Bettina88

<3 01.09.12 <3 Nu som gift kvinde & med billeder wee ;O)

29 posts in this topic

<3 01.09.12 <3

Vores drømmebryllup

Info om os:

Vi hedder Per & Bettina, vi mødte hinanden for snart 6 år siden. Manden min er 27 og jeg 23år. Vi har to drenge en på 2år og en på 3 måneder. Så vi har nok at se til i øjeblikket :D

Jeg er uddannet skilteteknikker, da det ikke er et nemt fag at få job i arbejder jeg hos Falck hjælpemidler. Manden er autolaker.

Frieriet:

Juleaftensdag er traditionen hos os at hele min kærestes familie mødes hos min svigerinde, hvor der hvert år kommer en julemand med gaver til børnene. Men i år så os til mig :D

Da julemanden have fordelt alle gaverne ryster han sækken og ud falder en fin æske ud og straks røg manden på knæ og vildt nervøs fik han sagt de dejlige ord og svarede selvf ja :heart:

Nu er vi jo så i fuld gang med planlægningen og tror vi har styr på det meste ihvertfald alle de store/dyre poster.

Planlægningen:

Kirken

Menú

Tøj

Blomster

Bryllupskage

Kørsel

Invitationer

Bordkort/Menúkort

Ved ikke helt hvordan man laver sådan en planlægningstråd endnu men prøver mig lige frem så i må bærer over med mig ;O)

Edited by Bettina88
0

Annonce ♥

Hej Bettina, velkommen til.. :) det er svært ikke og blive afhængig herinde...:)

Dejligt med en fra området af... Hvor skal i holde festen henne...? Glæder mig til at følge din planlægning...:)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Location.:

Vi skal holde festen på Brædstrup Kro, hvor vi får det hele for os selv.

Vi skal vies kl 14.00 så vi har lejet Brædstrup Kro allerede fra kl 15.00 hvor gæsterne kommer også kommer vi selvfølgelig senere når vi har fået taget billeder.

Menúen.:

Der serveres kl. 15.30:

Små sandwich, salt snack, kaffe/the

Øl og vand

Bryllupskage som vores bager kommer med

Kl. ca. 17.30

Velkomstdrink med fersken og bær

Fisketapas med laksetatar med krydderurter og sprødt rugbrød, indbagte rejer med

urtecreme, mandellaks med røræg og radise, dejlig brød

Rosa stegt oksemørbrad og andebryst med ristede svampe, bønnesauté, gulerødder i

ovn, små ristede kartofler, sauce og salat som passer til

Dessertsymfoni med

Gâteau Marcel(chokoladekage) med vanilje is og bærkompot, lille nøddekurv med sorbet,

pannacotta med jordbær, melon shot og frisk frugt

Kaffe/the med hjemmelavet kransekagekonfekt

Natmad

Grov og alm. boller med pålæg og ost

Under middagen serveres husets hvid- og rødvin ad libitum samt ét glas Brachetto.

0

Ej hvor lyder det I har planlagt rigtig godt.. :) Og uhm sikke en lækker menu I skal have..

Vi har egentlig bestilt Gludsted Sognegaard til den 01.06.2013, men da jeg så har fundet ud af nu at jeg er gravid, så tror jeg nok det kommer til at passe med at vi kan holde barnedåb derude i stedet og så må vi lige se hvornår brylluppet så kan blive... :)

Skal I have drengene med til festen eller hvordan gør I det??

Og jeg må også lige sige sikke et romantisk frieri...:)

0

Annonce ♥