Guest SigneFlor

Jeg er så nervøs ! !

23 posts in this topic

Hvad er I mest nervøse for ved jeres bryllup ??

Jeg skal giftes på lørdag og jeg er godt nok nervøs over:

-Kirken, tænk hvis kjolen sprækker når jeg sætter mig på knæ ved alter :oops:

-Kirken, tænk hvis jeg ikke siger JA på det rigtige tidspunkt osv.osv.osv.

-Min tale naturligvis, tænk hvis folk synes mit lange eventyr er kedeligt ! Og ikke mindst bageefter hvor jeg skal sige nogle personlige ord til Heidi... Kommer jeg til at stamme det hele igennem, går jeg i sort ?? Og hvad skal jeg ''slutte'' af med, en skål ?? Og hvordan gør man det !! :o Arghhhhh

-Brudevalsen som jo er anderledes...

Er det unormalt at have det sådan her ???

0

Annonce ♥

Hej søde dig.. :)

Og nej, du er HELT normal!! :) Bare rolig. Sådan tror jeg de fleste brude har det. Men ved du hvad, der er større odds for at du vinder i lotte, end at din kjole sprækker i kirken. :) Og SELVFØLGELIG er der INGEN der synes din tale er kedelig. Come on, den dag vil folk gerne høre om jeres store kærlighed på alle måder. Det er jo det et bryllup handler om søde!!

Præsten skal nok kigge på dig når du skal svare. :) Og bare du ikke siger nej, så skidt da med hvis du siger ja for mange gange.. :heart:

Man kan efter sin tale sige: Og nu vil jeg bede jer alle rejse jer og skåle for min dejlige Heidi. Slut. :)

Brudevalsen, uanset hvordan man vælger at danse den, er jo i jeres ånd. Nogen laver et helt show, og det er vildt fedt når folk tør at lave deres egen form for brudevals,. Vi er jo ikke i 19 hundrede og hvidkål.. :)

Og så sender jeg lige et KÆMPE kram til dig. Og HUSK: I blir gift om du så er nok så nervøs, så se om du ikke kan glæde dig lidt mere og smide alt det nervøse bag dig. :)

Men omvendt er det sundt at være nervøs. Det viser jo netop at det betyder ALT for dig,,,

Kæmpe held og lykke til jer. :loveflag::bearhug:

1

Hvad skal i vil brudevalsen? :)

Jeg har ledt og ledt efter en planlægnings tråd fra dig men kan simpelthen ikke finde en. Så den er der nok ikke.

Og jeg er bare så nysgerrig efter en masse ting.

Men tag det helt roligt. Det er may at være nervøs. Det viser jo bare at man mener det :)

0

Annonce ♥

Hej Signe

Er sikker på at det nok skal gå godt. Og din tale er jo fantastisk og romantisk :heart: Bare husk at nyde det, istedet for at tænke på alt det der kan gå galt.. (Selvom jeg ved at når det bliver min tur, vil jeg nok også tænke lige som dig :blush:)

Og pøj pøj med på lørdag.. Det skal nok komme til at gå godt :)

0

Din nervøsitet skal nok blive værre;-) men bare at i begge møder op så skal i nok blive gift.

Og din tale er bare så go, den er jeg virkelig fan af (det er den med eventyret ikk;-))

Jeg var egentlig ikk så nervøs dagene op til men da jeg kom i kjolen blev jeg mega dårlig og blev kun værre da jeg kom i kirken. Min kjole sad fast i gulvet og jeg satte mig på den forkerte stol men blev gift alligevel;-)

Se det skal nok gå det hele og i får den bedste dag:-)

0

Annonce ♥

Jeg kan bare ikke finde ud af det med planlægningstråd )o:

Hvad er du nysgerrig efter smil ?

Vi laver en anderledes brudevals, med lidt gang i smil

Jamen.... EN MASSE TING :lol:

Skal i begge have kjole på?

Skal i begge gå op af gulvet?

Hvad siger præsten til det?

... Og alle sådan nogen ting :)

Og hvad med børn? :)

Jeg kender absolut ingen lesbiske, så jeg er vildt nysgerrig efter at vide hvordan i vil gøre det hele. jeg kan jo selv se hvor meget mand/kvinde forhold der er i alle traditionerne, og det må simpelhen være noget af et puslespil at få det til at gå op.. Medmindre at den ene af jer er som en mand og den anden som en dame... Men så er det vel en transvastit??

Ej... Jeg aner det faktisk ikke.. :blush: Måske jeg gør det hele mere kompliceret end det faktisk er.

Jeg havde engang en ven som var bøsse - men vi var så unge og han havde kun nogen korte useriøse forhold hvor fremtid ikke var aktuelt.. Så det var jo beskedent hvad jeg lærte, udover at beskyttelse var et must :wink:

Sorry hvis jeg lyder som en total blankovich. :blush: Men man stopper jo ikke bare op på gaden og udspørger fremmede mennesker som holder en af samme køn i hånd om hvordan man bliver gift... :blush:

Eller nogen gør jo nok - men så virker man da først som en retarderet en :blink:

0

Jamen:

Heidi er en drenget pige, hun går aldrig med makeup eller kjole og hun laver biler, crossmaskiner, tømrerarbejde og har spillet på landsholdet i kvindefodbold :tunge:

Jeg er den pigede, som absolut skal have kjole på og hvad dertil hører :wink:

Der er en klar rollefordeling som mand og kvinde, dog med et twist af at vi er 2 kvinder. Heidi skal have en skrædder syet blazer på i ivory som min kjole, samt bukser.

Hun bliver dog ført op af sin far til noget orgelmusik (ikke den jeg skal gå til), og når hun står deroppe ja så venter hun på mig :7himmel:

Så kommer jeg ind 1 minut efter ca. med brudepigerne og min far ()()

Så vi laver en blanding så den både passer til at vi er et lesbisk par, men også passer til de personligheder vi er og den rollefordeling vi nu engang har.

Når vi skal have børn, skal jeg insemineres, hun har ikke lyst til at føde børn eller gå gravid :) Dette vil også se super sjovt ud i G-star hængerøvsbukser :lol:

Jeg forstår godt du spørger, for 4 år siden skænkede jeg ikke homoseksuelle en tanke. Jeg havde kun været sammen med mænd inden jeg mødte hende, og havde ALDRIG tænk på en kvinde på den måde.

Nogle lesbiske er begge pigede eller drengede, sådan et forhold kunne jeg ikke have. Tænk hvis der var 2 af mig :o Hold kæft hvor ville alt være svært hehe.

Heidi bestemmer brudebuketten, vi danser brudevals, vi har valgt nogle salmer i kirken som ikke afspejler mand/dame....

Helt okay du spørger :loveshower:

1

Jamen:

Heidi er en drenget pige, hun går aldrig med makeup eller kjole og hun laver biler, crossmaskiner, tømrerarbejde og har spillet på landsholdet i kvindefodbold :tunge:

Jeg er den pigede, som absolut skal have kjole på og hvad dertil hører :wink:

Der er en klar rollefordeling som mand og kvinde, dog med et twist af at vi er 2 kvinder. Heidi skal have en skrædder syet blazer på i ivory som min kjole, samt bukser.

Hun bliver dog ført op af sin far til noget orgelmusik (ikke den jeg skal gå til), og når hun står deroppe ja så venter hun på mig :7himmel:

Så kommer jeg ind 1 minut efter ca. med brudepigerne og min far ()()

Så vi laver en blanding så den både passer til at vi er et lesbisk par, men også passer til de personligheder vi er og den rollefordeling vi nu engang har.

Når vi skal have børn, skal jeg insemineres, hun har ikke lyst til at føde børn eller gå gravid :) Dette vil også se super sjovt ud i G-star hængerøvsbukser :lol:

Jeg forstår godt du spørger, for 4 år siden skænkede jeg ikke homoseksuelle en tanke. Jeg havde kun været sammen med mænd inden jeg mødte hende, og havde ALDRIG tænk på en kvinde på den måde.

Nogle lesbiske er begge pigede eller drengede, sådan et forhold kunne jeg ikke have. Tænk hvis der var 2 af mig :o Hold kæft hvor ville alt være svært hehe.

Heidi bestemmer brudebuketten, vi danser brudevals, vi har valgt nogle salmer i kirken som ikke afspejler mand/dame....

Helt okay du spørger :loveshower:

Du er bare så sej Signe! :wink:

Tror i får et super fedt og anderledes bryllup!

0

Så er der jo nærmest ingen forskel på jer og et mand-kvinde par. :)

Den eneste forskel er vel kun hvordan anatomien ser ud under dynen - men det er vel ikke værre end at en tur i orion kan løse det hele :)

Hvor er det bare fedt i har tænkt så meget over det.

Har i så været sammen i 4 år nu? Hold da op hvor må i bare have mødte mange fordomme på den tid. Folk er jo tit bange for det ukendte :(

0

Annonce ♥

Vi har egentlig kun haft 1 dårlig oplevelse, engang på et diskotek hvor nogle piger ikke brød sig om at vi kyssede (bare almindelig kys uden tunge).

Ellers har alle været meget meget positive..

Ja grin hun er opdraget som en dreng, og tager røven på mange mænd hehe

0

hæhæ signe kan godt li din måde at sige det på.. tænk hvis der var to af dig.. hæhæ ej synes det er en flot måde i gør det på... og vildt flot du er så åben

0

Hvis der var 2 af mig ville begge jo bestemme de kreative ting, borddækning, tøj, oppyntning..... Oh my good :fløjt:

Heidi har først fundet ud af vi skal holde bryllup for 80 mennesker for 1 måned siden, og på onsdag køber hun sin skjorte :o:thumbsupsmileyanim:

Det er meget ala mand :lol: Men det er totalt sejt at være kæreste med hende, f.eks sidste år hvor vi skulle på stor familie weekend med min familie. (En rigtig fodbold familie hvor KUN mændene kan spille fodbold).

Heidi spurgte om hun måtte være med, hvor de alle kiggede MEGET mærkeligt. ''Øhh jo, det må du da godt, så skal vi nok passe på''!! Grinede de.

Lige så snart bolden blev givet op, tog hun den fra en af mændene lavede de vildeste finter og scorede i den anden ende :cheerleader3:

Alle os kvinder var så flade af grin, og jublede og klappede og alle mændene stod sådan her:

:huh::blink::o Og lignede store spørgsmålstegn !!!

0

Annonce ♥

pyha, jeg er mest nervøs for at blive så nervøs, at jeg bliver syg op til brylluppet. Min krop har dte med at forråde mig en smule, så jeg op til store begivenheder mister al energi og får feber - jeg har endnu ikek fundet ud af, hvad jeg kan gøre for at forhindre det:(

Desuden er jeg bekymret for, om alle gæster kommer til at hygge sig, og om folk vil danse og feste til den lyse morgen.

0

Lige nu er jeg nervøs for en mærkelig ting, som godt nok også er nævnt i mit indlæg i toppen:

Jeg har lige øvet talen, og det gik udemærket... Dog gik jeg helt i ''stå'' eller i ''sort'' da jeg var færdig.

Altså helt konkret hvad siger man når man beder om denne skål som ligesom afslutter talen ??

Gerne skåret ud i pap ! Det er åbenbart det der gør mig nervøs nu hahaha forhelved mand :thumbsupsmileyanim:

0

Når du er færdig, kigger du ud over gæsterne og tilbage på din Heidi, imens du siger: Nu vil jeg gerne at I alle rejser jer op, og skåler for min dejlige Heidi ( eller noget i den stil). Så rejser alle sig op, du skal ikke rundt og hjælpe dem, det kommer helt af sig selv. :tunge:

Så kan du sige: Heidi længe leve, og så brøler alle ud med HURRA HURRA HURRA. :) Og er du heldig er der en moster der siger HURRRAAAAA og en onkel der siger HU og en faster der stamper i gulvet og siger, at det var for de døve... :denmarkflag: Og så giver du hende et mega stort kys, og hun har nok et par tårer der skal tørres bort...:) Var det hjælp nok?? :)

0

Annonce ♥

Jeg synes det er super fedt at du åbent fortæller om et lesbisk bryllup... måtte selv lige læse med for at få nysgerrigheden stillet (ja selv om man er til mænd så er man vel nysgerrig alligevel - jeg er ihvertfald) ;)

Jeg havde egentlig aldrig rigtig tænkt over bøsse-lesbisk bryllup kontra mand-kvinde bryllup, men synes det er fedt at læse om... Glæder mig til at høre lidt mere om hvordan festen forløber :) elsker at læse om bryllupper :thumbsupsmileyanim:

Og så kan jeg jo sidde og blive så pænt nervøs inden det bliver min tur i august :a1221:

Pøj pøj med det hele, og tror ikke din kjole sprækker i kirken... :c166:

0

Signe: cool at du er så åben om jeres forhold, det er jo også med til at slå fordomme ihjel :-) og hvor er det godt at i også endelig har fået muligheden for at blive gift i kirke . Håber i får en fantastisk dag.

0

Tager hatten af for dig og Heidi, Signe!

Selvom vi lever i 2012, er der stadig nogle, som ser skævt til homoseksuelle par - alene det at I nu kan få en kirkelig vielse på linie med heteroseksuelle, er noget af en landvinding, som mange ser skævt til. Men så længe parret elsker hinanden, er det da flintrende ligegyldigt, om det er mand - mand, mand - kvinde, eller som i jeres tilfælde: Kvinde - kvinde.

Det har været meget spændende at læse denne tråd, for du har gået med nøjagtigt de samme spekulationer som alle os andre bridezillaer - og for det ikke skal være løgn, var Heidi på samme måde som mange mænd, der skal giftes, that´s cool! :heart::respekt:

Håber I har haft et bryllup, hvor I og jeres gæster fik tårer i øjnene af rørelse flere gange i løbet af dagen, og et bryllup, hvor jeres kærlighed til hinanden overstrålede hele dagen. :heart: :heart: :heart:

0