Guest mdenise

Brudekjole og toilet besøg?

42 posts in this topic

Hej zllia'er.

Ja som overskriften siger så vil jeg spørge om noget mht til når toilettet kalder hehe..

Er jeg mon den eneste som skal tage HELE min kjole af når jeg skal tisse og hvad man ellers skal :fløjt: ? (forhåbelig er jeg ikke den eneste haha)

Jeg synes det er så dumt at jeg har valgt en kjole med 45 knapper som skal åbnes og lukkes med hæklenål, og så kan jeg ikke løfte den op når jeg skal på toilettet :o .. så de skal op og i hvergang. Men der sidder og en lynlås i, så regner med at når musikken spiller og folk har drukket lidt, så lukker jeg kun lynlåsen. Håber jeg kan slippe afsted med det :lol:

Hvad gør i andre? har nogen af jer ikke sådan en stram kjole? Sig ikk jeg er den eneste som ikke har tænkt praktisk :cowsleep:

:loveshower: fra Maria

0

Annonce ♥

åh fuck... min går også ret langt ned--- og jeg har fandme mens der også ser det ud til!

0

Nu har jeg godt nok ikke så stram en kjole, som din lyder til at være...

Men derfor tror jeg nu stadig, at jeg skal have en veninde med på besøg, som kan hjælpe med at løfte kjole/skørt op... Hvis man så skal andet med bimmelim, men også bummelum, kan personen vel lige vente på den anden side af døren i mens... hehe ;-)

0

åh fuck... min går også ret langt ned--- og jeg har fandme mens der også ser det ud til!

Hvad mener du? Kan din ikke løftes op? :) ?

Men selvfølgelig er det ikke sjovt at have sin mens imens. især ikke hvis der er en som skal med ud når man skal skifte bind eller tampon. :fløjt:

Edited by mdenise
0

Annonce ♥

Nu har jeg godt nok ikke så stram en kjole, som din lyder til at være...

Men derfor tror jeg nu stadig, at jeg skal have en veninde med på besøg, som kan hjælpe med at løfte kjole/skørt op... Hvis man så skal andet med bimmelim, men også bummelum, kan personen vel lige vente på den anden side af døren i mens... hehe ;-)

Ja de fleste skal nok have hjælp med deres kjole :biggrin: .

Men det er mere fordi jeg skal have min HELT af, så jeg står med bare patter og røv fordi jeg hr valgt at min bh skal syes i kjolen :blush: (FLOT haha), og jeg er SÅ genert.

0

Det lyder som noget af en udfordring du har fået dig der. :-) Tror at det kan blive rigtig sjovt når du har fået lidt at drikke.. ;-).

Du må have hjælpepiger til toiletbesøg. Held med det. :-)

0

Det lyder som noget af en udfordring du har fået dig der. :-) Tror at det kan blive rigtig sjovt når du har fået lidt at drikke.. ;-).

Du må have hjælpepiger til toiletbesøg. Held med det. :-)

Haha ja er også lidt spændt på det ;). Især fordi skørtet skal sidde helt lige indenunder ellers har man folder i brudekjolen. Så ja, det bliver nok meget sjovt senere på aftenen haha..

Og tak ;)

0

Hehe, jeg må vist give MS73 ret - sikke en udfordring :b223:

Men mon ikke det går - det er nok kun det første besøg hvor du er genert... Og mon ikke din veninde er ligeglad :)

0

Annonce ♥

Men mon ikke det går - det er nok kun det første besøg hvor du er genert... Og mon ikke din veninde er ligeglad :)

haha. ja må man sige, grinte højlydt af din bryste smiley, så min H2B spurgte hva jeg grinte så meget over. Men måtte jo sige at han må vente til efter bryllupet med at få det af vide ;).

Joo det bliver det nødt til, jeg skal jo tisse og hvad man ellers skal ;). Og jo min veninde er j ligeglad, og jeg skal bare drikke lidt mere rødvin, så ser jeg nok lidt mere lyst på det hele ;)

0

Jeg har ikke købt kjole endnu, men jeg har dog allerede aftalt med min søster at hun hjælper mig med toiletbesøg ;) Hun er den eneste jeg kan få mig til at have med, når jeg er så tyk som jeg er..

0

haha. ja må man sige, grinte højlydt af din bryste smiley, så min H2B spurgte hva jeg grinte så meget over. Men måtte jo sige at han må vente til efter bryllupet med at få det af vide ;).

Joo det bliver det nødt til, jeg skal jo tisse og hvad man ellers skal ;). Og jo min veninde er j ligeglad, og jeg skal bare drikke lidt mere rødvin, så ser jeg nok lidt mere lyst på det hele ;)

Hehe, ja det er en fin smiley - passede lige til situationen :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg troede faktisk godt den kunne men når hun nu skriver sådan kommer jeg da helt i tvivl!

Nej det bliver da maks pinligt! Men jeg bruger ikke p-piller elelr andet så jeg kan snyde min mens

0

Annonce ♥

Åååha ja... tisse skal en brud jo også.... hmmm..... glæder mig heeeeeeeelt vildt til at sidde der med mit kæmpestore tylskørt og lange slæb oppe over hovedet.... :huh:

0

Haha... åh gud, jeg kan lige se cirkuset for mig :D Held og lykke med dress on dress off ;)

Jeg har total press over at skulle på toilet den dag! Jeg hader det, kan knap nok lade vandet, hvis der er nogen i båsen ved siden af!! Og min kjole er så stor at min bås ikke vil kunne lukkes... hmm... må bare grine af det og så gøre det den ene dag :D

0

Hej zllia'er.

Ja som overskriften siger så vil jeg spørge om noget mht til når toilettet kalder hehe..

Er jeg mon den eneste som skal tage HELE min kjole af når jeg skal tisse og hvad man ellers skal :fløjt: ? (forhåbelig er jeg ikke den eneste haha)

Jeg synes det er så dumt at jeg har valgt en kjole med 45 knapper som skal åbnes og lukkes med hæklenål, og så kan jeg ikke løfte den op når jeg skal på toilettet :o .. så de skal op og i hvergang. Men der sidder og en lynlås i, så regner med at når musikken spiller og folk har drukket lidt, så lukker jeg kun lynlåsen. Håber jeg kan slippe afsted med det :lol:

Hvad gør i andre? har nogen af jer ikke sådan en stram kjole? Sig ikk jeg er den eneste som ikke har tænkt praktisk :cowsleep:

det er en skam at jeg skal til KBH på hyggetur den dag, ellers skulle jeg gerne komme og tage dig ind og ud af kjolen :b223: - jeg tager også boudoirbilleder, så jeg er vant til at se kvinder i det bare ingenting :lol:

Nå men jeg har været forudseende! Eller bliver det - har jo ikke købt endnu. Til min gallafest på HHX fik jeg syet en designerkjole i ren silke. Gudesmuk kjole, i havfrue, med corsage. Jeg stod jo kun op hver gang jeg var til prøvning. Så da jeg skulle sætte mig ind i bilen, hvad så? Jeg kunne sku da ikke bukke mig! Og da jeg skulle på toilet, stod jeg så der... Kunne ikke lyne ned pga. corsagen, og kunne ikke hive op pga. formen :shooter:

Til sidst hev jeg satme bare til - den holdt da i syningerne :balloon:

Så når jeg skal prøve kjole skal jeg ud og teste toilettet hver gang :lol:

0

Min kan heller ikke hives op, så den skal også helt af hver gang. Dog har jeg kun lynlås i min :)

Men toiletterne på vores feststed er bare SÅ små, så tror knap nok jeg kan vende mig derinde, så at få en stor kjole af og på, bliver nok også liiidt bøvlet :lol:

0

Annonce ♥

Jeg fik det råd i sin tid, at man sætter sig " omvendt" på toilettet. I hvert fald hvis der er lang slæb på kjolen. 

0

Har hørt det samme som Maria, at sætte sig med fronten mod cisternen så kjolen ligger på gulvet :)

/Joysen

0

Har hørt det samme som Maria, at sætte sig med fronten mod cisternen så kjolen ligger på gulvet :)

/Joysen

Hahaha det skal jeg huske.... et øm syn jeg bliver... og bare tanken om veninderne og søsteren der skal trække mine strømpebukser op igen.... hahahah.... åha altså... overvejer at lægge et katheter på mig selv :lol: eller bundløse strømper og trusser......

0

Jeg tror sagtens jeg selv kan klare toiletbesøg, og det VIL jeg bare kunne.. Jeg kan slet ikke tisse når der er folk med mig, eller folk står på den anden side af døren.. Jeg har så heller ikke valgt en kjole der er kæmpe stor, eller er stram forneden..

0

Annonce ♥

Min kjole var ikke stram - så det problem havde jeg ikke.... Men den var stor med masser af tyl. Klarede toiletbesøg alene ved at sætte mig omvendt, som Maria beskriver ;)

0

Ellers må i ud og have sådan en tissekop som Lene Maj har købt :)

0

Hej zllia'er.

det er en skam at jeg skal til KBH på hyggetur den dag, ellers skulle jeg gerne komme og tage dig ind og ud af kjolen :b223: - jeg tager også boudoirbilleder, så jeg er vant til at se kvinder i det bare ingenting :lol:

Nå men jeg har været forudseende! Eller bliver det - har jo ikke købt endnu. Til min gallafest på HHX fik jeg syet en designerkjole i ren silke. Gudesmuk kjole, i havfrue, med corsage. Jeg stod jo kun op hver gang jeg var til prøvning. Så da jeg skulle sætte mig ind i bilen, hvad så? Jeg kunne sku da ikke bukke mig! Og da jeg skulle på toilet, stod jeg så der... Kunne ikke lyne ned pga. corsagen, og kunne ikke hive op pga. formen :shooter:

Til sidst hev jeg satme bare til - den holdt da i syningerne :balloon:

Så når jeg skal prøve kjole skal jeg ud og teste toilettet hver gang :lol:

Haha, når ja, så er du jo vant til at se let påklædte piger ;)

Åhhh ha, ku lige forestille mig det, øv øv øv øv :( så har du lært af det, og ved det os til bryllupet :-D

0

Ellers må i ud og have sådan en tissekop som Lene Maj har købt :)

Hva er det for noget? :D

0

Min kjole var ikke stram - så det problem havde jeg ikke.... Men den var stor med masser af tyl. Klarede toiletbesøg alene ved at sætte mig omvendt, som Maria beskriver ;)

Ja har også hørt det sku være super smart at gøre sådan. :) Kan jeg desværre ikke ;)

0