Conni

I medgang og modgang-Conni&Emil, 23. juni 2012- [Sidste loc. bil]

188 posts in this topic

Mega dejligt billed af dig ( det sidste ) det billed siger bare alt :c166::7himmel::c166:

0

Annonce ♥

IHHHHH HVOR ER DU BARE ÜBER SMUK!!!

:c166:

-og hvor ser du bare super rolig ud, ved ankomsten til våbenhuset!

:respekt:

:cheerleader3: Glæder mig til fortsættelsen! :cheerleader3:

-hmmm tror jeg er blevet afhænig.... Har været hooked på din planlægning og nu af din beretning!

:blush:

Du har bare gjort så stort et arbejde, med en masse detaljer og planlægning!

Det er så fedt! og det er fedt at se dem ført ud...

:thumbsupsmileyanim:

Tusind tusind tak - åh det varmede lige helt indeni! :heart::hug: - Desværre ingen billeder fra fotografen endnu :td: , men det betyder at de kommer i morgen!

Så ved jeg hvad jeg skal lave imorgen! :loveshower:

0

Iih, følge følge med! Tak for beretningen indtil videre og for at dele det med os :)

Du er så smuk i kjolen - jeg er vild med de stropper!

0

IHHHHH HVOR ER DU BARE ÜBER SMUK!!!

:c166:

-og hvor ser du bare super rolig ud, ved ankomsten til våbenhuset!

:respekt:

:cheerleader3: Glæder mig til fortsættelsen! :cheerleader3:

-hmmm tror jeg er blevet afhænig.... Har været hooked på din planlægning og nu af din beretning!

:blush:

Du har bare gjort så stort et arbejde, med en masse detaljer og planlægning!

Det er så fedt! og det er fedt at se dem ført ud...

:thumbsupsmileyanim:

Tusind tusind tak - åh det varmede lige helt indeni! :heart::hug: - Desværre ingen billeder fra fotografen endnu :td: , men det betyder at de kommer i morgen!

Så ved jeg hvad jeg skal lave imorgen! :loveshower:

Hmmm stadig ingen billeder fra fotografen :td::sm:

0

Annonce ♥

Iih, følge følge med! Tak for beretningen indtil videre og for at dele det med os :)

Du er så smuk i kjolen - jeg er vild med de stropper!

Tusind tak skal du have - der kommer mere, venter bare lige på nogle billeder, så det kommer i den rigtige rækkefølge :)

0

Ih.... hvor er du dog bare en smuk brud og hvor er det dog dejligt at kunne læse om din dag indtil nu... Jeg glæder mig vildt til, at der kommer mere - F5 F5 F5 :biggrin:

0

Ih.... hvor er du dog bare en smuk brud og hvor er det dog dejligt at kunne læse om din dag indtil nu... Jeg glæder mig vildt til, at der kommer mere - F5 F5 F5 :biggrin:

Tusind tak skal du have :hug:

0

Smukke billeder af en smuk brud i hendes smukke kjole :heart:

Glæder mig til endnu mere beretning :heart:

0

Annonce ♥

Skøn beretning indtil videre :) Hvor er du bare smuk :loveshower: Glæder mig til at læse mere og se flere billeder :)

0

Søde søde Conni.. hvor er du bare F*****G SMUK!!! :o:loveshower: Jeg får helt lyst til at tage til Samsø (ja ja, du er jo nok kommet hjem igen :tunge: ) og give dig en krammer og fortælle dig at du ligner en million! Iiiiiiiiihh altså, jeg sidder og bliver helt blød om hjertet :) Jeg glæder mig til at læse mere og fantastisk mange gange tillykke :denmarkflag: BTW - SMART med kjolestrygning!! :lol:

0

Dejlige billeder med din mor og far.....og ja den nervøse brud..... :loveshower:

0

Dejlig beretning! :loveshower:

Hey, din mor har jeg altså set før... hvor arbejder hun?

0

Annonce ♥

Dejlige billeder med din mor og far.....og ja den nervøse brud..... :loveshower:

Tusind tak

Dejlig beretning! :loveshower:

Hey, din mor har jeg altså set før... hvor arbejder hun?

Hehe det har du sikkert, hun arbejder på kommunekontoret og i postbutikken :)

0

Smukke billeder af en smuk brud i hendes smukke kjole :heart:

Glæder mig til endnu mere beretning :heart:

Tusind tak - hvor er du altså bare sød! :hug:

Skøn beretning indtil videre Hvor er du bare smuk :loveshower: Glæder mig til at læse mere og se flere billeder

Mange mange tak - venter også selv spændt på billeder! :loveboard:

Søde søde Conni.. hvor er du bare F*****G SMUK!!! :o:loveshower: Jeg får helt lyst til at tage til Samsø (ja ja, du er jo nok kommet hjem igen :tunge: ) og give dig en krammer og fortælle dig at du ligner en million! Iiiiiiiiihh altså, jeg sidder og bliver helt blød om hjertet :) Jeg glæder mig til at læse mere og fantastisk mange gange tillykke :denmarkflag: BTW - SMART med kjolestrygning!! :lol:

Åh nu må du altså ikke få mig til at hyle! :boohoo: - Tusind tusind tak :hug: og nej jeg er stadig på Samsø, så du kommer bare :) - Jamen jeg tog det med kjolestrygningen stille og roligt, troede faktisk jeg ville panikke over at damperne ikke virkede, men næ nej!

0

Har lige fået mail fra fotografen om at han var blevet nødt til at tage til København, men han regnede med at komme hjem idag og så ville jeg få billederne :)

0

Iih, hvor er det bare hyggeligt at læse med.. Hvor mange gæster havde i med? syntes det ligner der var ret mange ? .. Og hvor må jeg alts også lige sige du dog var utrolig smuk i din kjole, er vild med udskæringen og ærmerne, så fiiiiin altså :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Kan jo også bare være i Netto :lol:

Ihhh vi vil have billeder (....siger hende der ingengang er begyndt på beretning :fløjt: )

0

Iih, hvor er det bare hyggeligt at læse med.. Hvor mange gæster havde i med? syntes det ligner der var ret mange ? .. Og hvor må jeg alts også lige sige du dog var utrolig smuk i din kjole, er vild med udskæringen og ærmerne, så fiiiiin altså :cheerleader3:

Vi var 83, så jeg synes det var en god slat :) - og tusind tak for de fine ord :hug:

Ihhh vi vil have billeder (....siger hende der ingengang er begyndt på beretning :fløjt: )

Han skulle bare vide hvor utålmodig jeg er! :lol: - og ja, hvor er dine billeder?! :tunge:

0

Hvor er det en skøn beretning! ... og du ser jo fantastisk ud :) Hjertelig tillykke med brylluppet.

Jeg gentager hvad alle de andre har sagt: flere billeder og mere beretning! :tunge:

0

Vi var 83, så jeg synes det var en god slat :) - og tusind tak for de fine ord :hug:

Han skulle bare vide hvor utålmodig jeg er! :lol: - og ja, hvor er dine billeder?! :tunge:

Ja for pokker, det er da et halvstort bryllup så, syntes nok jeg kunne se der var en del flere gæster end hvad vi skal have :) Og det var da så lidt, men skal huske at rose når man nu har noget pænt at sige, og du var altså virkelig smuk i kjolen!!

0

Annonce ♥

Jahh godt spørgsmål - tror Tina Liv har travlt, og vi har jo en god portion billeder efter så mange timer. Så venter virkelig i spænding :cheerleader3:

0

Okay jeg undskylder lige på forhånd - der kommer maaaaaaange billeder, jeg har lidt problemer med at vælge! :lol:

0

Medmindre andet er nævnt i de følgende mange indlæg, så er billederne taget af fotograf Michael Hansen, Photo1,

www.photo1.dk

Kirken - stemningsbilleder

Først lidt stemningsbilleder fra kirken:

post-54048-0-36985800-1341661854.jpg

post-54048-0-53406100-1341661925.jpg

post-54048-0-99351700-1341661880.jpg

post-54048-0-71678100-1341661890.jpg

Edited by Conni
0

Kirken - gommen venter

Alt imens vi gør os klar derhjemme, så er gommen i kirken. Han stod udenfor og snakkede med alle gæsterne og jeg tror det var godt for ham, at han ikke bare stod inde på sin "pind" og ventede i tre kvarter.

post-54048-0-69771500-1341662025.jpg

post-54048-0-36243900-1341662037.jpg

post-54048-0-19663300-1341662058.jpg

Godt med to forlovere som støtte

post-54048-0-50460600-1341662076.jpg

Det er nu flot med alle de mænd i jakkesæt

post-54048-0-02048500-1341662090.jpg

post-54048-0-04363200-1341662123.jpg

Og så var det ind på plads i kirken - en spændt gom.

0

Kirken - brudepigerne ankommer

Lige før bruden ankom, så kom brudepigerne sammen med min mor. De havde brudebuketten med og deres egne blomster.

post-54048-0-42659500-1341662511.jpg

post-54048-0-50369800-1341662524.jpg

post-54048-0-21571400-1341662534.jpg

Og så er de klar til at tage imod bruden

0