Guest MetteFG

"Favour"poser til overnattende gæster?

13 indlæg i dette emne

Et spørgsmål til jer.

Nogle af vores gæster har valgt at overnatte på feststedet og jeg går og leger lidt med tanken om at lave en lille godterpose der skal være på deres værelser.

Der skal fx. være minitandpasta, 4 pamoler, måske en prøve creme eller parfume (tænkte at spørge Matas eller Bodyshop, jeg kan måske få lov at købe nogen, både til mænd og damer), måske en mini pose chips og en cola til dagen efter. Hvad synes I og har I flere gode ideer til hvad der kan puttes i?

Vil gerne have hvide papirsposer og skrive de overnattende gæsters navne i samme skabelon som jeg har skrevet vores navne i på indebydelser, menukort m.m..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det lyder som en rigtig fin idé :)

Jeg har en gang før fået sådan en pose, det var dog ment som lidt forkælelse i den times tid vi havde på værelset til at gøre klar til festen efter frokost (det var svigerforældrenes 30 års bryllupsdag)!

I den var der:

En lille champange, 2 engangs champangeglas, lækre chokolader og andre godter... (slik)

Det var rigtig hyggeligt! Og så lå der en lille håndskrevet personlig hilsen og tak for at fejre dagen med dem!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var ikke mange ideer fra jer :rolleyes: . Men dog én (TAK), vil da lave en lille seddel til dem hver, det må være hyggeligt. Er der flere så kom endelig med dem.... Vi skal faktisk op til feststedet i dag og aftale mad, forløb m.m. dejligt at få styr på det, bliver jo snart rundtosset af alle de tanker og ting at holde styr på :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lavede en lille pose (survival kit) til hver gæst med følgende ting: cola, chips, slik og panodiler.

Det var ikke verdens mest opfindsomme indhold men stort set alle kommenterede på ideén så det kan varmt anbefales. Synes at det kunne være rigtig gennemført men en lille besked ud fra den samme skabelon som I ellers har brugt til brylluppet.

God fornøjelse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Istedet for slik,chips,og cola,kan det jo byttes ud med tørret frugt,nødder,evt kiks og kildevand.Til dem der ikke er til det søde.

Det ville jeg personligt synes var mere lækkert end sidde og gnaske fede chips, slik,og skylle efter med en syreholdig sukkerdrik

Kh Anell

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv med små vareprøver, jeg må prøve bodyshop men det er da heller ikke sikkert de har så - googler det lige. Gad vide om jeg ikke har nok hjemme i skabet til at gi væk;-). Havde tænkt tanken med kondomer, men så skal poserne vist ikke have ens indhold, jeg tror H2B's faster vil blive en smule overrasket;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Små faste sæber kunne være en mulighed ( den slags man nogle gange får på hoteller) istedet for parfume?

Et stearinlys med tekst fra dagen ( har set at flere vælger lys med navn og dato på)

Hjemmebagte småkager ( eller chokolader) i fin indpakning

Et lille personligt kort med tak for deltagelse og lidt om hva denne gæst betyder for brudeparret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv med små vareprøver, jeg må prøve bodyshop men det er da heller ikke sikkert de har så - googler det lige. Gad vide om jeg ikke har nok hjemme i skabet til at gi væk;-). Havde tænkt tanken med kondomer, men så skal poserne vist ikke have ens indhold, jeg tror H2B's faster vil blive en smule overrasket;-)

Hihi ku godt være det var en god idé at lave forskelligt indhold så -HAHA-

Små faste sæber kunne være en mulighed ( den slags man nogle gange får på hoteller) istedet for parfume?

Et stearinlys med tekst fra dagen ( har set at flere vælger lys med navn og dato på)

Hjemmebagte småkager ( eller chokolader) i fin indpakning

Et lille personligt kort med tak for deltagelse og lidt om hva denne gæst betyder for brudeparret.

Sikke nogle gode idéer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer