NajaDK

Tonny og Naja - Min Morgengave..

476 indlæg i dette emne

Har købt favor bokse.... :) Ville super gerne være kreativ og lave det hele selv, kan bare mærke sådan er jeg ikke.... :blush:

Så her for i lige et billede af mine købte Favor Bokse..

favor.jpg

Jeg tænker stadig meget over hvad jeg skal komme i dem... :blink:

Har lidt overvejet at lave et sæt personlige øreringe til alle piger/Damer.. men jeg ved ved GUD ikke hvad der så skulle være til mændene.. er ikke sikker på de vl blive glade for hjemme gjorte øreringe :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fine favorboxe og syns det er stort af dig, at du har erkendt at du bare ikke er handy overhovedet ift. at lave sådan nogen, haha .... jeg prøvede også en gang først i forløbet - blev også totalt håbløst! :lol:

Men syns de er rigtig fine dem du har købt :) Hvis du skal finde noget at putte i .... sørg for at det blir noget lidt personligt måske - syns jeg ihvertfald :) jeg syns de der tandstikker, et plaster og 2 hovedpinepiller er sådan lidt overflødigt på en måde ... sry :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fine favor boxe :thumbsupsmileyanim: hvad der skal i dem er svært :unsure: havde selv favor boxe i planerne på et tidspunkt. Jeg overvejede at putte en macaron i hver, ikke hjemmelavede men fra bageren.. det blev bare et for stort projekt til at jeg kunne overskue det :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak piger, synes også de er rigtig fine... Og er bestemt til personlige ting... Derfor også tanken med et sæt hjl. Øreringe til pigerne :-)

Vores 12års dag er lige om hjørnet og jeg er ikke engang hjemme... :-/

Fra den 31-08 til 02-0934 jeg i Budapest med mit arbejde på Teambuilding tur... Lidt øv over de har valgt den weekend.. Misforstå mig ikke, jeg glæder mig helt vildt, bliver så godt... Men der er bare nogle ting den weekend jeg gerne ville have kunne være med til.. Vores 12års dag.. Køge fest uge.. Og så har jeg lidt pres over at det er først gang H2B skal være alene med vores søn mere end nogle timer... Og det er total Mor/bekymret kæreste pyller for selvfølgelig skal de nok klare det... Men har bare altid været vandt til at det er mig der er der....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flotte favor bokse :thumbsupsmileyanim: Hvor har du købt dem?

Jeg tænker også meget over hvad jeg kunne putte i vores :blink: bliver helt bims over alt det JEG skal tænke over. H2B gør det jo ikke :griner:-

Jeg var til min venindes bryllup forrige lørdag, og hun havde købt nogle gamle små syltetøjsglas hvor hun i pigerne havde stillet et fyrfadslys og i mændenes to tændstikker og fyrstål. Så skulle mændene tænde pigernes lys og så var det lys på bordene. Det var super hyggeligt og super romatisk. :loveshower:

Det kunne være en ide, bare lavet lidt om, da jeg ikke tror der skal tændes lys i din favor bokse :griner:-

Dejligt med en tur med arbejdet, det skal jeg også i næste weekend og glæder mig faktisk. Synes jeg har brug for en aften hvor det bare er mig og ikke min familie. Forstår du?

Nu kan jeg ikke huske hvor gammel din søn er, men din H2B skal nok klare det. Bare husk at skrive en lange liste over alt det han skal huske og nødtelefonnummer til sine forældre eller dine :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg prøvet min kjole igen... Jeg var faktisk ved at have overbevist mig selv om at det IKKE skulle være den. :(

Nå men havde min Mor og hendes mand på visit fra Jylland i lørdags og hun skulle selvfølgelig se kjolen på så hun kunne hjælpe mig lidt... :thumbsupsmileyanim:

Og selv om den ikke helt kan lukkes oppe om barmen og noget for lang havde jeg den helt rigtig mave fornemmelse...YAY!!! :loveshower::cheerleader3:

Så nu skal jeg have booket en tid ved en skrædder så jeg kan få af vide om det kan lykkedes eller jeg bare må glemme det.... :huh:

Jeg tog lige et par billeder min min telefon, så kvaliteten er ikke den bedste men i kan få fornemmelsen...

Sidder lige pt. På IPad i toget så jeg uploader billederne når jeg lander inde på jobbet :-)

...............................................

580087_4026574697205_1622971332_n.jpg

255431_4026576777257_1280437306_n.jpg

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flotte favor bokse :thumbsupsmileyanim: Hvor har du købt dem? De er købt på Ebay...

Jeg tænker også meget over hvad jeg kunne putte i vores :blink: bliver helt bims over alt det JEG skal tænke over. H2B gør det jo ikke :griner:-

Jeg var til min venindes bryllup forrige lørdag, og hun havde købt nogle gamle små syltetøjsglas hvor hun i pigerne havde stillet et fyrfadslys og i mændenes to tændstikker og fyrstål. Så skulle mændene tænde pigernes lys og så var det lys på bordene. Det var super hyggeligt og super romatisk. :loveshower:

Det kunne være en ide, bare lavet lidt om, da jeg ikke tror der skal tændes lys i din favor bokse :griner:-

Dejligt med en tur med arbejdet, det skal jeg også i næste weekend og glæder mig faktisk. Synes jeg har brug for en aften hvor det bare er mig og ikke min familie. Forstår du? Oh jes det forstår jeg udemærket...

Nu kan jeg ikke huske hvor gammel din søn er, men din H2B skal nok klare det. Bare husk at skrive en lange liste over alt det han skal huske og nødtelefonnummer til sine forældre eller dine :lol:Benyamin er næsten 3.. men H2B har et piskesmæld som han døjer rigtig meget med.. Så jeg har været vandt til at det er mig der har ham og klare det meste... Jeg er ikke nervøs over om de klare det for selvfølgelig gør de det.. men er da lidt underligt at skulle være væk fra dem...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Naja

Må hellere bekende kulør så du ikke tror jeg er en tosse :D

Havé norsk skovkatte opdrættet SandersonCat - dog er mine hunkatte sendt i pleje hos andre opdrættere. (lang historie som jeg ikke lige gir her)

Men hyggeligt at "se" dig herinde :)

Smuk kjole!!! Håber den kan fikses!

Knus fra Joy

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Naja

Må hellere bekende kulør så du ikke tror jeg er en tosse :D

Havé norsk skovkatte opdrættet SandersonCat - dog er mine hunkatte sendt i pleje hos andre opdrættere. (lang historie som jeg ikke lige gir her)

Men hyggeligt at "se" dig herinde :)

Smuk kjole!!! Håber den kan fikses!

Knus fra Joy

Aii hvor sjovt at møde dig her... KRAM :-)

Stort tillykke viste ikke du skulle giftes...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Flot kjole du har fundet :) Håber den kan tilrettes så den kommer til at sidde ordentligt :)

Tak, håber det også, skal have minMutti med til skrædder så det må desværre vente lidt da hun skal opereres på tirsdag...

Sikke en fin kjole. Flere billeder :thumbsupsmileyanim:

Tak søde :-) jeg skal nok tage flere når jeg hopper i den igen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Naja

Må hellere bekende kulør så du ikke tror jeg er en tosse :D

Havé norsk skovkatte opdrættet SandersonCat - dog er mine hunkatte sendt i pleje hos andre opdrættere. (lang historie som jeg ikke lige gir her)

Men hyggeligt at "se" dig herinde :)

Smuk kjole!!! Håber den kan fikses!

Knus fra Joy

Aii hvor sjovt at møde dig her... KRAM :-)

Stort tillykke viste ikke du skulle giftes...

Nej det troede jeg heller ikke - men kærlighed kommer når man mindst venter det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg synes din kjole er mega fin.. Det er altid svært inden tilretning tror jeg.. Men jeg synes den er rigtig fin, og skærer rigtig flot på dig med det bælte.. OG SIKKE EN FIN BARM DU FÅR!!! hehe...

Ih tak hvor er du sød... Glæder mig så meget til at få talt med en skrædder.... Men er overbevist om at det ER kjolen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej søde piger.. Så er jeg tilbage igen.. Har ikke haft det store overskud af tid til at være online..😟 Jeg har før lidt haft en loppe tjans på jobbet hvor der har været tid til at være på i arbejds tiden. Skulle hilse og sige at sådan er det ikke mere.. Men det er faktisk rigtig fedt 😃

Siden sidst er der da sket lidt :-)

Vi har fundet lokaler til middag/fest.. Det er nogle selskabslokaler der ligger i køge.. Virkelig fine lokaler synes jeg.. Og så kun til 2500kr 😃 plads til 75 og alt service og møblement er med i prisen.. Og shame on me.. Jeg har ingen billeder :-/

Jeg har fået toastmaster og gavekoordinator på plads.. Og det er en og samme person.. Mine gudbørns Mor Malene..(Tonnys fætters Kone)

Tonny har valgt bestman men har ikke fået spurgt endnu men det bliver hans enste fætter, Brian.

Jeg har bestilt tid hos skrædderen, så hende skal jeg ind til d. 17-01.. Er bare såå spændt om det kan lade sig gøre at sy kjolen til eller om jeg skal finde noget andet.. Håber😃

Ellers så er jagten gået ind på invitationer, jeg har måtte se i øjnene at jeg ikke selv for lavet dem fra bunden.. Men hild nu op hvor er det dyrt at få nogle der passer nogenlunde i vores tema.. Håber at vi kan se lidt på messen i Bella i weekenden..

Vi har valgt bordkort.. Det bliver nogle sommerfugle som vi selv klipper ud og dekorer.. Kan smide billede ind når jeg kommer på en stationær pc..

Nå det var lige en lille Update fra mig.. Håber i alle har det dejligt.. Vil prøve og få læst lidt op herinde..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer