metteholm

Gratis bryllupsmagasin til jer :)

13 posts in this topic

I forbindelse med den store opdatering ( :cheerleader3: :cheerleader3: ) af min blog www.toomuchtulle.dk udgav jeg dette magasin, det kan læses helt gratis på nettet :) Tænker at jeg da lige vil dele det med alle jer herinde nu mange af jer er så søde at følge med på bloggen, tak :loveflag:

post-39268-0-56278100-1341419061.jpg

7

Annonce ♥

har smug kigget i den den er nice.. håber der bliver udgivet nogle flere bryllupsmagasiner end de få vi har her i dk.. bare i england får de mange hver måned.. godt initiativ :)

0

Annonce ♥

Får altså helt lyst til at sidde med dette flotte magasin mellem hænderne, det er bare så gennemført og med virkelige ting, man kan bruge til noget

Tak fordi du deler :loveflag:

0

Annonce ♥

fint magasin og stort arbejde - og dejligt det stort set er reklamefrit til trods for at det er gratis (er SÅ træt af de magasiner der prøver at sælge en det ene eller det andet på hver anden side)

0

fint magasin og stort arbejde - og dejligt det stort set er reklamefrit til trods for at det er gratis (er SÅ træt af de magasiner der prøver at sælge en det ene eller det andet på hver anden side)

Det er jeg glad for du synes :) havde nemlig overvejet reklamer bare til at dække mine udgifter men fravalgte det så da jeg også synes reklamer kan være i vejen (medmindre de er relevante og godt integreret). Så der er overhovedet ingen reklamer eller noget i her af nogen art som jeg har tjent på. Om det kan fortsætte sådan ved jeg ikke, men indtil videre gør det ;)

0

Annonce ♥