Janina

Jeg har set en rigtig negermand - og nu er han MIN!

77 indlæg i dette emne

Slut

Jeg må ærligt talt sige at jeg er glad for at det er overstået, for jeg synes det har været hårdt, men hold da op hvor har det været alt besværet værd!

I vores øjne var vores bryllup intet mindre end perfekt!

- og selv om man kan ønske sig nok så mange slotte, limousiner og berømte bands til sit bryllup, kan jeg hermed love, at man bliver nøjagtigt lige så lykkelig af et skørt fattigmandsbryllup i et gammelt bageri, en Ford Mondeo stationcar (sidstnævnte er vigtigt, når ens kjole er på størrelse med Lunas telt) og et Spotify-abonnement. Vi manglede INTET og vi har fået SÅ meget. Ikke bare en masse fine gaver, men en følelse af at være afholdt, vellidt og elsket af så mange mennesker!

Bryllup kan varmt anbefales!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

TAK!

Jeg læser normalt ikke beretninger da jeg synes de er en anelse for langtrukne...

Men netop idag sidder jeg her og har en krise over det hele.. Ikke at jeg ikke elsker min kæreste - det er bare alt det andet..

Da jeg læste din beretning forsvandt jeg langsomt ind i mig selv - og jeg kan så meget se ligheden mellem jeres og vores kommende bryllup. Og jeg må indrømme at mine skræmmetanker er erstatet med et par tårer i øjenkrogen nu...

Så tak... :heart:

Og hvor lyder det bare som et skønt bryllup.. :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om I har haft den dejligste dag, og hvor er det bare dejligt at høre! Du var så smuk, da du kom ned af kirkegulvet, og i lyste simplethen op af lykke :loveshower: Så smukt!!!

Er så glad på jeres vegne! Et rigtig kærlighedseventyr :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at høre mere når vi ses igen!

Et kæmpe knus fra mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er I søde alle sammen! :loveshower:

Jeg venter spændt på billederne og de kommer på SÅ SNART jeg har dem :) - nu har jeg jo ikke andet at tage mig til... Ingen bryllupsplanlægning og ingen mand at tage mig af :(

Redigeret af Janina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, for et utrolig nydelig par dere to er.

Du er jo ei nydelig brud, og en flott mann du har.

Ser ut som dere har hatt den perfekte drømmedag sammen.

Ønsker dere alt det beste for fremtiden.

Ps... Fantastisk nydelig kjole som kledde den vakre dame ufattelig godt :heart:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer selvfølgelig billeder fra sidste halvdel af aftenen, hurtigst muligt, men lige nu har jeg kun fra første halvdel.

Min fætter har lige sendt mig en masse billeder i Dropbox som er i et format der hedder Cr2 RAW og dem kan jeg ikke åbne...

Jeg har overhovedet ikke forstand på den slags - Nogen der kan sige noget klogt om dette?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer