LMHF

Kopi-kjoler

8 indlæg i dette emne

Har man virkelig lov at sælge kopikjoler, sådan som denne side gør det? http://www.**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com/da/

Jeg har bl.a. fundet flere tydlige kopier af San Patricks kjoler.

Men de sælges som om det er deres egne. Jeg synes det er synd og skam.

Kan dog godt forstå, man kunne have lyst til at købe en kjole derfra - de er jo utroligt flotte og ligner fuldstændigt originalerne.

Er der nogen her fra BK, som har købt fra siden? Gad vist hvordan kvaliteten af deres kjoler er. De er ihvertfald billige!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg købte min på en kinaside. Dengang var jeg ikke herinde, og anede ikke at der var mange af sådan nogle, og at det er kopier... fik kjolen som virkelig var god kvalitet til prisen, og lignede billedet fint.. 4 måneder senere kigger jeg for sjov på kjoler, og finder ud af at det sq er en kopi at en Sincerity kjole til 9.000... selvom jeg havde fundet ud af at mange firmaer laver kopier, troede jeg stadig min var eget design :blush: Så jeg tror desværre det snyder mange... havde jeg vist det var en kopi da jeg bestilte den, ville jeg ikke have været lige så glad for at bestille den, så ville jeg klart have set alle fejlene og forskellene :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ny her.... er **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** en sådan kopikjolested? Det lyder jo næsten for billigt til at være sandt! :oops:

Jep, det er kopier. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer