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du får lige en masse varme tanker og cyberkram fra mig også. Det lyder som om det meste af dagen var skøn, men sikke en afslutning. Æv. Jeg tilslutter mig resten af koret og siger pff de skulle skamme sig. Netop en god grund til at tænke over om I skal sortere lidt ud. håber du har fået rystet det af dig.

I ser skønne ud og meget glade på fotoet. Jeg synes det er det du skal have i tankerne når du mindes dagen. Jeg er rigtig spændt på at se flere billeder af jer.

Mange tanker til jer begge, men flest til den nye fru.

Og stort tillykke med titlen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op nogle r*vhuller. Hvorfor skal man ødelægge sådan en dejlig dag for jer?! Jeg var blevet rasende!!

Når det er sagt, så lyder resten af dagen helt fantastisk. Håber at du vil se tilbage på alle de dejlige ting. Og nyd livet som fru. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for nogle tåber :rasendesmileyderslårdemmegethårdtovenihovedetmedenmuggert:

Jeg er glad for at høre, at maden var god :wink: Han leverede også et dejligt nytårsmåltid til os :)

Og som de andre skriver: I ser skønne ud!

Redigeret af sle85
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv at folk opførte sig sådan, håber inderligt de har dårlig smag over det.....

Derudover hvor ser i fantastiske ud.... :loveshower::loveshower::loveshower: håber i holder fokus på de gode stunder for dagen og bare nyder hinanden i fuld drag

:hug::hug: glæder mig til at se flere billeder :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Først og fremmest, I ser fantastiske ud, så smuk du er i din kjole!

Dejligt I havde en god oplevelse i kirken, lækker mad, gode gaver og det meste af en god fest. Men hold da op sikke en respektløshed, jeg er rystet og kan godt forstå at du er ked af det - det er bare ikke OK opførsel at ødelægge andres fest. Jeg håber at de pågældende har en rigtig dårlig smag i munden bagefter. Når det er sagt, så håber jeg da ikke at den trælse episode overskygger alle de andre gode oplevelser I havde den dag. Glæder mig til at se flere billeder fra festen og fotografen, smukt ser det i hvert fald ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

øv for en opførsel!! håber at resten af dagen er det der skinner igennem med tiden, med jeres glæde og kærlighed til hinanden.

I må da sandelig have en brudevals til gode- måske til jeres 1 års dag?

Og så er du en meget smuk brud!

tillykke, igen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du ser MEGET smuk ud, ven - og hvor er det et dejligt billede, jeres sneak peak :)

Når folk opfører sig som du fortæller, gør det mig bare rigtig ked :( Jeg fatter ikke at folk kan bringe det over sig - men jeg synes desværre hver dag jeg ser ignorance og egoisme omkring mig - ofte bare "i det små", men all the same.

At man bringer den slags lort med til et BRYLLUP er bare for meget; jeg håber fandeme de skammer sig!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så tøser her er lige et par sneak peak mere fra fotografen, glæder mig til at få resten, sådan ser man ud når man har stået 3 kvarter ude i kulden i bare arme hi hi


post-56578-0-71226700-1393441185_thumb.j

post-56578-0-47892400-1393441313_thumb.j

Redigeret af hessellund
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer