Conni

I medgang og modgang-Conni&Emil, 23. juni 2012- [Sidste loc. bil]

188 posts in this topic

Sindsyg dejlige start på beretningen:)

Håber I havde en fantastisk dag. Glæder mig til at se mere:)

0

Annonce ♥

Haha, sikke gode selvudløser-billeder :thumbsupsmileyanim:

Det er helt vildt så stor og super god effekt de lyskæder har! Det giver godt nok en hyggelig stemning :) Bordkortene, er det nogle du selv har siddet og skåret ud? For de er virkelig flotte!

Edited by Carina Stærke
0

ja endelig ville han sætte en haha :wink: så er det bare alt det andet der skal "forhandles" om :tunge:

Dejligt - ja der er en del man skal være enige om :)

Dejligt med billeder - det hele ser jo super godt ud! :) Er vild med jeres oppyntning med lyskæder og det hele.... :balloon:

Og WAUW for en velassorteret drinksbar!!! :blink::o :fløjt: :cheerleader3: MUMS!! Hehe... Og lækker lækker slikbuffet.., Glæder mig til de "prof" billeder...

MERE MERE MERE!! :b223:

Tusind tak for de søde ord - jeg glæder mig også til de prof billeder, de skulle komme mandag eller tirsdag siger han

Det forsamlingshus har I godt nok fået til at ligne en hel million. Jeg håber I havde en fantastisk dag.

Tusind tak - vi havde bare den bedste dag!

Wauw!! Hold op hvor er der bare styr på tingene! Det ser bare så godt ud, og er vild med din bar og ikke mindst slikbuffeten :smiley-eatdrink026: Glæder mig til at læse mere :biggrin:

Tusind tak!

Sindsyg dejlige start på beretningen:)

Håber I havde en fantastisk dag. Glæder mig til at se mere:)

Mange tusind tak - arbejder på sagen!

Haha, sikke gode selvudløser-billeder

Det er helt vildt så stor og super god effekt de lyskæder har! Det giver godt nok en hyggelig stemning Bordkortene, er det nogle du selv har siddet og skåret ud? For de er virkelig flotte!

Ja jeg har selv lavet bordkortene - det var et stort arbejde, men jeg er rigtig glad for resultatet - det tog omkring 20-30 min pr bordkort :)

0

Fredag - aften

Efter aftensmaden tog manden afsted ud til sin forlover - det var virkelig mærkeligt at sige farvel til ham.

Derefter stod den på hygge hjemme ved mine forældre. En del af brudepigerne gik i bad og vi ordnede alle sammen negle, så de blev rigtig fine. Vi skulle finde ud af hvordan det der "ophæng" virkede i kjolen, så drengene blev sendt ud af stuen (at de så valgte at tage ud til manden ved hans forlover og hygge med ham, gjorde ikke noget, så der blev lidt for ham også) Derefter hoppede jeg i kjolen og vi konstaterede at det kunne vi ikke rigtig finde ud af, men sikkerhedsnåle længe leve. Så skulle vi jo have dampet kjolen, men trods 2 dampere i huset, kunne vi ikke finde ud af at bruge dem, så vi blev enige om at stryge den og jeg spurgte om det ikke var nemmest at stryge den imens jeg havde kjolen på og det det blev vi enige om:

post-54048-0-36160900-1341003078.jpg

0

Annonce ♥

hahaha det er simpelthen for sjovt at i stryger kjolen mens du har den på :lol: :lol: men hvorfor ikke :thumbsupsmileyanim:

0

Ihaaaa Conni, jeg har sådan ventet på din beretning! :loveboard:

Jeg er HELT vild med jeres oppyntning og har fået lokale-misundelse over jeres flotte forsamlingshus, ja som det endte med at blive altså... :cheerleader3:

Og jeres fotograf sneakpeak er bare SÅ smukt, I ser for lækre ud! :7himmel:

Glæder mig til mere!!!

0

:blink: Hvor mange kvinder skal der til at stryge en brudekjole??? :unsure:

:help:

Svar :4

:wink:

:griner:- 1 til at stryge, 1 til at se på, 1 til at holde lampen og 1 til at have kjolen på! -HAHA-

Vil se mere

:cheerleader3:

0

Ej conni du er så flot, glæder mig til at se karinas billeder og hører mere fra dig og formanden imorgen :-)

Du ved jo alle beslutningerne om Samsø/Jylland og alt det andet, pt. Er vi på det første

0

Annonce ♥

Lørdag - morgen + pigernes hår

Jeg glemte at fortælle at jeg gik i seng ved 23.30, men lå og vendte og drejede mig til omkring kl 1.00

Jeg vågnede første gang ved 7 tiden, kiggede ud af vinduet og konstaterede at vejret var ok. Jeg vendte mig rundt og lagde mig ned på puden, da jeg hørte nogle komme ind af døren - det var min storebror som lige var vågen og så havde hørt mig, så ville han bare sige hej inden han gik i seng igen, det var bare mega hyggeligt lige at ligge 2 min i sengen og snakke med ham. Derefter lukkede jeg mine øjne og vågnede igen kl 8.15 og tænkte at det var okay at stå op nu.

Jeg gik i bad og vaskede mit hår (ja jeg havde fået lov, men uden balsam og jeg måtte ikke tørre det med hårtørrer). Det var rart at luske rundt uden andre i huset. Kort efter stod mor op og lavede morgenmad til 19 mennesker - det var super hyggeligt!

Emil havde åbnet sin morgengave, som jeg havde afleveret ved hans forlover og reaktion havde været: Hun er jo ikke rigtig rask! - så jeg tror han blev glad for den (han havde den i hvert fald på)

Efter morgenmaden skulle min brudepige som skulle med til frisør i bad - jeg gik og pakkede de ting vi skulle have med og lagde foundation. De 3 brudepiger som satte hår hjemme gik igang med det:

post-54048-0-99865500-1341005764.jpg

Turen gik til Tranebjerg, hvor vi skulle til frisør, men vi skulle lige et smut i brugsen og da vi kom ud derfra, så stod det ned i stænger og vi havde jo hverken jakke eller paraply med! Så vi løb ud i bilen og bandede og svovlede på vejen og sagde, at nu havde det regnet på bruden, så nu kunne det godt holde op! Nå vi kom til frisør og min søde brudepige fik sat hår:

post-54048-0-11029500-1341005774.jpg Der er gang i tuperingen

post-54048-0-60412300-1341005787.jpg Vi blev enige om at så behøvede der ikke blive gjort mere ved det!

post-54048-0-43718400-1341005796.jpg Men hun fortsatte og det var måske også godt nok!

post-54048-0-89937200-1341005804.jpg Så var det færdigt - hun var så smuk!

Edited by Conni
0

Lørdag - frisør

Så blev det min tur! Eller faktisk skiftede hun imellem os, men det er bare lidt nemmere det her :lol:

post-54048-0-15700100-1341006152.jpg Hun gik igang med at fordele håret (og i må lige tage mig helt au natural!)

post-54048-0-51342700-1341006164.jpg Vipti vupti - så var håret sat op! Slet ikke som vi havde snakket om, men det ligesom "krøllede" for meget, til at lave hængende totter, men jeg er rigtig tilfreds med resultatet - det føltes godt, fordi jeg er til stramme opsætninger, men der var stadigvæk noget der hang og hjalp på mig runde hovede!

post-54048-0-00340100-1341006176.jpg Så bliver sløret sat på - det føltes voldsomt, men det gjorde mig også tryg ved at det ikke bare lige faldt ud

post-54048-0-39311200-1341006192.jpg Så fint, men der mangler lige lidt

post-54048-0-00332600-1341006207.jpg Der bliver nusset om hårpynten, så den sidder helt rigtigt

post-54048-0-66741400-1341006216.jpg Tadaaaa et styks klar brud!

Ved frisøren lagde vi også make-up imens vi ventede på den anden, så nu manglede der egentligt kun kjolen. JEg var rigtig bekymret ved frisøren og vandrede hvileløs rundt, fordi det stadig regnede. Vi fik lov til at låne en paraply af frisøren, så vores hår ikke blev vådt! - rigtig skønt. Og så gik turen hjem til det fyldte hjem.

0

hahaha det er simpelthen for sjovt at i stryger kjolen mens du har den på :lol: :lol: men hvorfor ikke :thumbsupsmileyanim:

Vi sys i hvert fald selv at det var en genial ide!

Ihaaaa Conni, jeg har sådan ventet på din beretning! :loveboard:

Jeg er HELT vild med jeres oppyntning og har fået lokale-misundelse over jeres flotte forsamlingshus, ja som det endte med at blive altså... :cheerleader3:

Og jeres fotograf sneakpeak er bare SÅ smukt, I ser for lækre ud! :7himmel:

Glæder mig til mere!!!

Haha hvor er du sød - tak!

Ja jeg synes også at det lykkedes meget godt at få forsamlingshuset til at ligne mere end et forsamlingshus - der var i hvert fald en rigtig god stemning.

Du kan også tro at jeg glæder mig til at se flere billeder! - men må vente....

:blink: Hvor mange kvinder skal der til at stryge en brudekjole??? :unsure:

:help:

Svar :4

:wink:

:griner:- 1 til at stryge, 1 til at se på, 1 til at holde lampen og 1 til at have kjolen på! -HAHA-

Vil se mere

:cheerleader3:

Vi har lige storgrinet over din kommentar - for der er meget komisk i det, men vi sys det var en god ide og faktisk var vi 5, for der var en mere, som hjalp med at "holde ud" der hvor der var brug for det :)

Ej conni du er så flot, glæder mig til at se karinas billeder og hører mere fra dig og formanden imorgen :-)

Du ved jo alle beslutningerne om Samsø/Jylland og alt det andet, pt. Er vi på det første

Tusind tak - uh ja det er jo en vigtig diskussion - her lød den på tranebjerg eller onsbjerg!

0

Nå piger, det bliver lige det for idag - har været på arbejde 10 timer og har endnu en 10 timers vagt i morgen! Endnu engang tak fordi I læser med :heart:

0

Annonce ♥

Glæder mig til at læse og se mere :-) hold op nete og dits hår er flot :) god arbejdslyst og skrivelyst til at dække vores behov for bryllupshistorier

0

Hahah hvor er det for sjovt, at du havde brudekjolen på mens den blev strøget :thumbsupsmileyanim:

Fiiiiint hår :loveshower:

0

Jaaaaa mere!

:biggrin:

Hvor skønt med et (forholdsvis) roligt hjem! -ihvertfald i starten! -og en hyggesnak med Brormand i sengen!

:heart:

Og ØV ØV med regnen når I skulle til og fra frisør, men godt hun havde en paraply I kunne låne.

:cheerleader3: :cheerleader3: F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5 :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Jeg ved godt at det er træls, men jeg venter lige på billeder fra den hyrede fotograf - skulle gerne få dem mandag eller tirsdag!

0

Annonce ♥

Fantastisk billeder fra fotografen også........skønt hår hun fik sat på jer...... :loveshower:

0

Ihh hvor bliver (blev) i altså bare flotte ved frisøren! Jeg er lidt spændt på at se din brudepiges frisure ordentligt, for har lidt en ide om at det er sådan mit hår gerne må være :heart:

0

MERE beretning nuuu :biggrin::loveflag:

0

Dejlig beretning indtil videre. Glæder mig til mere.

0

Annonce ♥

Jeg har lige en lille bid mere inden jeg kommer til at mangle billeder!

Lørdag - klargøring

Da vi kom tilbage var der mennesker over det hele. Jeg var overraskende rolig, jeg nød hvert sekund af dagen og der var intet som kunne stresse mig. Brudepigen og jeg fik os lidt mad imens de andre tøser gjorde sig færdig. Min mor var mega stresset, men jeg sagde stille og roligt til hende: "Bare rolig, de starter ikke uden mig!" - er ikke sikker på at hun kunne se det sjove i det :biggrin:

Da vi havde spist var pigerne også færdige med make-up, men de ventede med at hoppe i kjolerne til de var færdige med at "mosle" med mig. Drengene blev sendt ud af stuen og jeg fik det hele på - faktisk ganske nemt og stadig roligt og tålmodig. (det overraskede mig!) Da jeg fik kjolen på var der masser af mennesker omkring mig der gjorde alt for at jeg så godt ud - se bare en proces:

post-54048-0-84063900-1341235082.jpg Ja jeg holder på brysterne, så de sidder rigtigt i kjolen

post-54048-0-52271300-1341235090.jpg Der snørres i dyb koncentration

post-54048-0-92784600-1341235097.jpg Der snørres og fnugges

Bagefter skulle pigerne i kjolerne og der skulle da lige tages lidt billeder med den stolte fader:

post-54048-0-66188200-1341235105.jpg

post-54048-0-56491200-1341235113.jpg

Og efter at være kommet i kjolen - den stolte moder:

post-54048-0-76891900-1341235124.jpg

0

Jeg venter i spænding på billeder fra fotografen, for dem skal jeg lidt bruge nu - jeg har ikke selv så mange billeder af resten af processen og ved at fotografen har rigtig mange fine billeder - men her er lige et "sneakpeak" af en nervøs brud der lige er ankommet i våbenhuset (fra fotografen):

post-54048-0-13484100-1341235456.jpg Fotograf: Michael Hansen, photo1.dk

Jeg glæææææder mig til at se hans billeder!

Jeg er også begyndt at få billeder fra min kusine, som var vores "on location" fotograf (hun er uddannet og dygtig - det er hende som har taget billedet på den første side)

1

IHHHHH HVOR ER DU BARE ÜBER SMUK!!!

:c166:

-og hvor ser du bare super rolig ud, ved ankomsten til våbenhuset!

:respekt:

:cheerleader3: Glæder mig til fortsættelsen! :cheerleader3:

-hmmm tror jeg er blevet afhænig.... Har været hooked på din planlægning og nu af din beretning!

:blush:

Du har bare gjort så stort et arbejde, med en masse detaljer og planlægning!

Det er så fedt! og det er fedt at se dem ført ud...

:thumbsupsmileyanim:

0

Ihhh, hvor er du smuk!! :loveshower: og hvor kan jeg næsten ikke vente til mere beretning... Ihh, kom nu :) :) :)

0

IHHHHH HVOR ER DU BARE ÜBER SMUK!!!

:c166:

-og hvor ser du bare super rolig ud, ved ankomsten til våbenhuset!

:respekt:

:cheerleader3: Glæder mig til fortsættelsen! :cheerleader3:

-hmmm tror jeg er blevet afhænig.... Har været hooked på din planlægning og nu af din beretning!

:blush:

Du har bare gjort så stort et arbejde, med en masse detaljer og planlægning!

Det er så fedt! og det er fedt at se dem ført ud...

:thumbsupsmileyanim:

Tusind tusind tak - åh det varmede lige helt indeni! :heart::hug: - Desværre ingen billeder fra fotografen endnu :td: , men det betyder at de kommer i morgen!

Ihhh, hvor er du smuk!! :loveshower: og hvor kan jeg næsten ikke vente til mere beretning... Ihh, kom nu :) :) :)

Ih tusind tak! :hug:

0