NK81

Hvordan skal mit sash sidde+ bekymringsspørgsmål

19 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Så fik jeg mit sash hjem og prøvet det på kjolen.

Hvillken en af disse 4 synes i det skal være?

1. Midt i midt

2. Nederst i midt

3. Nederst i siden

4. Nederst i midten?

Og hvordan ser det overhovedet ud?

Undskyld det fangeagtige blik og håret der ligner en høstak.... :)

Og så er der lige et spørgmsål mere... Nu er det 5 gang eller sådan jeg prøver min kjole, og har ikke den der wauw! følelse i maven. Betyder det at det er den forkerte kjole jeg har valgt? Skal det føles sådan? Jeg tror måske jeg har set for meget "sy yes to the dress", hvor de tuder når de finder den rette. For jeg havde mega meget kvalme da jeg skulle prve den første gang og var lykkelig fordi jeg havde fundet præcis den stil jeg ville have. Men nu er jeg i tvivl om hvordan den sidder på mig. Om jeg får for meget bollehåndtag i siden og om den strammer de forkerte steder, om sløret er for kort, eller for langt, og flere andre ting. Er det meget normalt, eller er det et dårligt tegn og skal jeg tænke i andre baner? Får det også ligepludselig skidt over at skulle være i centrum, havde egentlig glædet mig lidt til alle de positive ting man får fra folk og alle dem man skal se osv. Men ligenu synes jeg godt nok det hele er meget meget skræmmende! Er det de der kolde fødder de snakker om? Heldigvis har jeg ingen betækeligheder ved selve giftemålet, for vi er gift på rådhuset og har været det i 2 år, så det er ikke det eller det at jeg skal tilbringe resten af livet m min mand, men det er alle de der "småting" der er kilden til bekymringer ligenu.... :(

Hilsen Nat.

Ps: Håber i kan hjælpe m kjolen... :)

post-51756-0-46011900-1341517451.jpg

post-51756-0-94044300-1341517462.jpg

post-51756-0-50396600-1341517472.jpg

post-51756-0-28224700-1341517483.jpg

post-51756-0-79847300-1341517494.jpg

post-51756-0-28798900-1341517510.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sys for det første at det er en fantastisk kjole og at du er gudesmuk i den! :) Og så er jeg sikker på at det er helt normalt at tænke som du gør! :) Jeg skal først prøve min kjole igen hos skrædderen til september og jeg går og er simpelthen så bange for at jeg fortyder mit køb af kjole når der er så længe til jeg ser den igen! Hehe..

Mht sashet, så sys jeg bestemt at det skal sidde i midten i siden. :) Det er virkelig fint. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej for det første vil jeg sige at din kjole er vild flot til dig og for det andet så vil jeg nok vælge foto nr 2.

og så vil jeg bare sige at du skal ikke blive ked af det, når du ikke har den der wauw fornemmelse, for det er faktisk meget normalt. fik det selv at vide da jeg heller ikke har det.

plus ser selv " say yes to the dress " og tror kun at vi ser dem som har den der wauw fornemmelse. så ta´ det roligt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde du SÅ STOP DOG!!!!

Du ser SUPER-DUPER-FANTASTISK ud! :cheerleader3: :thumbsupsmileyanim:

Din kommende mand vil synes du er helt igennem fantastisk når han ser dig i den kjole, for det er da bare for fint :biggrin: Men jo, kender dine tanker! Jeg fandt min kjole i lørdags og havde også (pga. Say Yes To The Dress :fløjt: ) forventning om at der skulle stor-tudes når jeg trådte ud i den.. Men helt ærligt, så magisk var det ikke.. Men jeg blev i løbet af søndgen og mandag også bare HELT panisk og tænkte at det da virkelig ikke kunne være den rigtige kjole når jeg ikke bare var head-over-heels i den... Så billeder af den om tirdagen og det reddede min dag for den ER jo altså fantastisk til mig - ligesom din kjole er til dig! Tror alle de programmer vi ser og alt det vi hører og læser om (også herinde på dette fantastisk site) gør at man nogle gange bare skruer det hele der op hvor INTET er godt nok... Men rolig nu, du er smukkere end smuk i den kjole, den sidder virkelig godt på dig, så du skal ikke være nervøs!

Mht bæltet synes jeg det skal sidde.... Hmm... Som første billede... Eller sidste... Synes det er lige fint :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig klart at bæltet skal sidde i midten af taljen. Det er en super flot kjole du har valgt...

Tror det er helt normalt at få tanker om om det nu er den rigtige kjole man har fundet, når datoen nærmer sig.... Men det er jo fedt det er muligt at få andre brudes input herinde, så det forhåbentligt kan berolige lidt.

De kærligste bryllupshilsner

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh piger hvor er i søde :blush:

Det varmer at der er flere der har det som mig. Det alene gør at jeg er meget mere rolig.... Og hold da op hvor "say yes to the dress" og andre bryllups programmer der maler det hele endnu mere lyserødt end det er, kan gøre os dødelige usikre! :huh:

Jeg haar nu fået grænset det ind til at jeg bærer det i taljen, og på selve dagen finder jeg ud af om blondne skal sidde midt for eller ude i siden...

Tusind tak for hjælpen!!

:loveboard: Natasja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer