Lasses forlovede!

Slør før kjole?

12 indlæg i dette emne

Jeg har meget kraftigt overvejet at gå op og se hvad slør der er tilbage i den butik der har ophørsudsalg, da de jo ikke er helt billige, men der er garanteret et godt tilbud deroppe. :)

Er det dumt at købe før kjole? Jeg VED at jeg ikke skal have en kridhvid kjole, den skal være ivory, kan det så godt gå? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Syntes da det er en god ide, når du netop ved du ikke vil have en kridhvid kjole.. For som du selv nævner er der sikkert et godt tilbud, og dernæst kan du jo altid sælge det igen hvis du ender med noget andet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fandt faktisk sløret inden jeg fandt kjolen.... altså jeg fandt kjolen samme dag.. men sløret var det første jeg prøvede... så det kan du godt... hvis du har forelsket dig i et slør så køb det og jeg er sikker på du nok skal finde kjolen der lige er dig og så skal sløret også nok passe til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må gå lidt imod mængden... eller dvs. som de andre siger, så kan det altid sælges igen!? Eller i mange tilfælde kan det i hvert fald! :)

Men jeg blev da godt nok meget overrasket over hvilket slør der passede til min kjole :D

Men som du tidligere har skrevet så ved du hvilken kjole du vil have, så det kan nok ikke gå helt galt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke hvilken model, men hvilken farve :) Men som jeg lige sagde til H2B, hvis nu jeg så finder et mere der går bedre til kjolen, og det jeg evt. køber inden er et knaldgodt tilbud, så kan det jo ikke gå helt galt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også mit slør allerede (har haft det længere tid end kæresten :fløjt:, I know, jeg havde et mindre flip i mit tidligere liv)

Jeg regner ikke med det bliver et problem for mig i forhold til kjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer