Centenary

Brudekjole +/- bh

16 indlæg i dette emne

Hey B's...

Jeg har endnu ikke prøvet nogen brudekjoler, men har en klar idé om at jeg er til stropløst... Jer der allerede er blevet gift, eller jer der har været ude og prøve kjoler: Skal man ud og finde en stropløs bh, eller holder de fleste kjoler selv på sagerne..?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole holder selv på det hele :-) Hihii, jeg havde stropløs hvid bh på da jeg startede med at prøve, men valgte meget hurtigt at smide den og prøve uden, da de fleste kjoler jeg prøvede viste bh'en. Så nej, jeg bærer ikke bh på dagen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Cool... Jeg foretrækker klart at kjolen gør jobbet, da det på alle måde er nemmest...

Men min kæreste er helt sikker på at man bliver nødt til at have bh på - måske især fordi han glæder sig til bryllupsnatten... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter amning af 2 unger, så er mine bryster bestemt ikke hvad de har været! Så jeg blir desværre nødt til at bære bh..

Men, du kan jo skifte til noget lækkert undertøj når i kommer på Hotel eller hvor i nu skal være på bryllupsnatten. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle kjoler i Lucca Bride har indbygget BH.. Det samme med de Lilly kjoler jeg var i - ved ikke om det gælder for alle deres modeller... De kjoler jeg prøvede i Luxux kunne få indsyet BH hvis man ønskede det...

Tror langt de fleste har indbygget.. Dog havde jeg en følelse af at mine bryster "faldt ud" på en eller anden facon (det gjorde de ikke - det var en følelse jeg havde og som jeg ikke ønskede på min bryllupsdag) så derfor bar jeg også stropløs BH under kjolen.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal ikke have bh på, der er lidt vattering i min kjole, og den holder fint de små gajoler :) Hvilket passer mig afsindig godt, da jeg HADER at gå med bh, har stort set kun en på når jeg skal noget, altså hvis man skal til fødselsdag osv. Skal jeg bare lufte hunde, eller ud og handle, så gider jeg ikke tage bh på, med mindre det er sommer, og jeg render i en tanktop osv. Længe leve små gajoler :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alle kjoler i Lucca Bride har indbygget BH.. Det samme med de Lilly kjoler jeg var i - ved ikke om det gælder for alle deres modeller... De kjoler jeg prøvede i Luxux kunne få indsyet BH hvis man ønskede det...

Tror langt de fleste har indbygget.. Dog havde jeg en følelse af at mine bryster "faldt ud" på en eller anden facon (det gjorde de ikke - det var en følelse jeg havde og som jeg ikke ønskede på min bryllupsdag) så derfor bar jeg også stropløs BH under kjolen.. :)

Det vidst rigtig nok, nu når du siger det. Det tror jeg egentligt også der er i min det er også en lilly :huh: Det skal da undersøges, og prøves igen, så er det jo ikke sikkert jeg skal bruge stropløs bh. :thumbsupsmileyanim::b223:

Så kan man jo altid købe lidt frækt til natten, det vil H2B sikkert også blive rigtig glad for :fløjt: :badgirl:

Redigeret af Bubsi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg prøvede også kjoler hos Lilly, om selv om de skulle have indbygget BH, ville det ihvertfald ikke være nok til at holde min barm så meget på plads som jeg gerne vil have det, men altså jeg tror også at det kan have en hel del at sige hvor stor ens barm er og hvor meget/fast støtte man har brug for, jeg er en 90 E/F - og der skal en del til :wink:

Og så som Shedevil skriver kan det også være hvordan man føler det der måske afgør hvad man vælger, de fleste af os bryder os nok ikke om følelsen af bryster i fri dressur :b223: så måske vælger man alligevel også at have BH på, selvom det måske strengt taget ikke var nødvendigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar... Det er godt at vide, at der er muligheder - det er klart at jeg også vil vælge at supplere med bh, hvis det føles "usikkert" uden... :biggrin:

Jeg synes bare det er så damn svært at finde stropløse bh'er, som passer til mig... Synes de fleste går for langt op, og på den måde presser ind øverst på barmen... Og det er bare no-go for mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde en stropløs bh på første gang jeg prøvede kjoler. Men den opgav jeg hurtigt. Der var slet ikke grund til at have sådan en på. Kjolen bliver hvor den skal og der er jo sådan noget corsage i stropløse kjoler.

Jeg er ihvertfald glad for jeg ikke skal have bh på :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg prøvede også kjoler hos Lilly, om selv om de skulle have indbygget BH, ville det ihvertfald ikke være nok til at holde min barm så meget på plads som jeg gerne vil have det, men altså jeg tror også at det kan have en hel del at sige hvor stor ens barm er og hvor meget/fast støtte man har brug for, jeg er en 90 E/F - og der skal en del til :wink:

Og så som Shedevil skriver kan det også være hvordan man føler det der måske afgør hvad man vælger, de fleste af os bryder os nok ikke om følelsen af bryster i fri dressur :b223: så måske vælger man alligevel også at have BH på, selvom det måske strengt taget ikke var nødvendigt.

Regner bestemt også med at føle om de hænger :b223: men det gøre ikke det store for mig om,

så længe jeg har min drømmekjole på, betyder det kke det store om det er med eller uden, bare jeg har det tilpas :):loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har en G-skål og mine bamser bliver hvor de skal :) Faktisk havde jeg købt en selvsiddende BH, men det gjorde faktisk at jeg fik deller over ryggen og der i armhulen.. det forsvandt, da jeg tog bh'en af og den gjorde altså ikke en dyt i forhold til sikkerhed :) Joo altså, hvis jeg løfter armene helt op over hovedet, så bliver der ligesom hul ned i kjolen, men det gør der nok ved alle kjoler og hvem pokker render rundt med armene der?? :lol: Jeg kan sagtens lægge armene om halsen på min kæreste uden at bamserne forsvinder :wink: Min har ikke som sådan indbyggede skåle, men overdelen og stiverne er formet til at støtte brysterne. Der er to elastikker der lukkes på ryggen og som ligesom holder kjolen og derved også bamserne på plads :)

BTW, min søster har lige været til bryllup ved veninden.. hun fik brændemærker og troede at det var af kjolen, men det var af gummiet på den selvsiddende, så kan den undgås, så gør det !

God fornøjelse! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Joo altså, hvis jeg løfter armene helt op over hovedet, så bliver der ligesom hul ned i kjolen, men det gør der nok ved alle kjoler og hvem pokker render rundt med armene der?? :lol:

Render alle ikke rundt med armene over hovedet på deres bryllupsdag...?! Hehe... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Joo altså, hvis jeg løfter armene helt op over hovedet, så bliver der ligesom hul ned i kjolen, men det gør der nok ved alle kjoler og hvem pokker render rundt med armene der?? :lol:

Render alle ikke rundt med armene over hovedet på deres bryllupsdag...?! Hehe... :loveshower:

Jo i overført betydning, men jeg har ikke set så mange der kommer ud af kirken med armene over hovedet.. endnu! hehehe Jeg tror altså at det er meget normalt ved corsager og skulle den sys mere ind, ville det være lig med armepølser og nej tak til det! :wink: Så hellere holde armene lidt længere nede.. sådan lidt ligeuds-agtig jubel kan der godt blive plads til! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer