gracestar

Boudoir tegner

9 posts in this topic

Jeg kunne godt tænke mig at give min fremtidige mand en boudoir tegning i morgengave, havde tænkt det skulle være en kul tegning.

Men jeg kan kun finde en masse boudoir fotografer, når jeg prøver at google tegnere osv. kommer der ikke rigtig noget relevant op.. så er der nogen her på dette skønne site der kan hjælpe mig? :)

0

Annonce ♥

Jeg fik lavet et for mange år siden, og hende der tegnede mig i sin tid, er holdt op.

Der findes dem der er helt vild gode til at tegne/male, så hvis de får et fotografi af det de skal tegne, kan de gøre det. Hvor i landet er du fra?

0

Annonce ♥

Jeg ville prøve at kontakte Animationsskolen i Viborg. Et af optagelseskriterierne på skolen er netop, at de skal kunne tegne anatomisk korrekt - og de er sørme dygtige, kan jeg oplyse.

Det var da ikke umuligt, at en af eleverne kunne tænke sig at tjene en bette skilling ;-)'

God jagt!

0

Annonce ♥

Ja, jeg ville også spørge på Animationsskolen i Viborg. Jeg har selv gået på Tegneakademiet der hører til skolen, og der er altså nogle rigtig gode folk imellem! Jeg foretrækker selv pastel til croquis, men jeg ved at der er andre som er vildt gode med kul.

0