påskesen

Dagen hvor vi blev til Hr. og Fru Frank Påskesen

96 posts in this topic

Hej Trine,

Hvor er det nogle fantastisk gode billeder du har lagt ind, det ser så fint ud det hele!

Jeg er helt vil med Jeres folder til de overnattende gæster, det er lige sådan en jeg er ved at prøve at få bikset sammen til vores gæster!

Jeg har prøvet at være inde og åbne dokumentet i dropbox, men det format den er gemt i - pages, vil den ikke åbne, selvom det er en MAC. Så jeg tænkte på om der var en mulighed for at du ville prøve at sende den i et andet format til min mail? KUN hvis ikke det er for meget at be' om, den ser bare så fin ud!

Min mail er: kamfalk@gmail.com

Kamilla

0

Annonce ♥

Hej Trine, Hvor er det nogle fantastisk gode billeder du har lagt ind, det ser så fint ud det hele! Jeg er helt vil med Jeres folder til de overnattende gæster, det er lige sådan en jeg er ved at prøve at få bikset sammen til vores gæster! Jeg har prøvet at være inde og åbne dokumentet i dropbox, men det format den er gemt i - pages, vil den ikke åbne, selvom det er en MAC. Så jeg tænkte på om der var en mulighed for at du ville prøve at sende den i et andet format til min mail? KUN hvis ikke det er for meget at be' om, den ser bare så fin ud! Min mail er: kamfalk@gmail.com Kamilla

Hej Kamilla

Jeg har sendt dig en mail, men hvis du vil have pages er der et link til det her: http://itunes.apple.com/dk/app/pages/id409201541?l=da&mt=12 så kan du også åbne alt det andet :)

0

Så blev det tid til at gå ned af kirkegulvet igen, nu som mand og kone :heart: Vi havde fået en af vores gode venner til at synge all you need is love med beatles som udgangsmelodi. Det var så smukt, og er faktisk lidt ærgelig over at vi ikke nåede at høre mere end vi gjorde. På vej ud nikkede min mand lige til vores sanger, og han blinkede tilbage til ham, det krævede lige endnu en tudetur for os bagge da vi kom ud i våbenhuset :fløjt:

Det var så skønt at stå derude sammen, alene indtil de andre kom. Jeg kunne se at min mand var meget bevæget så jeg kyssede ham bare helt vildt da vi stod der. Det var så specielt at vide ligepræcis hvad den anden følte og at det var så stort at ingen af os kunne rumme det haha :a1221:

foto-294.jpg

se lige hvor stolt min far ser ud !

foto-297.jpg

foto-62.jpg

foto-63.jpg

foto-306.jpg

Edited by påskesen
0

Annonce ♥

Nå jeg vil se om jeg ikke kan komme lidt videre med denne berretning :loveboard:

Da vi kom ud fra kirken vat der selvfølgelig riskastning :wink: Min mor havde sørget for at der både var fuglefrø og sæbebobler, og hold da op hvor fik vi meget! Har desværre ingen fantastiske risbilleder, kun nogle hvor vi krampagtigt prøver at undslippe hahaha

Her kan man se lidt ris:

foto-334.jpg

foto-387.jpg

foto-393.jpg

0

Annonce ♥

Bagefter riskastningen kom alle ned og gav knus og sagde tillykke. Det var dejligt endelig at få sagt hej til dem alle, og det var lidt overvældende at se så mange skønne mennesker i deres fine tøj :loveflag:

Her er det manden og en af hans gode venner:

foto-87.jpg

Og her er det mig og min bedste veninde:

foto-88.jpg

Og mig og min stolte mormor:

foto-411.jpg

foto-90.jpg

Selv min far får anvisninger fra hans svigerinde om hvordan man laver sæbebobler :tunge:

foto-85.jpg

Og min meget berørte lillebror:

foto-86.jpg

0

Efter at have hilst på alle vores gæster skulle vi lige have taget fællesbilleder bag ved kirken. Det blev til nedenstående billeder. Og lad mig bare sige at det var guld værd at have en proffesionel fotograf der kunne finde ud af at samle folk i en fart, for hold da op det er besværligt med bedsteforældre mm. der ikke kan høre og helt opfatte hvad der foregår :griner:-

foto-96.jpg

Manden og hans gang:

foto-512.jpg

Med vores forældre:

foto-97.jpg

Med vores søskende:

foto-508.jpg

0

Annonce ♥

Da vi ankom til brydeland, hvor vi skulle være resten af dagen, var vi allerede 1,5 t. forsinket i forhold til den originale plan. Vi fik pianisten og violinisten til at blive en time længere, sådan at de stadig kunne spille under receptionen. Da vi ankom til feststedet blev jeg snuppet af en masse fra min familie, der gerne lige ville have billeder med mig og dem alene haha dem får i lidt af her:

Det føltes jo helt som om man var celeb. :)

foto-108.jpg

foto-107.jpg

foto-109.jpg

foto-111.jpg

0

Mange af gæsterne var slet ikke kommet ned til receptionen da vi ankom, da de alle havde været igang med at finde deres værelse, og pakke kufferterne ud :) Receptionen var helt fantastisk! Tjenerne var så dygtige, og havde bare alt klar og linet op, og det hele var så lækkert! Jeg kunne dog intet spise, så det endte bare med bryllupskage og lidt frugt. Det var skønt at gå rundt at snakke med alle gæsterne, og især dejligt at se de andre BK tøser der var kommet hele vejen til Odense for at være med GP

Må dog indrømme at tiden jo fløj afsted, og syntes det var en smule stressende at vi var så langt bagud med planen. Det betød at vi skyndte os at få skåret bryllupskagen for, så det blev sådan lidt hu hej :wink:

foto-713.jpg

foto-586.jpg

foto-587.jpg

foto-588.jpg

foto-714.jpg

foto-114.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥