Conni

I medgang og modgang-Conni&Emil, 23. juni 2012- [Sidste loc. bil]

188 indlæg i dette emne

Overnatning og dagen derpå!

Vi kom op på værelset og det var dejligt med så meget plads at smide sine ting på - i stedet bare et værelse, som vi selv ville have lejet, så havde vi foræret en hel lejlighed at sove i! Jeg trængte også til at komme ud af kjolen og da Emil løsnede båndene, så faldt der bare ris ud. Og dem som ikke selv faldt, de sad klistret på min hud, så mig ud i brusekabinen og skylde mig af. Risene ved bøjlen havde også lavet skrabemærker, men det var ikke noget jeg havde lagt mærke til. Så skulle håret ud, men der var intet håb for at redde det ud, så det blev sat med en elastik og så hoppede vi ellers i seng, klokken var nu blevet 05:15:

post-54048-0-04246500-1343305367.jpg

post-54048-0-34634900-1343305360.jpg

Min kjole sov også godt!

post-54048-0-15775300-1343305377.jpg

Sådan så det ud :)

PS. bryllupsnatten er noget opreklameret noget! Emil sov da jeg kom tilbage fra badet :bed::griner:-

Næste morgen kl 9 ringede vækkeuret, vi havde jo huset fuldt af gæster, så vi skulle hjem og spise morgenmad med dem. Men inden da skulle brylluppet fuldbyrdes :a1093: og så var det tid til morgengaver.

Emil havde jo fået en del af sin morgengave lørdag, nemlig manchetknapper og slipsenål, for det var der jo ikke meget pointe i at han fik søndag. Men derudover fik kan sådan en breakbox, til actionoplevelser og den var tiltænkt at han skulle på en helikopter tur, for det har han ønsket sig længe:

post-54048-0-31249600-1343305574.jpg

Jeg havde også fået en del af min morgengave, i form af to ekstra sten i min ring og derudover fik jeg det smukkeste smykkesæt:

post-54048-0-81261400-1343305583.jpg

Det var hjem og få morgenmad, men der var kun mine forældre vågne - utroligt nok. Men vi fik morgenmad og sagde så, at nu kørte vi i forsamlingshuset og pakkede sammen, man var velkommen til at tage med, men der var ingen sure miner og ingen forpligtelser, fordi vi følte de allerede havde hjulpet så meget. Men en-to-tre og så var alle brudepiger med kærester og min storebror med kæreste på benene og tog alle med i forsamlingshuset. Det tog under 1 time at pakke sammen i forsamlingshuset:

post-54048-0-28046200-1343305392.jpg

post-54048-0-17196200-1343305399.jpg

Og så stod de kære mennesker bare der. Der var lige nogle der var kommet forbi for at sige farvel og de mente vi skulle have et billede, og det kom der det varmeste billeder ud af - det uundværlige team:

post-54048-0-32948300-1343305406.jpg

Nå så var det hjem og få tømt bilerne og derefter åbnede vi gaver - der var MANGE gaver! og jeg er ret glad for at vi først åbnende dem dagen efter, så man havde mulighed for at få et overblik over dem. Vi fik åbnet det hele og det var så overvældende. Folk havde virkelig købt dyre gaver og der var rigtig mange som ikke var med, som også lige havde givet noget. Vi fik stillet et pænt gavebord op og det så sådan her ud:

post-54048-0-49288100-1343305553.jpg

post-54048-0-11991700-1343305565.jpg

Udover det var der 7 buketter blomster og 6 potter/sammenplantninger. Det var helt vildt.

Vi fik lige over 34.000 i kontanter, vi fik 10.000 af Emils forældre og søster, 10.000 af mine forældre og 2.500 af min storebror - det var vildt!

Så var der lige omkring 3.000kr i gavekort til imerco + diverse andre gavekort

Og så alle gaverne! Det var overvældende. Vi byttede dog en del af gaverne, fordi vi havde fået mange ens ting, og nogle ting som vi ikke ønskede os og ikke mindst en masse dyre vaser - så vi blev enige om at det var bedre at bytte det og få noget vi blev glade for, og vi har fået stort set hele det stel, som vi ønskede os, så det er fantastisk.

Vi har regnet lidt på det og vi har fået for omkring 50.000kr - det er altså sindssygt!

Dagen efter skulle vi på kirkegården med brudepigebuketterne - dem havde vi beholdt, for det passede lige med gravstederne:

Min bedstefar (har aldrig kendt ham, men han er trods alt min fars far)

Emils farmor+farfar

Emils mormor

og så min bedstemor, som jo var i min medaljon - puha det var hårdt, jeg har ellers ikke grædt længe ved hendes gravsted, men jeg kunne ikke holde tårerne tilbage. Hun manglede - meget! Hun har altid fulgt mig i alt hvad jeg gjorde, hun var altid interesseret i mig og jeg er sikker på hun ville have elsket at ahve deltaget. Hun mangler i mit liv, hun forlod denne verden alt for tidligt, alt for pludseligt, jeg var ikke forberedt og slet ikke klar til at give slip på hende. Jeg var en af de sidste der holdte hende i hånden inden maskinen begyndte at bippe og jeg kan mærke hendes hånd som var det igår - hun var af en helt særlig støbning og det er grunden til at hun sad i min brudebuket - hun burde have været der!

post-54048-0-45134000-1343305352.jpg

Brudepigebuketten på hendes grav - der var masser af andre blomster, for de andre familiemedlemmer har nok været forbi nu de var derovre.

Nå tilbage til lidt sjovt, da vi kom til Onsbjerg kirke (der ligger min bedstefar), så var vi færdige af grin, fordi det her syn mødte os udenfor kirken:

post-54048-0-27967100-1343305540.jpg

Spørg lige om vi har fået ris - det tror jeg nu nok!

Og nede hvor vi stod på hestevognen, der lå også en fin lille bunke - det var altså lidt sjovt!

Det er ret sørgeligt, for min beretning er ved at være slut! Der mangler selvfølgelig lige fotograf billederne, men ellers er det ved at være det. Tak fordi I læste med og tak fordi I har fulgt min vej til at blive fru - det er et fantastisk sted herinde og jeg slipper det nu nok ikke lige med det samme!

Tak for alt

:loveboard:

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en dejlig beretning som er både tekst og billed rig. Ser bare ud som om i har haft en drøm af en fest.

Tusind tak :hug: Vi synes i hvert fald at dagen var helt som den skulle være og vi har fået mange positive tilbagemeldinger

Super dejlig beretning, det luner at læse om jeres vidunderlige dag og aften og NAT hæhæ. Og om få mdr er det en rejse du kan skrive om :wink:

Tusind tak søde :hug: - Ja det bliver SÅ fedt at komme ud at rejse!

En dejlig beretning! Det har været hyggeligt at læse med :loveflag: Jeg venter spændt på fotografens billeder :wink:

Tusind tak! JEg venter også spændt på dem kan du tro :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simpelthen en fantastisk beretning Conni, og du var bare SÅ smuk :loveshower:

Og er du vimmer en masse indslag i havde, lyder til i havde en faktastisk fest :toot:

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Takkekort

Alle ca 110 takkekort er nu blevet sendt - de er alle skrevet i hånden med ´personlig hilsen og tak for gave, indslag osv. Det var hårdt arbejde, men med den modtagelse de har fået, så var det det hele værd.

I får lige billedet af forside og bagside - det var et foldet kort, hvor jeg jo så skrev på den ene side og på den anden side var der parbilleder af de gæster som var med og ved dem som ikke var med, der var bare blankt.

Nå here goes - fyldt med billeder, det er bagsiden der vender på hovedet :)

post-54048-0-49086400-1343660397.png

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en skøn beretning! :loveshower:

Hvor var du bare smuk.

Det lyder til at have været en helt fantastisk - skønt at have så mange dejlige mennesker omkring sig! :heart:

Og :thumbsupsmileyanim: for jeres brudevals! :biggrin:

Tusind tusind tak for de smukke ord :happy: - Ja der var fyldt med dejlige mennesker, som man virkelig kunne mærke holdte af os, det var så skønt :heart:

Skøn beretning og alt for kort :fløjt: heldigvis en masse dejlige billeder. Endnu en gang tillykke og tak for beretningen.

Haha sys jeg har forsøgt at gøre den lang - og tusind tak :)

Skøn beretning :)

Dejligt at læse at dagen var helt perfekt!

Tusind tak skønne :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super dejlig bryllupsberetning :) Er helt mundlam over ALLE de taler og sange og indslag, som folk er kommet med. Skide da være med, at hans forældre har/er nogen klaphatte .... sikke mange mennesker, som elsker jer .... må ha været helt fantastisk at opleve ! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super dejlig bryllupsberetning :) Er helt mundlam over ALLE de taler og sange og indslag, som folk er kommet med. Skide da være med, at hans forældre har/er nogen klaphatte .... sikke mange mennesker, som elsker jer .... må ha været helt fantastisk at opleve ! :)

Hvor er du skøn Maria - af hjertet tak :hug: For det er præcis sådan vi har det, vi har SÅ mange mennesker som elsker os, så de "manglede" ikke på dagen og det var på en måde dejligt!

Og Ja der var MANGE indslag, men alle var velment, der var ikke et eneste, hvor man tænkte "nå de skulle liiige finde på noget". Det var så dejligt og varmende :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Location billeder

... i hvert fald de første af dem (resten kommer, jeg kunne bare ikke vente længere med at dele!

:shooter: )

Fotografen er på alle billederne: ©Karina Buch, karinasmileraltid@gmail.com, Samsø 2012

Here it goes (billederne er jo formindsket, derfor er kvaliteten nok knap så god, som de originale billeder):

post-54048-0-87527700-1344281326.jpg

Det officielle billede

post-54048-0-00452900-1344281344.jpg

post-54048-0-99993600-1344281356.jpg

post-54048-0-72917600-1344281367.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Location billeder fortsat

...de sidste for denne gang!

:boohoo:

Fotografen er på alle billederne: ©Karina Buch, karinasmileraltid@gmail.com, Samsø 2012

post-54048-0-17078700-1344281924.jpg

Nu med ged!

post-54048-0-54750800-1344281941.jpg

Jeg mangler stadig nok omkring 10 forskellige billeder og jeg glæder mig, for jeg synes selv det er nogle fantastiske billeder fyldt med kærlighed, romantik og glæde!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikken nogle super dejlige billeder og så smukke - elsker din buket den er bare flot :loveshower: Elsker de landlige omgivelser..... :loveflag: De billeder må i virkelig være glade for.....Kærligheden lyser ud af jer :loveflag::loveshower:

tusind tusind tak :hug: - det kan ikke beskrives med ord, hvor glade vi er for de billeder, ikke nok med at de et teknisk flotte, så den stemning der er i billedet, det vil aldrig kunne gengives igen - og det bedste er, at vi har fået fotograferingen i gave, så det er tæt på den bedste gave vi fik :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhhhhhh hvor er det bare vidunderlige billeder... og hvor er du virkelig smuk og du lyser bare af lykke og kærlighed... :heart: :heart: :heart: virkelig flotte billeder :lol:

Hvor nogle fantastiske billeder!!!

super dejli´ge billeder :thumbsupsmileyanim:

Tusind tusind tak de damer :hug::loveboard: - det er dejligt at I også synes de er gode :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer