Guest SigneFlor

Nu som gift kvinde....

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil lige kort skrive lidt, som I helt sikkert kan bruge inden jeg lægger mig til at sove (man er utrolig træt efter bryllup, selv 2 dage efter):

Hvad ville jeg have gjort anderledes, hvis jeg skulle holde mit bryllup igen:

-Jeg ville have haft 1 time mere til receptionen. Det var stressende, at skulle åbne gaver, snakke, drikke velkomst, have taget billeder osv. Og det gik alt for stærkt. Vi havde fra kl. 16-18....

-Jeg ville have haft 1 proper dame som kunne have styringen og overblikket i forhold til serveringspersonale. Et selskab på 75 mennesker var en stor mundfuld for vores piger, som gjorde alt hvad de kunne.

-Jeg ville helt sikkert have haft en (anden en min kære far), som hjalp med gaverne. Det var et rent virvar....

-Jeg ville have brugt penge på et live band.

-Vi havde fået alt maden udefra, selvom det var sååååå lækkert ! Men det var et kæmpe arbejde for vores mødre...

-Jeg havde skåret hårdt igennem til dem der havde børn med, at når der er taler SKAL man gå ud med et skrigende barn. Jeg måtte selv gå over og bede en om at gå ud til den næste tale, da de var så forstyrrende....

Det der bare var såååååå godt:

-Alle matchede i farven lilla så smukt.

-Min brudekjole var helt rigtig.

-Vi fik min veninde til at synge i kirken, hvilket var så smukt at alle hylede.

-Vi fik taget video i kirken, hvilket var guld værd !

-Vi havde en knald dygtig amatør fotograf som tog billeder hele dagen.

-Vi fik såååå god mad og meget ros for det hele.

-Super tur i limosinen, godt vi valgte det.

-Der var så mange taler og indslag at det fyldte meget af aftenen, men så skønt at folk havde så meget at byde ind med.

-Jeg er lykkelig over at jeg skrev det eventyr, alle var vilde med det, og var fordybet i det da jeg læste det op. Fedt!

-Jeg delte venner og familie op, og det fungerede perfekt !

-Super med pølser på en grill til natmad !

-Heidis tale var så fin. Hun hader at stille sig op og var flere gange ved at besvime. Men hun var helt sig selv, og sagde op til flere gange ''Hold kæft jeg er nervøs mand puhaa''. Det virkede perfekt alle grinede af hende og stemningen blev munter og afslappet.

En fantastisk dag, med små fejl som bestemt ikke overskyggede vores smukke bryllup....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige kort skrive lidt, som I helt sikkert kan bruge inden jeg lægger mig til at sove (man er utrolig træt efter bryllup, selv 2 dage efter):

Hvad ville jeg have gjort anderledes, hvis jeg skulle holde mit bryllup igen:

-Jeg ville have haft 1 time mere til receptionen. Det var stressende, at skulle åbne gaver, snakke, drikke velkomst, have taget billeder osv. Og det gik alt for stærkt. Vi havde fra kl. 16-18....

-Jeg ville have haft 1 proper dame som kunne have styringen og overblikket i forhold til serveringspersonale. Et selskab på 75 mennesker var en stor mundfuld for vores piger, som gjorde alt hvad de kunne.

-Jeg ville helt sikkert have haft en (anden en min kære far), som hjalp med gaverne. Det var et rent virvar....

-Jeg ville have brugt penge på et live band.

-Vi havde fået alt maden udefra, selvom det var sååååå lækkert ! Men det var et kæmpe arbejde for vores mødre...

-Jeg havde skåret hårdt igennem til dem der havde børn med, at når der er taler SKAL man gå ud med et skrigende barn. Jeg måtte selv gå over og bede en om at gå ud til den næste tale, da de var så forstyrrende....

Det der bare var såååååå godt:

-Alle matchede i farven lilla så smukt.

-Min brudekjole var helt rigtig.

-Vi fik min veninde til at synge i kirken, hvilket var så smukt at alle hylede.

-Vi fik taget video i kirken, hvilket var guld værd !

-Vi havde en knald dygtig amatør fotograf som tog billeder hele dagen.

-Vi fik såååå god mad og meget ros for det hele.

-Super tur i limosinen, godt vi valgte det.

-Der var så mange taler og indslag at det fyldte meget af aftenen, men så skønt at folk havde så meget at byde ind med.

-Jeg er lykkelig over at jeg skrev det eventyr, alle var vilde med det, og var fordybet i det da jeg læste det op. Fedt!

-Jeg delte venner og familie op, og det fungerede perfekt !

-Super med pølser på en grill til natmad !

-Heidis tale var så fin. Hun hader at stille sig op og var flere gange ved at besvime. Men hun var helt sig selv, og sagde op til flere gange ''Hold kæft jeg er nervøs mand puhaa''. Det virkede perfekt alle grinede af hende og stemningen blev munter og afslappet.

En fantastisk dag, med små fejl som bestemt ikke overskyggede vores smukke bryllup....

603380_10150932012144811_2105717488_n.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer