hessellund

SNEAK PEAK - fotografen 15.02.14

349 posts in this topic

Annonce ♥

Imorgen starter dagen med at brudepige kommer og hygger og vi skal ordne negle, så skal der hentes blomster til brudebuket som skal laves, når den største søn får fri skal vi ud og købe tøj til ham, de andre har fået. Så skal jeg klippe manden og derefter starter jeg på bryllupskagen, så programmet er lavet😄

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold fast, hvor ser det godt ud. Er helt skudt i dine birkegrene. Er en smule misundelig. :D

Håber, du får den mest fantastiske dag på lørdag!!

p.s. hvis du nu overvejer at sælge / bortgive birkegrenene efter, så vil jeg godt melde mig selv på banen. :)

0

Så blev der købt habit til drengene, nu kan jeg slappe mere af, jeg har også sammen med brudepige være igang med at lave 2 buketter, en lille til hende og en lidt større til mig, ikke ret stor , det er jeg ikke så vild med, og så skal den jo ikke stjæle billede fra kjolen, så lige nu er jeg igang med at bage bunde

0

Annonce ♥

Så blev der købt habit til drengene, nu kan jeg slappe mere af, jeg har også sammen med brudepige være igang med at lave 2 buketter, en lille til hende og en lidt større til mig, ikke ret stor , det er jeg ikke så vild med, og så skal den jo ikke stjæle billede fra kjolen, så lige nu er jeg igang med at bage bunde

Godt du fik ro på og ordnet drengenes tøj. Jeg er enig mht. buketter, jeg bryder mig heller ikke om at de er alt for store. Lyder godt med bunde, bliver helt lækkersulten (Er på sukkerafvænning, så alt der bare lugter lidt af guf får min mund til at løbe i vand) :blush:

0

Hej spirsine hvis du er i hals søndag morgen, må du gerne komme og hente dem gratis, med alle de ting jeg skal have med hjem, så kan jeg ikke have dem med, så ellers bliver de bare smidt ud, det gør alle mine syltetøjs glas også og resten sælger jeg , alt lige fra slik krukker til underskørt, krystaller osv

0

Annonce ♥

Hold da op hvor er du fortravlet. Det ser så godt ud hvad du har klaret med lokalet. Du har da haft kam til håret med alle de ting du har lavet. Det må være fedt at se det flotte resultat.

Og sikke nogle flotte fyre.

Det er jo næsten så tæt på som det kan være. Jeg var så glad da jeg så du havde lagt forberedelses fotos på. Det er så cool at følge med i hele processen op til. Skønt. Jeg håber du ikke er stresset for det ser ud til at der er styr på det hele. :D :)

0

Hold da op hvor er du fortravlet. Det ser så godt ud hvad du har klaret med lokalet. Du har da haft kam til håret med alle de ting du har lavet. Det må være fedt at se det flotte resultat.

Og sikke nogle flotte fyre.

Det er jo næsten så tæt på som det kan være. Jeg var så glad da jeg så du havde lagt forberedelses fotos på. Det er så cool at følge med i hele processen op til. Skønt. Jeg håber du ikke er stresset for det ser ud til at der er styr på det hele. :D :)

0

Annonce ♥

Stort TILLYKKE med dagen i dag.. Det ser ud som om, du har fået skabt de perfekte rammer med pynt og borddækningen i forsamlingshuset! Jeg håber at I får en fantastisk dag

:cheerleader3: TILLYKKE!! :cheerleader3:

​… Og put dig gerne under dynen igen, hvis du kan komme til det :wink:

0