NajaDK

Tonny og Naja - Min Morgengave..

476 posts in this topic

Annonce ♥

Velkommen :balloons:

vi kan jo følges ad meget af vejen, så glæder mig til mere inspiration uanset hvilket bryllup I ender med.

Og WAUW en flot kjole. Den kan jeg godt forstå du faldt for. :a1221:

0

Velkommen :balloons:

vi kan jo følges ad meget af vejen, så glæder mig til mere inspiration uanset hvilket bryllup I ender med.

Og WAUW en flot kjole. Den kan jeg godt forstå du faldt for. :a1221:

Tusinde tak :hug:

Tror faktisk vi er ved at cirkle os ind på Bryllups typen... Bad H2B om at komme lidt i i kampen i weekenden, og han googlede Gods og Slot som tilbyder udendørs vielse... :biggrin:

0

Annonce ♥

Sendte lige en MMS med billede af kjolen til min Mor som bor i Jylland... :heart:

og nu vil hun betale den.. :cheerleader3:

Blev super glad og fik alligevel en lille smugle dårlig samvittighed,

det var jo ikke det der var meningen. :blink:

0

Så smuk kjole.. :7himmel: og nogle skønne inspirationsbilleder :thumbsupsmileyanim:

Tak.. Er også ret spændt på det med farverne om om jeg har kreativit nok til at lave noget selv eller jeg må betale mig fra det :fløjt:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak søde piger.. Glæder mig meget til at prøve den :-)

Er utroligt hvor meget det har gjort at få sat en dato.. Nu vil jeg bare gerne have styr på det hele.. Som om det er blevet mere virkeligt nu.. Det eneste vi rigtig er kommet frem til er at vi gerne vil vies udendørs.. Så nu skal vi bare finde stedet..

Går lige i øjeblikket og er små nervøs, sidste mandag hævede min skjoldbruskkirtel op og blev helt hård og meget øm.. Den et ikke øm mere men stadig hævet og hård.. Var ved lægen igår og få taget blodprøver.. For svar i dag om der er noget.

Hvad sker der ellers... Har inviteret de nærmeste til grill på lørdag i forbindelse med min fødselsdag på søndag.. Glæder mig til at hygge i min families skød.. Især glæder jeg mig til at se min Mor..

0

Annonce ♥

KAGE MÅ DER TIL....

H2B er rimelig økonomisk bevist og ok Kreativ.. Han lavede bla. denne opsats da vi holdte barne dåb.. Cup Cakes stod jeg for.

kage.jpg

Han mener at vi selv skal kaste os ud i Bryllups Kage.. :blink: :o :unsure: Jeg har meldt klart ud at hvis "vi " skal står for det så bliver "vi" til "ham".... :wink:Han vil arbejde i firkanter 2 måske 3 lag.. så jeg er rigtig spændt..

Jeg har dog samlet lidt pynt inspiration til ham.. :biggrin:

purplebutterflyweddingcakes.jpg4060733258_92c7b11f07.jpg

butterfly-wedding-cakes.jpgb735e1315c94883a_yellow_butterfly_wedding_cakexlarger.jpg

AAAADNFMedAAAAAAANRXoQ.jpgfull_9242_47614_PurpleButterflyWeddingCake_1.jpg

8_2resize.jpg

Og af Cake topper noget lign. denne.

SittingCakeTopper.jpg

Edited by NajaDK
0

Annonce ♥

Hold da op han har hænderne skruet godt på, hvis han selv har lavet det kagestativ... du må da bede ham lave en DIY-stepbystep her ind til BK!!!!

Synes at det er nogle vildt flotte kager du har fundet... hvis han kan bruge den inspiration, så får I da en smuk smuk kage :biggrin:

0

Bliver spændende om han går i krig med udfordringen med kagen. :respekt: hvis han gør.

:respekt: hvis H2B tager udfordringen op med bryllupskagen..

Jeg er sikker på at han går i krig... men om det bliver et hit må jo så vise sig.... Han er rimelig god til det der med at bage men jeg er ikke sikker på han har tålmodigheden til at smørreop og få helt jævnt og glat.. :lol:

Hold da op han har hænderne skruet godt på, hvis han selv har lavet det kagestativ... du må da bede ham lave en DIY-stepbystep her ind til BK!!!!

Synes at det er nogle vildt flotte kager du har fundet... hvis han kan bruge den inspiration, så får I da en smuk smuk kage :biggrin:

Ja når han synes noget er for dyrt, så må man jo kunne lave det selv... og så lærer man en ting eller to.. :biggrin: :biggrin: det kan både være godt og ondt.. :blink:

Ved squtte om han kan huske hvad han gjorde det er trods alt 2,5år siden.. :)

0

Bliver spændende om han går i krig med udfordringen med kagen. :respekt: hvis han gør.

:respekt: hvis H2B tager udfordringen op med bryllupskagen..

Jeg er sikker på at han går i krig... men om det bliver et hit må jo så vise sig.... Han er rimelig god til det der med at bage men jeg er ikke sikker på han har tålmodigheden til at smørreop og få helt jævnt og glat.. :lol:

Ja når han synes noget er for dyrt, så må man jo kunne lave det selv... og så lærer man en ting eller to.. :biggrin: :biggrin: det kan både være godt og ondt.. :blink:

Ved squtte om han kan huske hvad han gjorde det er trods alt 2,5år siden.. :)

Jamen det er da også super dyrt at købe eller leje, så hvis man selv kan lave det, så har man det jo igen til senere...! Kan du lokke en Vejledning ud af ham, så er jeg den glade modtager - så kan jeg sætte min mand igang :biggrin: (men det dur KUN hvis der er en fremgangsmåde :wink: )

0