påskesen

Dagen hvor vi blev til Hr. og Fru Frank Påskesen

96 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantastisk at læse om planlægningen, billeder og oplevelser fra jeres store dag.. Faldt over denne tråd da jeg selv står overfor at skulle giftes næste år i april og holde bryllupsfesten på Brydeland.. Jeg kunne godt være interesseret i at høre hvor I har fået trykt alt jeres tryksager? Hvordan fungerede det med fotoboks i den anden ende af gården.. Vi ville gerne have vores tættere på men synes vi mangler pladsen ;o) Hvordan gjorde I med reception vs. fest og de gæster der ikke skulle med der.. Gik det fint nok? Hvor mange var I og hvor mange overnattede? Havde i musikere til under maden/efter...? Hvor fik I mad fra og gik det fint med buffet? Kunne man høre opvaskeren fra køkkener? Sikke alle de spørgsmål.. Blev helt grebet af spørgsmålene jeg har haft og nu var der pludselig en der havde erfaringer fra stedet.. Undskyld jeg bombardere dig med spørgsmål.. Håber du vil tage dig tid til at svare før eller siden.. :o) Vh. Bride to be...

0

Tusind tusind tak! For alle de søde kommentarer :loveboard: Hvor er det bare skønt at der er nogle der følger med og går op i detaljerne :happy: Der skal nok snart komme flere updates og billeder, vi skal bare lige lave takkekort færdig. Forresten så har vi 1 mdr. bryllupsdag i dag :a1221:

0

Annonce ♥

Fantastisk at læse om planlægningen, billeder og oplevelser fra jeres store dag.. Faldt over denne tråd da jeg selv står overfor at skulle giftes næste år i april og holde bryllupsfesten på Brydeland.. Jeg kunne godt være interesseret i at høre hvor I har fået trykt alt jeres tryksager? Hvordan fungerede det med fotoboks i den anden ende af gården.. Vi ville gerne have vores tættere på men synes vi mangler pladsen ;o) Hvordan gjorde I med reception vs. fest og de gæster der ikke skulle med der.. Gik det fint nok? Hvor mange var I og hvor mange overnattede? Havde i musikere til under maden/efter...? Hvor fik I mad fra og gik det fint med buffet? Kunne man høre opvaskeren fra køkkener? Sikke alle de spørgsmål.. Blev helt grebet af spørgsmålene jeg har haft og nu var der pludselig en der havde erfaringer fra stedet.. Undskyld jeg bombardere dig med spørgsmål.. Håber du vil tage dig tid til at svare før eller siden.. :o) Vh. Bride to be...

-HAHA- Jeg kender det udemærket selv! Jeg havde selv alle de samme spørgsmål. Lad mig lige starte med at sige at alle vores gæster ELSKEDE stedet! Vi fik så meget ros for det. Det er det perfekte sted at holde bryllup :heart: Vi havde i alt 53 til brylluppet, og faktisk alle på nær 4 overnattede. Vi havde samlet de unge, sådan at de sov på madrasser i fællesstuen (der var dog ikke rigtig nogle af dem der faktisk sov der, da de festede til brunch næste morgen :biggrin: ) på den måde kunne alle være der. Vi havde musikkere på under receptionen, men ikke under maden. Desuden havde vi en DJ bagefter (en af vores gæster) men da vejret var helt fantastisk sad de fleste udenfor og snakkede, eller var rundt i hele huset og spille pool, tage billeder og alt det andet man kan lave derude. Vores mad fik vi fra en kok, som vi kender privat. Det var rigtig lækkert og fungerede helt fint med buffet. Vi havde nogle rigtig dygtige tjenere ( også nogle venner) som vi også fik meget ros for. De var guld værd! de hjalp med at få det hele til at hænge sammen, og vi skulle aldrig tage stilling til noget, de fandt bare løsninger på alt, og så knoklede de helt vildt! Dem vil jeg meget gerne anbefale jer, hvis i mangler tjenere!

Man kunne ikke høre opvaskeren eller noget andet fra køkkenet.

Vi havde næsten kun de folk med til vores reception som dem der skulle være med til festen om aftenen. Men det fungerede fint, med dem der skulle hjem efter receptionen. Da vi kom fra kirken havde tjenerne stillet alt mad og bryllupskage frem i hallen hvor receptionen blev hold. Det var perfekt! Der skal nok komme billeder ind snart :wink: Festen blev holdt over i festsalen, og der blev vi hele aftenen ( men folk rendte rundt overalt og prøvede alle forlystelserne) Det passede fantastisk med photoboothen der hvor den stod. Der var ikke plads andre steder, og mange af billederne blev taget mens vi var ude og få taget locationbilleder. Der blev folk bare ved med at stå at snakke og hygge, så receptionen sluttede aldrig rigtig... den gled ligesom bare videre ind i festen.

Ang. vores tryksager, så har vi lavet det hele selv. Jeg er kommet med ideerne, og min mand har så lavet skabelonerne på hans macbook. Du må meget gerne få skabelonerne på det hele, men vi har bare printet det hjemme hos os selv på en helt alm. printer

Håber det gav dig svar... ellers er du meget velkommen til at skrive igen :)

0

Så blev kirkedørene åbnet! Det gav et sus i mig, da jeg så at alle jeg kendte stod der, og rejste sig for mig :blush: Det var SÅ svært at holde tårene tilbage. Jeg blev så rørt. Smilte dog over hele hovedet, og holdte fokus på min mand :heart: Som stod deroppe med tårer i øjnene og bare så så fantastisk dejlig ud ! Jeg følte at det tog lang tid at gå op til ham, men min far blev ved med at sige roligt roligt haha og bagefter har gæsterne også fortalt mig at jeg skyndte mig derop.

Her får i lige lidt billedspam af turen derop:

foto-45.jpg

foto-46.jpg

foto-47.jpg

foto-48.jpg

foto-49.jpg

foto-50.jpg

0

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk og virkelig dejligt at høre hvor godt det var gået.. Vi havde vores forældre med ude og se stedet i fredags.. Og de synes ligeså godt om det som vi selv.. Og med dine beretninger i mende glæder vi os helt enormt meget til vores store dag.. Dejligt at høre di e oplevelse med bla opvaskemaskinen (frygtede sådan at man ville kunne høre den, midt i en tale eller en stille stund ) samt erfaringen med fotoboksen... Vi har erfaringer med sådan en fra et bryllup på allegården som er tilsvarende men meget større og der var den i det ene hjørne af festsalen og den blev brugt rigtig meget så vi er vilde med ideen.. Er ikke umuligt vi ville kunne få brug for gode tjenere ;)

Hvad angår skabeloner ville det være super hvis du ville sende dem :) Min mail er katjadahl@hotmail.com

Ha' en dejlig dag!!

0

Hvor er det fantastisk og virkelig dejligt at høre hvor godt det var gået.. Vi havde vores forældre med ude og se stedet i fredags.. Og de synes ligeså godt om det som vi selv.. Og med dine beretninger i mende glæder vi os helt enormt meget til vores store dag.. Dejligt at høre di e oplevelse med bla opvaskemaskinen (frygtede sådan at man ville kunne høre den, midt i en tale eller en stille stund ) samt erfaringen med fotoboksen... Vi har erfaringer med sådan en fra et bryllup på allegården som er tilsvarende men meget større og der var den i det ene hjørne af festsalen og den blev brugt rigtig meget så vi er vilde med ideen.. Er ikke umuligt vi ville kunne få brug for gode tjenere ;)

Hvad angår skabeloner ville det være super hvis du ville sende dem :) Min mail er katjadahl@hotmail.com

Ha' en dejlig dag!!

Hej Katja

Jeg har ikke glemt dig! Vi har desværre lige haft dødsfald i familien, min elskede mormor fik fred :boohoo: Så det har simpelthen lige fyldt alt. Men jeg har et link til vores dropbox her: http://www.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.dropbox.com%2Fsh%2Ffuwxpfmb2ykjtnn%2Fvu4-tzyVdS&h=EAQEOhNmJ

Så kan du bare gå ind og se alle de tryksager vi har lavet :)

Da vi har Mac er de godt nok gemt i det format, så hvis der er noget du har problemer med at åbne eller noget du gerne vil have i et andet format, så sig endelig til, så skal vi se om ikke vi kan gemme det i windows i stedet :wink:

Knus Trine

0

Annonce ♥

Han så simpelthen SÅ fantastisk ud! Og han stod der med tårer i øjnene, og kunne slet ikke sige noget. Vi kyssede hinanden på kinden da vi kom derop, og jeg glemte helt at alle i kirken ventede på at jeg satte mig, så de stod op et stykke tid inden det gik op for mig haha :fløjt:

Da jeg først fik sat mig rystede jeg så meget at jeg slet ikke kunne sidde stille! Alle blomsterne i min brudebuket dirrede. Det var SÅ vildt at gå op af kirkegulvet. Havde slet ikke forestillet mig det sådan, men min krop var fyldt af adrenalin, og tror ikke jeg nogensinde kan blive højere end det øjeblik hvor jeg sad der og vidste at om et øjeblik var han min :heart:

Min far blev helt urolig og lagde hånden på mig og sagde: bare rolig du skal nok blive gift hihi men jeg kunne slet ikke fokusere på andet end min mand, og kunne se at det var gengældt! Vi sad hele tiden og kiggede på hinanden med tårer i øjnene. Jeg tudede btw. gennem hele vielsen :wink:

foto-51.jpg

foto-52.jpg

foto-54.jpg

foto-53.jpg

foto-55.jpg

foto-56.jpg

0

Jeg prøvede at koncentrere mig om at synge med på salmerne, for at kunne holde tårerne tilbage, men det var ikke nemt! især ikke fordi min far blev ved med at sidde og kigge på mig med sit stolte blik: nu var hans lille datter voksen, og næsten gift :) det var så stort også for ham og hele familien vi havde med. Det var skønt at sidde deroppe og kigge ud på alle de mennesker man kendte. Alle kiggede glade tilbage på en, og det var specielt at dele det med dem alle :heart:

Pludselig var det nu, og vi skulle rejse os mens hun holdte tale for os. Det var den sødeste tale! Vi havde en helt fantastisk præst, som på trods af at hun kun havde holdt et lille møde med os 3 dage inden vielsen, holdte en personlig tale som var meget møntet på os :)

Hun snakkede om da vi mødt hinanden og simon lige var flyttet hjemmefra, og slet ikke mente at han skulle være i et forhold (selvom han ikke kunne give slip) og hun sagde at: nogle gange er det svært at se at den man har lige foran sig er den man vil leve hele livet med, og at vi lige skulle finde ud af at her blev der altså givet os noget helt specielt, nemlig den anden.

Der løb tårene simpelthen ned af min dejlige mands kinder! Det ramte ham lige i hjertet :heart:

Her er lidt billeder af selve vielsen:

foto-57.jpg

foto-58.jpg

foto-59.jpg

Edited by påskesen
0

Da vi var blevet erklæret for rette ægtefolk at være og havde fået lov at kysse hujede og klappede hele kirken af os :loveshower: Haha det kom som en stor overraskelse både for os og præsten, men det var helt fantastisk og viste bare lige præcis de følelser man havde! helt i min ånd :)

Det var så skønt at kunne sætte sig ned ved siden af hinanden som mand og kone, og hele resten af vielsen pjattede vi og kyssede og holdt i hånd, som to nyforelskede teenagere :loveboard:

foto-60.jpg

0