NajaDK

Tonny og Naja - Min Morgengave..

476 posts in this topic

Annonce ♥

!!!FØRSTE KAGE FORSØG!!!

Da H2B er kræsen og ikke kan lide alm. kage (??????) så have vi besluttet der også skal være kransekage og den vil H2B også selv lave :biggrin:

Han har de sidste 3 år lavet det til nytår og for at det ikke skal være en nytårs kage vil han lave et horn.. med hjl. Ckoko sommerfugle... Store ambitioner :cheerleader3:

Han startede mandag i sidste uge og i mandags bagte han dem.. for så at få den bedste kransekage skal den fryses... I går tog han den så op og dekorerede dem... :)

Her er både til Alm. tårn, Horn og stænger

427296_3947914250743_764897483_n.jpg

Han gjorde den fejl at prøve at samle den med Glasur i stedet for Chokolade så hornet hold ikke og knækkede 2 ringe... han kom ind og sad i stuen og skummede nærmest af vrede :blink:

Hvad har han/vi lært til næste forsøg...?? :wink:

*Der skal dobbelt så mange ringe til at få den størrelse horn vi vil have.

*Den skal bages 10 mine længere end opskrift

*Der skal bruges mørk Chokolade til sommerfugle.

*Hornet SKAL samles med Chokolade.

0

Annonce ♥

Kunne bare gætte det ud fra din beskrivelse og prisen... Min mor sendte link til det efter min forlovelse... :)

Er selv vokset op i Køge, så smilede lidt over at du og din kæreste har mødt hinanden på Ritz... Hvor mange nætter har man ikke brugt på det diskotek! :bunny_4:

0

Kunne bare gætte det ud fra din beskrivelse og prisen... Min mor sendte link til det efter min forlovelse... :)

Er selv vokset op i Køge, så smilede lidt over at du og din kæreste har mødt hinanden på Ritz... Hvor mange nætter har man ikke brugt på det diskotek! :bunny_4:

Åhhh ok.. I see..

Åh Gud ja... Mange mange nætter er brugt på Ritz.. På arbejde og på danse gulvet...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Nøej, et fint monogram - det kan jeg godt forstå at du er glad for :thumbsupsmileyanim:

Vildt flot monogram... Go for it!

super flot monogram.. elsker specielt den lille sommerfugl :respekt:

Taaak tøser... er også blevet ret vild med det... Nu må næste projekt være SDT kort... Gade vide om jeg kan hitte ud af sådan noget. :blink:

0

Hej, så lige at du overvejer theilgaarden som feststed. Vi skal holde vores bryllup dernede, dog har vi valgt lokalet med totalservice og skal af med 845 pr. Kuvert inkl. 4 timers fri bar efter maden. Til maden er øl, vin og vand.

Martin der har stedet er rigtig rar at snakke med og vi kan nærmest få det lige som vi vil ha det.

0

Hej, så lige at du overvejer theilgaarden som feststed. Vi skal holde vores bryllup dernede, dog har vi valgt lokalet med totalservice og skal af med 845 pr. Kuvert inkl. 4 timers fri bar efter maden. Til maden er øl, vin og vand.

Martin der har stedet er rigtig rar at snakke med og vi kan nærmest få det lige som vi vil ha det.

Tak for dit input.. til vores fest dur det ikke rigtig da man først for adgang til lokalerne dernede på dagen.. og skal man selv pynte op så går det jo ikke :-)

Det er nogle fine lokaler til Total service.. Jeg vil bare gerne 100% bestemme mad og drikke... der er mange kræsne i familien...bla. Gommen :-)

0

!!!!FOTOGRAF!!!!

En Sød bekendt er begyndt at tage billeder "for Alvor".. Hun er langt fra Proff men synes hun tager nogle gode billeder og er god til redigering.. Hun skal "skyde" 2 bryllupper her i efteråret og ville gerne hjælpe os næste år... YAY... :cheerleader3:havde ellers opgivet tanken om en der kunne hjælpe med billeder.. .

Edited by NajaDK
0

Annonce ♥

Det lyder godt med fotografen på plads :) Dejligt når man har venner eller familie der kan hjælpe, det har vi også benyttet os en hel del af :thumbsupsmileyanim:

Ja det er bare super fedt.. og dejligt hun vil hjælpe så behøver jeg ikke selv på dagen skulle stresse over at skulle få nogen til at tage billeder... :thumbsupsmileyanim:

Vi har dog tænkt os at skrive lidt i Invitationen om folk ikke vil være søde at tage deres kameras med og hjælpe med at forevige dagen og så vil vi have vores PC med som de lige kan smide billederne over på inden de går... :wink:

0

Annonce ♥

!!!MERE MONOGRAM!!!

Så har jeg faktisk det monogram som jeg mener bliver det endelige.. synes det er blevet SÅ fiint.

LillemedSommerfugl-skrettil.jpg

Ej, det er rigtig fint. :cheerleader3:

Mht fotografering, så havde vi også store problemer. H2B gad ikke rigtig bruge penge på det. Men jeg ville altså bare ha en fotograf vi skære ned på hans tøj :tunge: Anyway jeg søgte på fotografer i Solrød og Køge. Og blev lidt skuffet over udvalget. Men så faldt jeg over siden Servicebyen.dk. Der kunne jeg lægge opgaven op, hvad opgaven var, hvor lang tid og hvor etc. Og så kontakter fotograferne dig. Skide smart :cheerleader3: Jeg fandt en fotograf til 2650 kr, som tager billeder før, under og efter vielsen og på lokation. Og til festen bliver der sat engangskameraer på bordene og svigerfar har et virkeligt godt kamera som nok også kommer i brug.

0

!!!MERE MONOGRAM!!!

Så har jeg faktisk det monogram som jeg mener bliver det endelige.. synes det er blevet SÅ fiint.

LillemedSommerfugl-skrettil.jpg

Ej, det er rigtig fint. :cheerleader3:

Mht fotografering, så havde vi også store problemer. H2B gad ikke rigtig bruge penge på det. Men jeg ville altså bare ha en fotograf vi skære ned på hans tøj :tunge: Anyway jeg søgte på fotografer i Solrød og Køge. Og blev lidt skuffet over udvalget. Men så faldt jeg over siden Servicebyen.dk. Der kunne jeg lægge opgaven op, hvad opgaven var, hvor lang tid og hvor etc. Og så kontakter fotograferne dig. Skide smart :cheerleader3: Jeg fandt en fotograf til 2650 kr, som tager billeder før, under og efter vielsen og på lokation. Og til festen bliver der sat engangskameraer på bordene og svigerfar har et virkeligt godt kamera som nok også kommer i brug.

Tak for Rosen til "Monogrammet"

Jeg har faktisk en veninde/bekendt som er skide dygtig fotograf... Men hun er uden for min pris klasse og vil ikke spørger når jeg ved hun kan blive booket af en anden til fuld pris :-) men er rigtig godt for min anden veninde/bekendt vil hjælpe os.. Og så tror jeg også der kommer gode billeder ud af at forskellige folk tager billeder, men lyder da også som en god ide med det service byen der.. Kunne være jeg skulle bruge den til at få en pris på noget mad... Tak for tippet ;-)

0

Faktisk er jeg nødt til at skuffe dig nu. For det eneste 'bryllupsrelaterede' der var derinde var fotografen. Men hvis du mangler en flyttemand, så er det nok en fin side...... :tunge:

Åhhh så må jeg videre med at surfe rundt... Var bare ved at gå død i det... Godt der er lang tid til dagen :-)

0