Wendla

Nadja og Mortens fantastiske bryllup 23/6 2012 - Mange billeder!

27 indlæg i dette emne

Vores fantastiske bryllup

pic.jpg

En kærlighed der ikke kan beskrives med ord.

Så kom vores store dag endelig.. og lidt desværre. Er jeg den eneste der sidder med en lidt vemodig følelse over, at al en hygge med planlægning er slut?

Forbered jer på et hav af billeder fra vores store dag!!! :) Det blev simpelthen så perfekt for os, det var så dejligt og hyggeligt. Intet ville vi lave om!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Onsdag

Vi startede med at gøre klar onsdag, her havde vi inviteret vores forældre og Mortens lillebror til planlægningsmøde. Vi havde gjort det lidt nemt og bestilt mad ude fra. Her fik de lov til at smage den vin vi skulle servere til brylluppet. Vi fik aftalt hvem der skulle pynte i kirken, dække bord, hente bryllupskagen ved den tankstation hvor vi måtte have kagen til at stå på køl, betale musikerne osv.

Vi havde valgt et sankt hans / sommer inspireret bryllup i farverne lime og lilla inkl. enkelte elementer i lyserød og hvid.

IMAG0808.jpg

IMAG0811-1.jpg

IMAG0812.jpg

IMAG0813.jpg

IMAG0814.jpg

Redigeret af Wendla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Torsdag

Om torsdagen fik vi ordnet lidt praktisk, så som at transportere ting fra Aalborg til Frederikshavn. Vi fik afhtentet fuge i Aabybro og fundet ud af hvordan bordene skulle stå. Vi havde en udfordring i lokalet og det var de her fine stolper.. Så valget faldte på, at bordene skulle stå i hestesko. Det fungerede egentlig også rigtig fint for os.

IMAG0817.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fredag

Fredag var den helt store forberedelsesdag! Her fik vi dækket borde og fik sat blomster på. Vi var noget nervøse for vejret, for der øsede simpelthen ned, så vi håbede bare på at det ville holde tørt om lørdagen! Er rigtig glad for, at vores forældre hjalp os med at dække bord, for det var godt nok noget der tog tid, eftersom glas skulle pudses og tallerknerne vaskes. Men vi blev rigtig tilfredse med resultatet, synes vi fik det rigtig smukt.

IMAG0820.jpg

IMAG0821.jpg

IMAG0822.jpg

IMAG0823.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fredag stod jeg også og lavede cupcakes med frosting, synes selv de blev ret fine til at det er første gang jeg prøver det! :b223: (Pindene der sidder i nogle af dem, er fordi jeg lagde folie henover da de skulle på køl, så pindene er for at de ikke tværer pyntet ud.)

DSC01712.jpg

DSC01713.jpg

Redigeret af Wendla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Desværre har min kusine ikke givet mig billederne endnu, hvor jeg gør mig klar om morgenen, så I kan først få fra kirken, så I må nøjes med beretning og billeder senere.

Kl 8.00 kom frisøren og satte mit hår. Vi var endelig nået frem til den rigtige frisure, efter et kæmpe hårdrama forinden! Hun havde sat mit hår på en måde, som absolut ikke klædte mig, men det lykkedes! Jeg valgte at få make up i jordfarver, da jeg syntes det kunne blive lidt for meget glimmer og glitter med den lyse hun foreslog. Forinden havde jeg om torsdagen fået lavet spray tan og om onsdagen lavet de flotteste gelenegle! Så havde gjort mig så lækker, som det nu var muligt!

Jeg valgte at få friske blomster i håret, så både diadem og slør blev helt unødvendigt. Desværre. Havde ellers sådan håbet på slør, men kan godt se det ikke just passede til min frisure.

Min kusine ankom klokken 8.30 hvor hun tog billeder af mig imens jeg gjorde mig klar. Jeg var hjemme ved mine forældre, imens Morten var på vores bopæl i Aalborg sammen med sin lillebror, hvor de sammen gjorde sig klar.

Min søster kom klokken 9.30 og hjalp med mig forberedelserne. Jeg var egentlig slet ikke stresset.. på DET tidspunkt! Det blev jeg dog senere. Vi havde planlagt et kvarter til, at komme i brudekjolen, hvilket skulle vise sig, slet ikke at være nok! Det tog en halv time og det resulterede i, at min far måtte sætte kurs mod Kvissel med 100 km i timen på en strækning, hvor man kun må køre 60! Da vi kom derop startede klokkerne og jeg kunne mærke den der nu er det nu stemning i hele kroppen! Vidste, at hele kirken var fuld af mennesker og at de kun ventede på os. Juliane kom i sin fine dåbskjole og jeg blev rettet til og så siger kirketjeneren: ”Så er det nu.” og op gik døren! Jeg fokuserede slet ikke på alle dem der var i kirken. Kun Morten, som stod oppe ved alteret og var helt opløst i tårer.

IM000469.jpg

IM000470.jpg

IM000471.jpg

IM000472.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vielsen gik rigtig fint, men det var svært at holde tårerne tilbage for os begge. :)

Præstens tale var meget personlig og vi kunne begge genkende os selv i den. Han han beskrev os, som folk kender os. Morten som omsorgsfuld, kærlig og loyal. Mig som en der altid tager mig af andre og har mange kreative sider. Af sange havde vi valgt:

"Det er i dag et vejr"

"Nu titte til hinanden"

"Det er så yndigt at følges ad."

Som den 4. sang havde vi jo booket den her skuespiller til at komme og synge og for satan, hvor var det godt nok helt fantastisk!!! Alle gæsterne talte om det bagefter. Det var meget bevægende! Vi var godt nok ved at overveje at have sparet det væk, men hvor er vi dog bare glade for, at vi ikke gjorde det! Det var klart alle pengene værd. Det skal I heller ikke snydes for! ;)

th_BryllupRasmusF.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer