Mette F

Hvor købte i ringe?

29 indlæg i dette emne

Hejsa.

Så har jeg brug for hjælp igen.... :biggrin:

Vi sad lige og kiggede på ringe igen, men hold op hvor er de dyre.. Vi har afsat et budget på 10.000 kr til vielsesringe (os begge).

Hvor har i købt??

Vi bor i Århus, så det må gerne være butikker tæt på, eller netsider.

Kærlig hilsen

en kommende brud, som mangler ringen.... :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt hos EgeArt. Vi har dog ikke modtaget dem, så vi venter spændt.

Vi får lavet ringe for ca. 5 - 7000 kr. Min er guld med 2 brilianter og 1 rubin og så er der et sølvbånd på ringen. H2B'er så kun en sølvring med et guldbånd så de matcher, han er ikke til guld,

Da vi selv har guld og sten med fra gamle smykker til genbrug, skal vi kun af med 1650 kr

1

Del dette indlæg

407425_10150576200679096_1156752757_n.jpg

Vores er købt ved Ørsnes (Guldsmedekæde) og er lavet af Bræmer/Aagaard.. Vi har selv "designet" dem inde på www.lovedsign.dk

Det er 8karat - Jespers er 6mm og min er 5,4mm med 3 x wesselton brillianter,,, De kostede 7.800kr i maj 2011.. (Koster idag 10.500kr)

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg

Vi køber vores i den lokale smykkebutik nede i Viby centret.. Vi øsnker sølvringe, så vores budget hedder 1000 kroner til ringe inkl. gravering, og vi har kig på 2 sæt, som begge er under 1000 kroner i alt.. De har jo selvfølgeli gogså guld ringe dernede.. Men det kommer jo an på hvad man ønsker, hvis man ønsker diamanter eller brillianter, eller special designede ringe, så koster de jo altså mere, end bare et par alm. ringe i guld eller sølv..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal en tur til Egeart i næste uge, for at tale om vores ringe - hvis vi er trygge ved dem, så vælger vi at få vores ringe lavet dernede. Vi har arve-guld, som skal smeltes om :cheerleader3:

Det skal i glæde jer til. Vi har lige fået vores ind ad døren i dag.

post-59846-0-46839800-1340905586.jpg

Redigeret af Os♥2
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi det var slet ikke meningen at vi skulle have nye ringe, vi ville bare bruge forlovelsesringene med endnu en dato i, men men men - så "faldt jeg " over nogle super fine ringe på nette den anden dag og dem har vi bestilt !!!!

0

Del dette indlæg

Vi købte også på Chanti, og vi er godt tilfredse. Fik prøveboksen indenfor 2 dage, og modtog ringene 1-2 uger efter, at vi havde lavet den endelige bestilling. Har tidligere handlet med Chanti, og er super tilfreds. De er bare billigere.

Enig! Vi havde samme oplevelse selvom jeg var sent ude med at bestille dem ;-) de kom 1 uge før forventet :-D

0

Del dette indlæg

Den der prøveæske man kan få fra Chanti, hvordan fungerer det? :) Jeg har nemlig forelsket mig i flere par derfra ;)

Du bestiller og betaler de ringe du ønsker og klikket ja til prøveboksen.

Så sender Chanti dig en boks med de ringe di har bestilt i en standard størrelse så du kan se dem, en boks med forskellige størrelser ringe og en retur seddel. Hvis du vil have de ringe du har bestilt finder størrelsen og skriver på og sender det hele retur. Portoen og kuvert vedlægger chanti.

Når Chanti modtager boksen sætter de ringene i produktion og så dukker de op med posten indenfor ca 3 uger!!

Hvis du ikke vil have ringene alligvel udfylder du retursedlen og sender det hele tilbage og indenfr en uges tid står pengene på din konto igen.

Dog skal du vide at har du bestilt (efter du har haft prøveboksen) ringene mister du din retur ret da de er special bestilte til dig i den størrelse du har valgt.

God fornøjelse!!

0

Del dette indlæg

Vi skal en tur til Egeart i næste uge, for at tale om vores ringe - hvis vi er trygge ved dem, så vælger vi at få vores ringe lavet dernede. Vi har arve-guld, som skal smeltes om :cheerleader3:

Det skal i glæde jer til. Vi har lige fået vores ind ad døren i dag.

post-59846-0-46839800-1340905586.jpg

Wauw! :super: Nu glæder jeg mig endnu mere til at se vores ringe..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt vores ringe hos Vibholm på Strøget.

Super service og god vejledning. Det var da sjovt selv at skulle designe vores ringe - selv om vi er så kedelige at vi vil have noget helt enkelt og traditionelt.

Vi endte med et sæt brede blanke 14 k guldringe til 7700 kr. (Men vi fik også 20 % rabat fra bryllupsmessen)

0

Del dette indlæg

Vi har købt vielsesringe hos Guldsmed Apel. De er nogle af de største indenfor vielsesringe i Danmark og laver sindssygt flotte smykker! Alt er håndlavet, og man kan selv være med til at bestemme designet. Man kan endda komme med sine gamle guldsmykker og få dem smeltet om, så ringene bliver endnu mere personlige. Jeg er total lykkelig over de ringe, vi har fået - og kan ikke vente, til vi skal have dem på!! Hvis nogen er nysgerrige kan man se eksempler på deres smykker her: http://www.guldsmedapel.dk/

Hilsen Maria

0

Del dette indlæg

Iiih elsker når gamle tråde tages op igen. Vi har købt via etsy.com det er titaniumsringe, vi er rigtig godt tilfredse med dem til prisen 600 kr for parret..

Og så er jeg i kontakt med Ege Art om rekonstruktion af en af min oldemors ringe som er meget slidt. Han er meget sød og behagelig at kommunikere med, så glæder mig til han skal lave den ring for mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min er købt ved Diamanten i Skt. Clemens Stræde i Aarhus. Fantastisk service, og så har de en del ringe, der er one of a kind, fordi de køber folks gamle ringe og sælger dem videre. Min var f.eks. den eneste af den slags de havde, og den er 18 karat hvidguld med 0,26 ct. Top Wesselton diamanter i :7himmel: Den kostede 7700.

Min H2B vil gerne have en ring af tungsten, så det skal vi se, om ikke vi kan finde.

Redigeret af Camils
0

Del dette indlæg

Vi har netop bestilt vores i dag fra Tyskland. www.123gold.de

De er 14 karat hvidguld, med 25 brillianter i min. Min er 3,5 m.m. bred, H2B's er 5 m.m. bred.

Ca. 9500,- for sættet incl. porto. :7himmel:

Tak for linket til denne hjemmeside :cheerleader3: - har godt nok fundet mange flotte (og til en overkommelig pris!!) Har fluks sendt en mail til manden med dem jeg har forelsket mig i :wink:

0

Del dette indlæg

Vi er også igang med at få lavet ringe hos egeart.dk. Jeg synes han laver nogle meget, meget smukke ringe!

Vi har selv guld og nogle af de sten der skal i min ring. Mandens bliver bare enkel med skarp kant, mens min bliver mere blød og feminin og med mine 5 klare brillianter (fra min forlovelsesring, som jeg ikke kan passe efter at have fået børn, selvom mine hænder er virkelig slanke?!) og 3-5 grønne, alt efter hvad han designer og hvad jeg synes om det :)

Det er spændende!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer