NajaDK

Tonny og Naja - Min Morgengave..

476 posts in this topic

Super flot mongram og pynt :thumbsupsmileyanim:

Tak.. har Faktisk leget med om mit navn skulle stå først, jeg fik pointeret af en kollega at man altid skriver kvinden først..? Har lagt det ind sammen med det andet.. prøv og kig.. hvad synes du?

http://tinyurl.com/cbnlwzs

Edited by NajaDK
0

Annonce ♥

Lokalerne her ligger ved Odense, så ikke lige super tæt på, haha

Nej okey... tror også der kan være forskel på priserne an på hvor i landet det er... :wink: men jeg har booket tid til vi kan komme ned og se lokalerne på Torsdag nu må vi se.. og jeg kender H2B.. han mener jo ikke ting koster det der bliver sagt.. så han vil helt sikker prøve at forhandle.. Sådan er det at skulle giftes med en SÆLGER.. Har dog allerede tænkt på at hvis man kan få adgang til Lokalerne allerede fredag kunne jeg sagten selv dække op så er der sparret 45kr per kuvert og 350kr for duge.... :)

0

Jeg blev friet til jule aften 2011 :)

Jeg havde faktisk lidt luret ham, uden at være 100%.

Den allersidste gave under træet var på størrelse med en Microovn.. Den var tung og raslede:-/ men jeg kender ham og blev i det øjeblik 100% sikker på hvad der skulle ske.

Jeg åbnede 11 pakker før jeg kom ind til den lille æske, jeg havde det faktisk sådan.. KOM NU TIL SAGEN!!! Men da jeg åbner den lille box falder han på knæ og læser op af en nedskrevet "tale". Hvor han bla. bruger nogle Peter Plys Citater.. Vi er begge vilde med Disney :blush:

" Grisling listede sig bagfra hen ved siden af Peter Plys.

"Plys" viskede han.

"Ja Grisling, hvad vil du?"

"Ingenting" sagde Grisling og tog Plys's pote. " jeg ville blot være sikker på du var der."

Ogsom PP siger det " En er for lidt til at lege, to er tilpas og ikke for meget"

.. Hvor sødt er det lige, når vi har været sammen i 11år+ og han var sikker på jeg ville sige ja.... Som jeg selvfølgelig gjorde :loveshower:

Ih, hvor sødt :a1221:

Velkommen til. Jeg må jo lige læse lidt op kan jeg se :)

0

Annonce ♥

Tak.. har Faktisk leget med om mit navn skulle stå først, jeg fik pointeret af en kollega at man altid skriver kvinden først..? Har lagt det ind sammen med det andet.. prøv og kig.. hvad synes du?

Jeg har også lært at kvinden skal stå først af H2B -HAHA- Godt han har styr på det når jeg ikke har.

Det er bare superflot, ville ønske jeg kunne finde ud af sådan noget..

Hvilke program har du lavet det i Word, el? og Hvordan?

0

Annonce ♥

Jeg har også lært at kvinden skal stå først af H2B -HAHA- Godt han har styr på det når jeg ikke har.

Det er bare superflot, ville ønske jeg kunne finde ud af sådan noget..

Hvilke program har du lavet det i Word, el? og Hvordan?

Jeg brugte faktisk Power Point... Jeg kan da prøve at lave noget til dig hvis det er... men er selv meget grøn..

0

God idé med æbler som bordkort og vindruer i drinks.

Skal kvinden stå først? Det vidste jeg da ikke.. *G*

Det viste jeg heller ikke og ved heller ikke om jeg synes den med H2B´s navn først er bedst for så bruger jeg den... :lol:

Flot monogram..

Hvilken skript er det? :-)

Navnene er Edwardian og & er en anden skrift.. en med P.. har den ikke her på min Mac... så kan lige finde den når jeg kommer på den anden laptop :rolleyes:

0

Annonce ♥

10 måneders milepæl!!!!!

Så er der "kun" 10 mdr. til min One and Only bliver min mand... Tænk engang. :a1221:

Vi er stadig ikke nået så langt i planlægningen, lige nu er vi igang med at hente tilbud ind på mad så jeg kan lave et overslag på en kuvert pris.. Drikkevarer budgettet har jeg lavet 5000ca. Vi skal ned og se nogle lokaler i morgen, det er jeg meget spændt på :biggrin:

Jeg er dog begyndt at få rigtig mange ideer til DIY projekter.

Og jeg begyndt at tænke gammelt, nyt, lånt og blåt... Min Moster foreslog sidst jeg så hende at jeg skal bære min afdøde Mormors guldarm "lænke" som gammelt og lånt og jeg elsker ideen om hun er med på dagen, altså min Mormor..❤

Edited by NajaDK
0

Fantastisk at du kan låne noget der har været din mormors :)

Håber at min mor har noget som har været min mormors eller morfars som jeg kan låne, det vil betyde rigtig meget. :)

På fredag er der et år til vores storedag, synes også man begynder at have lidt travt. Tænker på dem som hun har haft 7-8 mrd. at planlægge på. :respekt:

Godt at du er ved at have overblik over dine DIY-projekter, glæder mig til at følge dem. :thumbsupsmileyanim:

0

Håber at min mor har noget som har været min mormors eller morfars som jeg kan låne, det vil betyde rigtig meget. :)

På fredag er der et år til vores storedag, synes også man begynder at have lidt travt. Tænker på dem som hun har haft 7-8 mrd. at planlægge på. :respekt:

Godt at du er ved at have overblik over dine DIY-projekter, glæder mig til at følge dem. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også glad for hun tilbød det... meget endda.. enste tanke går på at det kommer til at være Sølv/hvidguld smykker jeg har på.. og denne er alm guld... men det er bare en lille tynd kæde, så mon ikke det går uden at være for kikset..?

0

Jeg er også glad for hun tilbød det... meget endda.. enste tanke går på at det kommer til at være Sølv/hvidguld smykker jeg har på.. og denne er alm guld... men det er bare en lille tynd kæde, så mon ikke det går uden at være for kikset..?

Jeg synes sagtens man kan blande hvidguld og guld. Skal selv både have hvidguld og guld sammen. Da min forlovelsesring er rødguld og jeg forventer at min vielsesring bliver hvidguld. Synes faktisk det ser godt ud sammen, sålænge smykkerne ikke er kæmpe store. :)

0

Annonce ♥

meget flotte monogrammer, syns jeg :) jeg kan godt li, at datoen står i faktisk. ift de grønne æbler .... DR1 den store dag .... der brugte de også grønne æbler, som bordkort. De ligger gratis på DR NU, hvis du vil ind og se det :)

0

meget flotte monogrammer, syns jeg :) jeg kan godt li, at datoen står i faktisk. ift de grønne æbler .... DR1 den store dag .... der brugte de også grønne æbler, som bordkort. De ligger gratis på DR NU, hvis du vil ind og se det :)

Tak søde...:-)

Jeg vil helt sikkert gå ind og lurer tak for tippet :-)

0

Jeg synes sagtens man kan blande hvidguld og guld. Skal selv både have hvidguld og guld sammen. Da min forlovelsesring er rødguld og jeg forventer at min vielsesring bliver hvidguld. Synes faktisk det ser godt ud sammen, sålænge smykkerne ikke er kæmpe store. :)

Ja det var også det jeg tænkte, men bare det at jeg kan føle hun er med, vil betyde rigtig meget.

0

Annonce ♥

Tillykke med milepælen i går :loveshower:

De 10 måneder går hurtigt, inden du har set dig om er det forår :loveshower:

I know right....!!

Ja vi skal som sagt ned of kigge på nogle fest lokaler i dag.. Jeg vil så gerne have det på plads for så ved jeg jeg kan komme ordenligt igang.

0

!!!BLOMSTER!!!

H2B's kusine er uddannet.... Øh florist..hedder det mon sådan....? Nå men hun har sagt hun gerne vil lave blomster for os... Skønt!!!!

Vi skal ikke have nogle vilde opsatser men bare lidt der giver stemning... Lilla og Grøn.. Det skal ikke blive for "dullet"...så nok 40/60..

Edited by NajaDK
0

!!!!!!!!!!VI SKAL GIFTES I KIRKE!!!!!!!!!

Så fik vi endelig besluttet os... :cheerleader3:

Vi har virkelig troet at vi skulle giftes udendørs, men nu er vi helt enige om at vi skal giftes i Kirke.

Kirken hvor brylluppet skal så er Ølsemangle Kirke og det bliver kl. 14.30

Min familie har en "masse" historie i den kirke.

Min Mor Er konfirmeret der, Jeg er døbt der, min Morfar og min Mor restaurerede den i 80´ne og vores Søn er døbt der, så det var faktisk ikke et svært valg :wink:

Her er et par billeder.

Forsiden

olsemagle_ros_0001.jpg

Bagsiden

39822066.jpg

Edited by NajaDK
0