Sign in to follow this  
Followers 0
Anell

Invitationer? Hvor lang tid brugte i på jeres DIY?

7 posts in this topic

Som overskriften lyder er jeg meg et intersseret i at høre hvor lang tid det har taget jer at lave jeres egne invitationer. Jeg tænker på dem med lommer til Svarkort, Adressekort, osv..

Og hvad havde i med i kortene?? Hvad skrev i i selve invitationen?

Mangler inspiration, Så vedhæft meget gerne billeder af jeres.da jeg gerne vil lave dem selv. Vi bliver ca 55 ialt.

Kh Anell

0

Annonce ♥

Jeg brugte vel et års tid on and off på at finde endeligt design. Selve produktionen af invitationerne tog et par uger. Der er masser billeder af min invitation i min planlægningstråd og flere ideer på min blog www.toomuchtulle.dk :)

0

Jeg regner også med at begyndet i god tid med at lave de endelig STD, invitationer, kirkehæfter, bordkort osv.. Har mange DIY projekter, så planlægger at jeg vil bruge lidt tid on og off, da jeg ikke vil køre surt i at sidde og klippe og klistre :biggrin:

0

Altså vi brugte omkring 3-4 timer på at sætte teksten op så den var så vi godt kunne lide den - H2B brugte et par timer på kuverterne, men mest fordi printeren drillede ret meget!

Jeg havde en veninde til at hjælpe mig med at klippe og klistre, og vi brugte vel omkring 5 timer hver...

Jeg har endnu ikke fundet ud af om jeg vil have kirkehæfter - tror det faktisk ikke.

Jeg vil gerne lave en lille velkomst/menu/etc bog, som jeg heller ikke er begyndt på endnu, men har en nogenlunde idé om hvordan det skal se ud...

post-56519-0-31536700-1341006819.jpg

Edited by Amhvas
0

Annonce ♥

Jeg vil tro, at jeg har brugt et sted mellem 12-24 timer på at undersøge, købe materialer og lave de endelige invitationer færdige. Det trak virkelig tænder ud i den periode, hvor vi (læs: nok mest mig) skulle finde ud af, hvordan de skulle være. Mine er inspireret af Mette Holms super duper flotte invitationer.... :BKSTREET:

post-59064-0-17973300-1341067901.jpg

0

Jeg vil tro, at jeg har brugt et sted mellem 12-24 timer på at undersøge, købe materialer og lave de endelige invitationer færdige. Det trak virkelig tænder ud i den periode, hvor vi (læs: nok mest mig) skulle finde ud af, hvordan de skulle være. Mine er inspireret af Mette Holms super duper flotte invitationer.... :BKSTREET:

Hvor er dine invitationer flotte!!!

Måske du vil sende skabelonerne til mig? :rolleyes:

0

Jeg brugte et par timer hver aften igennem nogle uger på at lave dem.

Synes ikke de var så slemme at lave - vi er dog ikke færdig med dem, for vi skal muligvis have ændret i en adresse deri :rolleyes:

0