Little Miss Sunshine

NOGET GAMMELT?

11 indlæg i dette emne

Kære Zillaer. :)

Måske et lidt sumt spørgsmål, men mht. det gamle, man som brud skal have med på den store dag, skal det så være noget rigtig gammelt neller kan det fx. være et smykke, som jeg selv fik, da jeg for et par år siden blev udlært?

Håber at I kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg syntes det vigtigste er at det gamle er noget der også har en betydning! :) Så jeg vil syntes at det vil være fint med et smykke der er 2 år gammelt hvis det betyder noget for dig!

Det er jo ikke alle, der har bedste/oldeforældre, der efterlader noget brugbart!

Jeg skal bruge min farmors gamle blonder, som er lavet om til et strømpebånd! :) Men ellers ville jeg da hellere have haft et nyere ikke nyt smykke end noget gammelt ligegyldigt!

Så jeg syntes sagtens du kan! :D Håber du finder noget godt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det syntes jeg sagten du kan.. Jeg regner bare med mit det gamle, bliver de smykker jeg låner af min mor, og det kan sagtens være de kun er et par år gamle.. Overvejer dog også at tage min mormors gamle salmebog med, som jeg har fået af hende, den er jo godt nok slet ikke som de nye man bruger nu, men den er da lidt fin..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære allesammen.

1000 tak for alle jeres fine besvarelser.

Nu er det på lørdag, vi skal giftes, og jeg har fundet noget gammelt.

Det bliver et fint lille vedhæng i guld, hvor der inden i er en lille diamant.

Selve vedhænget er en hestesko.

Jeg skal dog have det syet fast i min bh, og ikke i en halskæde.

Et sidste spørgsmål er dog, om det gamle også må være noget lånt eller skal det helst tilhøre en selv?

Jeg har nemlig en lille lommetørklæde, som jeg vil bruge som den lånte del. :-)

Endnu en gang 1000 tak! :-)

Redigeret af Little Miss Sunshine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betydningen er vigtigere end hvor gammelt det gamle er synes jeg.... Mit er vel, ja, tussegammelt, hahah. Det er et lommetørklæde fra min oldemor.. Tror jeg får syet det i/på kjolen på en eller anden finurlig vis..

Synes det smykke du har er et fint bud på noget gammelt! Historie og betydning for dig, det er vel i sidste ende det vigtigste :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes godt det kan være den samme ting?!... Men det afhænger vel også lidt på hvor meget man går op i det??..:)

Mit gamle: min farmors blonde, syet om til strømpebånd!

Det blå: et bånd i strømebåndet!

Det nye: Kjolen + aaaaalt det andet tilbehør! :D

Det lånte: Min mors perler, som hun fik af min far til deres sølvbryllup :)

Det tog mig lang tid at blive enig med mig selv om det hele... og der findes så mange måder at gøre det på :) Jeg er syntes stadig bare du skal finde noget der har betydning og så skidt pyt med om 2 af tingene er udgjort af den samme ting :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer