Felinity

Hvordan læser I bryllupsklar.dk?

32 indlæg i dette emne

Hej tøser :)

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan I læser bryllupsklar.dk?

Vi er så mange herinde, og også så forskellige, så det kunne være hyggeligt at læse om jeres vaner osv. - og jeg ville blive glad for, hvis I vil dele jeres tanker :)

Jeg har fået mere travlt, og kan slet ikke nå at læse alt det jeg vil herinde mere, og synes, at det er svært at prioritere!

Vil jo gerne være opdateret og kunne følge med jer alle sammen.

Bare lidt spørgsmål til inspiration - skriv endelig også bare frit fra hoften - eller hvad man siger :)

Hvor mange timer bruger I eksempelvis?

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil?

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd?

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt?

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet?

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?!

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til?

Tak for forhånd, hvis I giver jeres besyv med :)

mh_tak_orcid1.jpg

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange timer bruger I eksempelvis?

Min kæreste synes helt sikkert det er for mange :) nogle dage når jeg ikke at komme på, og andre dage har det været timevis :) - midt i min bachelorskrivning blev det ikke til så meget, men indtil jeg starter på job på mandag, skal det nok nå at blive indhentet :)

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil?

Hvis jeg synes, at jeg har noget at byde på, så skriver jeg gerne. Jeg er lidt gået fra at skulle svare på alting, især hvis mit svar er det samme som de sidste 30 i tråden :) Jeg når langt fra at læse alting. Især nogle af planlægningstrådene vil jeg gerne læse mere af. - men jeg bliver også nødt til at huske, at der er andre ting end BK, som jeg kan give mig til. (læs: det der vasketøj, opvask, rengøring osv :) )

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd?

HVis jeg er så lodret uenig, at jeg kan mærke at det helt sikkert vil blive læst som værende et angreb, så gør jeg det ikke :tunge: . Hvis 30 andre har det samme svar, så svarer jeg hellere på en anden tråd :) - selvfølgelig ikke altid

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt?

Nej egentlig ikke. På nær de tre dygtige kvinder der laver hårting:) jeg er betaget af deres arbejde, og tænker at jeg helt sikkert skal investere i et design eller to til dagen/til fest :)

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet?

Jeg havde ingen forventninger. Men jeg er meget positiv over at der er så mange gode råd at hente.

Er der noget negativt, så er dte, at jeg på et tidspunkt havde fået skabt nogle behov for alverdens ting, som jeg reelt slet, slet ikke er til :)

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?!

JA. helt sikkert. :)

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til?

Inspiration, hygge, mulighed for at lufte de der bryllupsgriller (så slipper alle andre omkring mig :) ) Og så kan jeg godt finde på at sidde og kigge lidt som tidsfordriv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes det svinger rigtig meget , med hvor meget jeg læser.. Jeg bruger nok mest denne her sektion herinde, men kigger også andre steder.. Jeg husere dog kun i de 4 øverste kategorier, alle de der DIY osv, er ikke noget jeg syntes er interessant og noget jeg gider bruge tid på.. Så kigger jeg også inde under bryllupsberetninger og small talk jævnligt..

Jeg må erkende at jeg ind imellem godt kan få et negativt indtryk af nogle af annoncørene herinde, jeg har ikke lyst til at nævne navne og "hænge nogen ud" ..

Jeg er stort set online herinde hele dagen, eller jeg er online den tid jeg sidder ved computeren, dog ikke fordi jeg så kigger herinde hele tiden, men jeg er logget på.. Jeg vælger oftest at lade være med at skrive i en tråd, hvis jeg ikke mener jeg har noget brugbart at sige, eller hvis jeg syntes noget f.eks er grimt. Jeg gider ikke sidde og lyve og sige neeej hvor er den fin, når jeg egentlig syntes den er afskyelig..

Og syntes siden lever fint op til mine forventninger, må dog erkende at jeg ind imellem syntes det bliver lidt for meget sød suppe, men så smutter jeg bare ud af de tråde..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor mange timer bruger I eksempelvis?

Jeg er ligeså stille ved at trappe ned - nu er jeg ligesom også blevet gift, så det er da mest naturligt :biggrin: Men BK har det sidste halve år, eller sikkert længere tid, været min hobby :biggrin: Så jeg har virkelig brugt utrolige mængder af tid herinde.

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil?

Jeg når slet ikke at læse, alt det jeg gerne vil. Er ved at prøve at finde mig en ny hobby, så har ikke tid til det længere :biggrin: Hvis jeg skal skrive i en tråd, er det fordi den er interessant, sjov, anderledes (ligesom den her), fordi jeg føler jeg kan hjælpe eller fordi der er kjolebilleder eller sneak peeks på :)

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd?

Medmindre der er en, der skriver: "Hvad synes I om denne frisure?" så kan jeg godt svare, at jeg ikke synes den er pæn. Men hvis det bare er et billede, der er blevet lagt op, med en tekst om, at personen synes den er smuk, så skriver jeg ikke noget, hvis jeg synes det modsatte. Vi har jo alle sammen forskellig smag, og jeg synes ikke der er nogen grund til at komme med en negativ mening, hvis den kommende brud ikke har bedt om det. Så holder jeg hellere min mund :)

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt?

Ja, det gør jeg helt sikkert. Både positivt og negativt. Heldigvis dog mest positivt :)

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet?

JA! Og mere til, vil jeg sige :biggrin:

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?!

Helt, helt sikkert! Især hvis man ikke har så meget tid, så er det skønt, at man alligevel kan være lidt opdateret ved at se lidt billeder :)

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til?

Som min (tidligere) hobby :biggrin: Både for at få inspiration, bruge min tid på noget sjovt og så er jeg endt med at have fået nogle fantastiske veninder. Altså, mere kan man da ikke ønske sig :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange timer bruger I eksempelvis?

Uha, det er meget forskelligt. Der er dage, hvor jeg slet ikke kommer på, men andre dage, hvor jeg bruger flere timer herinde...

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil?

Jeg når ikke altid at læse alt det, jeg gerne vil. Det går jo hurtigt :wink:

Jeg skriver, hvis jeg føler, at jeg har noget at bidrage med, eller hvis emnet fanger min interesse.

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd?

Ja, det er lidt forskelligt; hvis emnet ikke "fanger" mig, eller hvis jeg er lodret uenig med smag/stil (der er jo ingen grund til at sige noget negativt og såre følelser; vi er jo alle forskellige), eller hvis et emne er enormt langt når jeg "opdager" det og derfor ikke kan overskue at følge med...

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt?

Begge dele, faktisk. Dog mest positivt, heldigvis.

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet?

Tja, jeg havde faktisk ikke de store forventninger til BK, men har efterfølgende snuset på andre bryllupssider og dette er klart den bedste for mig af dem, jeg har fundet.

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?!

Uha ja! Billeder er SÅ vigtige!!

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til?

Primært inspiration, men også til at holde styr på tanker og ideer, samt få input fra andre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor mange timer bruger I eksempelvis?

Da jeg startede herinde, da brugte jeg.. hmm.. 12-14 timer i døgnet herinde de dage jeg havde fri.. De dage jeg arbejdede var det lidt færre timer! :wink:

Nu vil jeg sige - en 2-3 timer om dagen.. men det svinger meget.. Jeg sidder her jo "altid" i den forstand - jeg har BK på pcen, ipadden og mobilen - og jeg er ALDRIG uden min. 1 af de 3 ting.. :lol: Men jeg har det lidt som de fleste gifte brude - jeg kan, naturligt nok, godt mærke at det fylder mindre nu hvor jeg er gift! :heart:

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil?

Jeg forsøger at skrive i de planlægningstråde jeg læser i - men.. Indrømmet, det er ikke altid jeg får det gjort! :td:

Synes selv det var SÅ hyggeligt (Og synes det stadig) nu når nogen skrev i min tråd.. Så var det som om "nogen fulgte med" :)

Men jeg synes jeg skriver i de tråde hvor jeg har noget konstruktivt at byde ind med.. Hvis nogen kan bruge nogle af mine bryllupsbilleder til inspiration - eller nogen søger bestemte billeder jeg er kommet forbi i en google søgning, hvis nogen mangler info om steder, musik eller lignende som jeg ved noget om - osv...

Men jeg når ikke at læse alt det jeg "gerne ville" - fx ligger der masser af beretninger jeg ikke har fået læst/kommenteret.. :)

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd?

Gider ikke tråde hvor jeg synes at kan fornemme det handler om at "debattere"... Ikke fordi jeg ikke vil tage en debat om noget, men fordi den slags mennesker som regel ikke vil andet end "pick a fight".. Heldigvis er det meget få af den slags tråde på BK..

Jeg kommenterer heller ikke i tråde hvor jeg ikke synes jeg har noget konstruktivt at bidrage med.. Dvs. hvis nogen har lavet en tråd med indbydelser, bordpynt eller lignende DIY som jeg bare SLET ikke synes er særlig pænt, så vil jeg hellere holde min mund end skrive: "Det er fandme da tudegrimt"..

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt?

Hmm.. Ja - og nej.. Har ikke benyttet mig af nogle annoncører herinde fra, men har fået både positive og negative "indtryk" af forskellige annoncører igennem forummet, som både vil afholde mig fra at anbefale dem/benytte mig af dem - og det modsatte.. :)

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet?

Meget mere end forventet.. Startede med at komme herinde fordi der var et budget værktøj.. Det er faktisk noget nær det eneste jeg ikke har brugt! -HAHA-

Jeg synes det er SÅ dejligt et forum, søde mennesker, god tone, hyggelig læsning, masser af inspiration og vigtigst af alt - et sted jeg kan dele min billede-trang! -HAHA-

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?!

JA!

Men... Jeg vil så også sige, det er DEJLIGT når nogen tager sig tiden til at skrive et langt, fyldestgørende, opløftende, hyggeligt, hjælpsomt osv osv osv - indlæg! :bearhug: Det betyder noget at folk bruger tiden på at skrive, nu når man har lavet DIY, vil fortælle gode nyheder eller lignende..

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til?

Afslapning, tidsfordriv, hygge, inspiration, læsse af, finde forståelse nu når andre fatter hat! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor mange timer bruger I eksempelvis?

Før bryllups brugte jeg nok desværre 2-3 timer dagligt :blush: Nu bruger jeg under en halv, er ikke så aktiv mere,og følger slet ikke planlægninger, men det er en vane at gå ind at læse debatterne :lol:

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil?

Jeg elsker at læse trådene igennem, skriver ikke nødvendigvis..

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd?

Når det er folk der går bridezillaamok på deres omgivelser, så jeg synes de er dybt urimelige (og egoistiske/tankeløse osv.) kan jeg godt lade være med at skrive, så jeg ikke kommer til at tale over mig :)

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt?

Af dem der laver smukke ting, kan godt lide at kigge på smukke ting, men har ingen penge, og mangler ikke dimser, så jeg køber det ikke lige :lol:

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet?

Jaa.. som forum.. har ikke brugt nogen annoncører, og glemmer det er en reklameside..

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?!

Jaaa, her på mine gamle bryllupsklar.-dage har jeg ikke tid til at læse længere.. BILLEDER :biggrin:

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til?

At pludre med andre tosser..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor mange timer bruger I eksempelvis?

Nogle dage "HELE tiden via mobil/pc", andre dage slet ikke.

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil?

Hvis jeg finder vedkommens indslag interessante, eller jeg har et relevant spørgsmål/svar.

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd?

Jeg har lært hjemmefra; Har du intet pænt at sige, så hold det for dig selv. Hvilket jeg praktiserer i disse forums (not IRL).

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt?

Jeg kigger da nogen gange på det der popper op, men intet videre så er det kun Etsy jeg har fundet interessant.

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet?

He he, kig på mit første svar. :wink: Jeg synes det er en god og brugervenlig side.

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?!

JA! :biggrin:

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til?

Drømme om når det bliver min tur til at virkelig "planlægge, der er jo læænge til" og søge inspiration. :biggrin:

Redigeret af Sens
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange timer bruger I eksempelvis?

åhhha.. Det har jeg slet ik tal på. Jeg har det som shedevil, er enten på iPad, iPhone eller computeren.. Plus at jeg pt er på barsel, så jeg har massssser af tid! ;)

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil?

Hvis jeg kan komme med noget konstruktivt og så er der bare nogle dage hvor jeg har mere lyst til a t skrive end andre. :)

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd?

Som nogle andre skriver, så undlader jeg at skrive hvis ik jeg har noget pænt at skrive, medmindre det er en "er denne ting go eller nogo?"-tråd

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt?

Både negativt og positivt. Specielt positivt af de meget kreative hårdimse-damer.. ;)

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet?

Ja bestemt!! Sys det er en fantastisk side! Desværre sys jeg godt det kan være en smule svært at "komme ind" i fællesskabet. Der er nogle "gamle" brugere som ser ud til at ha det helt fantastisk sammen, hvilket er helt vildt dejligt! Men man kan som ny bruger måske godt føle sig "lidt udenfor" nogengange.. :) damerne herinde virker så søde, så man vil jo gerne lære dem at kende :)

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?!

Igen, bestemt! Sys det er SÅ hyggeligt at sidde og kigge billeder. :)

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til?

Inspiration og råd. Det er i hvert fald det primære! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja bestemt!! Sys det er en fantastisk side! Desværre sys jeg godt det kan være en smule svært at "komme ind" i fællesskabet. Der er nogle "gamle" brugere som ser ud til at ha det helt fantastisk sammen, hvilket er helt vildt dejligt! Men man kan som ny bruger måske godt føle sig "lidt udenfor" nogengange.. :) damerne herinde virker så søde, så man vil jo gerne lære dem at kende :)

:bearhug: Tror ikke det er "meningen" at nogen skal føle sig udenfor, men synes det bliver lidt delt op - os der "startede sammen" herinde - og dermed har fulgt hinandens planlægninger - vi bliver jo også gift på samme tidspunkter, og er derfor lige langt i planlægningerne... Tror en bryllupsplanlægning er lidt ligesom "livet" (UHA - nu bliver det store ord :lol: ) hvor vi alle er i forskellige stadier og faser af livet, og dermed har forskellige interesser og behov for råd osv.. Jeg ved ihvertfald fra mig selv - jeg kigger på de nye planlægningstråde der kommer og så tænker jeg "Puha....... Jeg tror ikke jeg magter at følge med i flere" :blush::( Og det handler bestemt ikke om at jeg ikke gider de nye zillaer, tror bare kun man kan rumme en hvis mængde tråde hvor man følger 100% med... :kiss:

Men så trøster jeg mig med - at jeg ser mange nye zillaer komme til og få deres egne tråde - og ser dem "finde sammen" - ligesom jeg "fandt sammen" med dem jeg startede tråde samtidig med! :):loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja bestemt!! Sys det er en fantastisk side! Desværre sys jeg godt det kan være en smule svært at "komme ind" i fællesskabet. Der er nogle "gamle" brugere som ser ud til at ha det helt fantastisk sammen, hvilket er helt vildt dejligt! Men man kan som ny bruger måske godt føle sig "lidt udenfor" nogengange.. :) damerne herinde virker så søde, så man vil jo gerne lære dem at kende :)

:bearhug: Tror ikke det er "meningen" at nogen skal føle sig udenfor, men synes det bliver lidt delt op - os der "startede sammen" herinde - og dermed har fulgt hinandens planlægninger - vi bliver jo også gift på samme tidspunkter, og er derfor lige langt i planlægningerne... Tror en bryllupsplanlægning er lidt ligesom "livet" (UHA - nu bliver det store ord :lol: ) hvor vi alle er i forskellige stadier og faser af livet, og dermed har forskellige interesser og behov for råd osv.. Jeg ved ihvertfald fra mig selv - jeg kigger på de nye planlægningstråde der kommer og så tænker jeg "Puha....... Jeg tror ikke jeg magter at følge med i flere" :blush::( Og det handler bestemt ikke om at jeg ikke gider de nye zillaer, tror bare kun man kan rumme en hvis mængde tråde hvor man følger 100% med... :kiss:

Men så trøster jeg mig med - at jeg ser mange nye zillaer komme til og få deres egne tråde - og ser dem "finde sammen" - ligesom jeg "fandt sammen" med dem jeg startede tråde samtidig med! :):loveboard:

Jeg tror du har helt ret. :) men det er ærgerligt at der bliver den "kløft" sys jeg.. For i mange tilfælde er det de gifte brude der kan komme med de virkelig gode råd om hvad man skal og ikke skal, hvad der er go og nogo osv.. men jeg kan udemærket følge dig. Jeg er ikke selv alt for god til at få skrevet i planlægningstrådene, men gør hvad jeg kan. :) det er jeg sikker på at alle andre også gør. :)

Igen, det er bare fordi i alle virker så søde og rare og jeg kan simpelthen så godt li' søde og rare mennesker..;) hehe..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange timer bruger I eksempelvis?

Det er meget forskelligt, nogle dage flere timer, andre dage er jeg kun hurtigt inde at kigge.. Men H2B syntes helt klart, at jeg bruger mange timer herinde.. Ikke at han bliver forsømt på bekostning af BK - bare rolig

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil?

Jeg skriver I de tråd hvor jeg har noget at byde ind med.. Der er jo mange fantastisk tråde herinde - mange jeg har læst igennem, og sætter et lille fodspor (en hilsen), da jeg selv syntes at der er rart, at folk lige siger 'hej', når de har været forbi min tråd. Og andre som sagt hvor mange følger lidt mere med og byder ind der hvor jeg har noget at sige.

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd?

Hvis det virker som et debatforum.. og som nævnt hvis jeg ikke har noget at byde ind med..

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt?

Nej

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet?

Helt klart :ilovebryllupsklar:

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?!

JAAAAA!

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til?

Alt hvad der omhandler bryllup

Redigeret af Fuglebek
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor mange timer bruger I eksempelvis? 1 time måske i snit.

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil? 1) Er det noget som har interesse/noget jeg ved noget om. 2) skimmer det mest medmindre det kræver nærmere forudkendskab

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd? Man har altid som annoncør en tærskel, nogle betænkeligheder og også emner hvor man tænker det er rettet mod brugerne. På samme måde kan der være noget hvor man ikke mener at kunne tilføre noget. Nogle gange tænker man at man burde være mere afholdende. Omvendt kan man som annoncør nemt blive beskyldt for bare at prøve at promovere sig selv hvis man eksempelvis kun beskæftigede sig med alt hvad der vedrører musik.

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt? Øh nej :)

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet? Klart.

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?! For min del kun når vi taler om festlokaler og oppyntning da de øvrige billedrelaterede ting ikke er noget som fænger mig.

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til? Inspiration men også til at give inspiration og råd/vejledning indenfor emner som man mener at vide noget om og have erfaring med. Man kan tit side med en fornemmelse af at det har man skrevet før men det er jo sådan med sitet at brugerfladen ændres og udskiftes løbende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag bruger jeg mest bryllupsklar til at hjælpe andre kommende brude. Synes jo alt der er kreativt er sjovt og det har jo også mundet ud i min kreative blog :) synes det er skønt at komme af med mine kreative projektideer både der og her i step by step forummet.

Jeg læser stadig en masse planlægningstråde men får ikke kommenteret så meget. Sidder ofte bare og stener lidt på mobilen og så får jeg ikke skrevet. - medmindre at jeg føler jeg kan byde ind med noget som de sidste 10 ikke også har skrevet.

Mht timer er det meget forskelligt. Tjekker altid om morgenen i toget, på vej hjem i toget, når jeg er hjemme og inden jeg går i seng haha. Men det er nok også fordi jeg er superbruger herinde så er jeg altid på jagt efter folk der har brug for hjælp ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg bruger alt for mange timer :wink: Er herinde så godt som hver dag, og kan godt bruge både en hel eftermiddag og aften på at sidde og hyggelæse.

Jeg læser de fleste tråde, men er ikke altid jeg svarer. Jeg synes fx det er mest spændende at skrive i de planlægningstråde hvor ejeren af tråden også kigger i min tråd, eller bare er lidt aktiv på BK. På den måde føler jeg der kommer mest snak og liv. Ellers skriver jeg i de fleste tråde, hvis folk har en god nyhed eller har lavet noget smukt, eller har brug for støtte.

Der er nok ikke noget der som sådan afholder mig fra at skrive i en tråd. Tjo hvis jeg ikke føler jeg har noget at sige :)

Jeg kigger da lidt på annoncøerne herinde, men de passer ikke til mit bryllup, så har ikke brugt dem.

Jeg synes billeder er fede, men hvis folk skriver levende og smukt, behøver jeg ikke altid billeder.

Bryllupsklar bruger jeg både næsten som et socialt netværk.. jeg bekymrer mig oprigtigt om mange herinde, som jeg har fulgt både gennem glæder og sorger. Men selvfølgelig er det også super vigtig for mig til at få feedback. Kommer ud med al den bryllupsenergi, som jeg ellers ville overfalde mindre begejstrede personer med, som htb eller min mor :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja bestemt!! Sys det er en fantastisk side! Desværre sys jeg godt det kan være en smule svært at "komme ind" i fællesskabet. Der er nogle "gamle" brugere som ser ud til at ha det helt fantastisk sammen, hvilket er helt vildt dejligt! Men man kan som ny bruger måske godt føle sig "lidt udenfor" nogengange.. damerne herinde virker så søde, så man vil jo gerne lære dem at kende

Tror ikke det er "meningen" at nogen skal føle sig udenfor, men synes det bliver lidt delt op - os der "startede sammen" herinde - og dermed har fulgt hinandens planlægninger - vi bliver jo også gift på samme tidspunkter, og er derfor lige langt i planlægningerne... Tror en bryllupsplanlægning er lidt ligesom "livet" (UHA - nu bliver det store ord ) hvor vi alle er i forskellige stadier og faser af livet, og dermed har forskellige interesser og behov for råd osv.. Jeg ved ihvertfald fra mig selv - jeg kigger på de nye planlægningstråde der kommer og så tænker jeg "Puha....... Jeg tror ikke jeg magter at følge med i flere" Og det handler bestemt ikke om at jeg ikke gider de nye zillaer, tror bare kun man kan rumme en hvis mængde tråde hvor man følger 100% med...

Men så trøster jeg mig med - at jeg ser mange nye zillaer komme til og få deres egne tråde - og ser dem "finde sammen" - ligesom jeg "fandt sammen" med dem jeg startede tråde samtidig med!

Jeg tror du har helt ret. men det er ærgerligt at der bliver den "kløft" sys jeg.. For i mange tilfælde er det de gifte brude der kan komme med de virkelig gode råd om hvad man skal og ikke skal, hvad der er go og nogo osv.. men jeg kan udemærket følge dig. Jeg er ikke selv alt for god til at få skrevet i planlægningstrådene, men gør hvad jeg kan. det er jeg sikker på at alle andre også gør.

Igen, det er bare fordi i alle virker så søde og rare og jeg kan simpelthen så godt li' søde og rare mennesker..;) hehe..

Jeg kan godt huske følelsen af at det virkede som om der var et sindssygt stærkt sammenhold blandt de "gamle" zillaer, da jeg kom herind, men langsomt blev folk gift og forsvandt, og efter 2 år føler jeg da efterhånden at det er mig der er en del af den hårde kerne :) Det afhænger meget af om man lægger meget tid herinde og hvor længe man har været her :)

Så er der sådan en dejlig dame som Felinity, der ikke har været her så længe (som en veteran som mig) men som er helt vildt aktiv, og derfor kender de fleste hende herinde og hun er med i zillakernen :)

Det er nu ikke fordi det er en lukket klub :) jeg modtager alle herinde som om de er den næste hardcore zilla, og nogen bruger ikke forummet så meget og andre ender med at blive dem man snakker meget med og følger, fordi man har meget tilfælles eller synes de er nogle søde spændende mennesker :) Jeg synes altid det er dejligt når der kommer nye. :) men det er svært at følge med i alles tråde, så det er klart man husker dem bedst som man har fulgt længe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu skal man jo heller ikke glemme at der er rigtig mange aktive brugere som er aktive derved at de følger med i hvad der foregår men bare ikke skriver på forum, eller ikke skriver så meget på forum. Så det handler om andet end 2 båse hvis man overhovedet kan tale om det. Derudover er det et faktum at der er nogle som har "længere levetid" på forum end andre. Dels fordi nogle har længere planlægningsperiode end andre men også fordi der er nogle som bliver hængende efterfølgende i kortere eller længere periode efter de er blevet gift,

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor mange timer bruger I eksempelvis?

Åhh det er meget forskelligt :) Nogen dage kan jeg sidde herinde næsten i døgn-drift, hehe .... andre gange kan der gå dage imellem - komme lidt an på, hvor meget tid jeg har osv. Jeg bruger ikke rigtig BK på mobilen faktisk, selvom det jo faktisk er muligt. Men nok mest fordi, jeg syns det tar en evighed at smide en post med mine pølser på de små taster, haha.

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil?

Syns det kan være mange forskellige ting. Altså jeg har nogen tråde, som jeg sådan fast følger med i. Som andre også har skrevet, så er det nok lidt dem, som man startede op med, at man følger mest med i og jeg har det egentlig nok lidt lissom Shedevil - selvom jeg ikke er gift endnu, hehe. Men der kommer hele tiden nye til og har simpelthen ikke tiden til at følge med i dem alle sammen :( Ville ønske, at jeg havde. Går dog som regel ind i alle, hvis der ligger kjolebilleder el sneak-peaks af morgengave osv :)

Anyway .... er slet ikke fordi jeg ikke vil følge med i alle tråde .... men ja .... tror bare, at hver enkelt herinde lissom har deres "sædvanlige" tråde, som de normalt kigger i - måske også typisk dem, som selv følger med i min egen egentlig :)

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd?

Næh, ik rigtig tror jeg. Jo, hvis det hele blir lidt for sukkersødt og hvor det går ud på at sende masser af ros afsted og næsten at overgå hinanden i at skamrose, hehe. Ift. hvis der ligger 20 andre, der har sagt det samme, så afholder det mig ikke rigtig fra også at smide en kommentar og selvom nogen tråde - dog meget få - er debattråde, så gir jeg den også gas der, haha. Men ja .... er vist heller ik kendt herinde for at være den bly type :fløjt: lol.

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt?

Ja da :) Men blir påvirket af ALLE herinde i mere el mindre grad. Altså min horisont når det kommer til bling og feminine ting var slet ikke existerende før jeg kom her, hehe. Så self blir man da påvirket af alle Miss-Lenas kreationer og tænker: damn, kan jeg måske også komme til at se fin ud med een ?!?!? :)

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet?

Havde vist ikke rigtig nogen forventninger, da jeg startede herinde for et år siden, så ja :) Er faktisk blevet overrasket over alle de utroligt søde tøser, der er herinde! :thumbsupsmileyanim: Self er der nogen, som man umiddelbart svinger bedre med en andre dog :wink:

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?!

Jahhh .... som regel gør de nok .... specielt i beretningerne, hehe. Eeeeeeelllsssskkkkkeeerrrr billeder! :)

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til?

Bare generel hygge-forum og så til alt det bryllupslir, som han alligevel ik kan forstå herhjemme, hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange timer bruger I eksempelvis?

Alt for mange! 3-4 timer dagligt, og jeg når ikke at få læst alt det jeg vil!

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil?

Hvis jeg har noget konstruktivt at sige, noget jeg kan byde ind med, eller hvis en af alle de søde brude herinde har brug for en skulder, eller andet.

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd?

Hvis den bærer præg af, at være for giftig - og hvis jeg ved, at det jeg siger, ingen betydning vil have alligevel.

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt?

Ja, mest negativt. Synes egentlig ikke om, at annoncørerne kan læse vores private tråde. Det er rigtig godt, at der er et område, hvor annoncørerne kan være samlet, så man nemt kan finde udbuddet, men synes ikke om den skjulte markedsføring. NB. Dette gælder naturligvis ikke alle annoncører.

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet?

Det synes jeg bestemt, at det gør. Bortset fra det med annoncørerne, men noget skal jo finansiere siden :) Jeg ville dog langt hellere betale et bruger-gebyr for at være herinde.

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?!

Ja, det synes jeg ofte giver et bedre indtryk i, hvordan personen bag skærmen er :) Men det skrevne ord har også meget vægt, og skal være med samtidig med billederne!

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til?

At være i kontakt med de dejlige kvinder herinde, søge inspiration, være i "bryllups-mode" et sted, hvor det er i orden altid, dele tanker, hente støtte. Alt! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor mange timer bruger I eksempelvis?

Det synes jeg ikke vi skal snakke om :blush: Er herinde flere gange om dagen, og kan sagtens bruge rigtig mange timer på at læse igennem. Men så har jeg også haft eksamenstid, og bryllupsklar er helt klart min favorit-overspringshandling.

Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd?

Det skal være noget jeg synes jeg kan bidrage med. Hvis ti andre har skrevet at dimsen er smuk/situationen er dum, så er det ikke helt nødvendigt. Med mindre selvfølgelig det er en jeg kender lidt, eller inde i deres tråd... så kan jeg godt finde på at skrive alligevel. Men er generelt løsningsorienteret, så med mindre jeg har en lille ny twist i mit synspunkt i forhold til de andre, skriver jeg sjælden.

Det er også noget med interesse. Det går jo i bølger - jeg har været herinde siden sidste sommer, og de tema der er oppe nu, er jo noget helt andet end i vinters. Jeg er ikke der i min planlægning at jeg (burde) tænke servietfarver endnu, så det er måske mindre relevant at læse om lysmanchetter og velkomstsange - og jeg har så heller ikke noget at bidrage med.

Når I at læse, alt det I vil?

Af nye indlæg, ja. Læser næsten alt. Det eneste er hvis jeg får lyst til at begynne at følge med i en ny tråd, og opdager at den er 150 sider lang... så skal jeg lige tænke mig om, og se om jeg egentlig har noget jeg burde lave det næste halve døgn.

Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd?

Man har forskellig smag. Hvis bruden heeelt tydelig har en helt anden smag, især en jeg ikke kan sætte mig ind i, får hun jo ikke noget ud af min tilbagemelding. Det hender jeg støder på tråde der er mere personlige end bare servietfarve, og så skal jeg tænke mere over hvad jeg svarer; ikke fordi jeg er bange for at sige min mening, men fordi folk netop er forskellige, og jeg på ingen måde ønsker at træde nogen over tæerne. Tråde med skænderi er jeg sådan set heller ikke interesseret i.

Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt?

Synes det er rart at høre fra folk med noget erfaring, men tænker at vi som brugere skal balancere mellem "h*n reklamerer"/"h*n er erfaren og kan dermed alt" - igen er man jo forskellige. Tænker også at det må være svært for annoncørene at vide, hvor grænsen går for hvad de kan komme med. Der er også forskel på annoncører der er "født" herinde, og dem der er tilstødt... så. Ja. Jeg bruger nok ingen af BK annoncørene til mit bryllup.

Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet?

Forventningen var at H2B kunne få lidt aflastning fra bryllupssnakken, og det er I satme gode til at give, piger :thumbsupsmileyanim: Især er jeg positivt overrasket over, at der også er rum for andre diskussioner end de rent praktiske herinde. Det er rigtig skønt.

Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?!

JA! Elsker billeder. Men som flere andre også skriver - en god beskrivelse der bare rammer plet, en lille filosofisk tanke, en velformuleret frustration... man kan jo ikke lige frem lægge billeder ud af alt man gerne vil dele, vel?

Hvad bruger I bryllupsklar.dk til?

Inspiration, aflastning som sagt, hygge, overspringshandling, budgettips.... rigtig mange ting!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår egentlig ikke den opdeling mellem brugere og annoncører som der tales om her. Er man anderledes som menneske og person blot fordi man er annoncør på bryllupsklar. Rent faktisk er der jo rigtig mange af annoncørerne idag der oprindelig er startet som brugere herinde og efterfølgende er blevet annoncører i forbindelse med opstart af bryllupsrelateret virksomhed. Har det mon påvirket deres personlighed med tanke på at det tit netop er deres personlighed og kreativitet som er det bærende i den virksomhed de driver :)

Bryllupsklar er for mig at se bl.a. et inspirationsforum hvor brugerne kan hente inspiration og gode råd i forhold til det at planlægge og afholde et bryllup og en fest. For langt de fleste brugere er det at planlægge en bryllupsfest noget nyt for det er gudskelov ikke noget de gør tit. Derfor kan de godt inspirere andre ligesom det altid er godt at lade sig inspirere af andre i samme situation. Men annoncørerne og andre som beskæftiger sig meget med bryllupsfester har meget erfaring og inispiration at give af. Det syntes jeg da egentlig bare man som bruger skal tage imod med kyshånd (hvis man kan bruge det) frem for at stemple det som skjult markedsføring. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom jeg syns du er enormt sød Felinity, så er jeg lidt uenig her i dine betragtninger omkring annoncørerne :) Jeg syns faktisk det er fantastisk, at annoncørerne kan gå ind og læse med i planlægningstrådene. De fleste skriver jo derinde, hvilken smag de har omkring en masse forskellige ting .... og hvis man fx tar Miss-Lena, så vil det jo være meget nemmere at guide een til, hvad man måske skal ha fat i, hvis man gerne vil ha een af hendes kreationer :)

En anden ting ... fx diskobil .... hvis man har bestilt ham til sit bryllup ... så har han måske en bedre ide om, hvem han har med at gøre og det vil andet andet lige måske gøre, at han kan skræddersy hans produkt endnu bedre til den enkelte kunde, da han kender en del til ønsker og generelle stil i forvejen :)

Syns ikke rigtig den omkring skjult markedsføring holder ift. planlægningstrådene :) Så burde det jo være holdningen generelt i ALLE tråde så :) .... men jeg syns nu ikke det er så svært at skelne, må jeg tilstå .... men igen .... er jo smag og behag ift. hvad man syns er rart / ikke rart :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom jeg syns du er enormt sød Felinity, så er jeg lidt uenig her i dine betragtninger omkring annoncørerne :) Jeg syns faktisk det er fantastisk, at annoncørerne kan gå ind og læse med i planlægningstrådene. De fleste skriver jo derinde, hvilken smag de har omkring en masse forskellige ting .... og hvis man fx tar Miss-Lena, så vil det jo være meget nemmere at guide een til, hvad man måske skal ha fat i, hvis man gerne vil ha een af hendes kreationer :)

En anden ting ... fx diskobil .... hvis man har bestilt ham til sit bryllup ... så har han måske en bedre ide om, hvem han har med at gøre og det vil andet andet lige måske gøre, at han kan skræddersy hans produkt endnu bedre til den enkelte kunde, da han kender en del til ønsker og generelle stil i forvejen :)

Syns ikke rigtig den omkring skjult markedsføring holder ift. planlægningstrådene :) Så burde det jo være holdningen generelt i ALLE tråde så :) .... men jeg syns nu ikke det er så svært at skelne, må jeg tilstå .... men igen .... er jo smag og behag ift. hvad man syns er rart / ikke rart :)

Det har I helt ret i - i nogle tilfælde kan det bestemt gavne! Og ja - jeg skulle have skrevet generelt - ikke kun i planlægningstråde.

Blot i andre tilfælde kan en bruger blive i tvivl - hjælper denne annoncør, fordi de har et godt hjerte, eller håber de bare på et salg? (Nu er jeg naturligvis enormt grov, og sætter tingene på spidsen, dette er langt fra tilfældet herinde generelt set.)

For bedre at give et eksempel på noget af det andet, jeg ikke synes om, så er det en post som denne; http://www.bryllupsk...ost__p__1267249

Og så endda at gentage den 2 gange i løbet af så få dage; http://www.bryllupsk...ost__p__1268049

Sådan en post er da meget velkommen, men jeg synes, at den hører til under annoncørernes side og ikke i den tråd. Det er bare ikke mig :) Jeg vil langt hellere betale - ja måske endda 100,- om måneden for at få lov at bruge sitet.

Men årh, Herre Gud, jeg kan da også bare lade sådanne "indslag" gå ind ad det ene øre og ud ad det andet, naturligvis - det er ikke en deal-breaker for mig, jeg er stadig glad for dette site!

Jeg synes også, at du er enormt sød, Maria :loveflag: Vi kan ikke være enige om alting og en god menings-udveksling skal man ikke kimse af :biggrin:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer