Sign in to follow this  
Followers 0
Maj83

Miniferie i Danmark med hund, hvor kan I anbefale?

2 posts in this topic

Vi har en uges ferie efter vores bryllup og har snakket om at tage på en lille ferie, hvor vi kan have hunden med. Men hvilke steder vil være interessante, selv hvis det ikke bliver sommervejr?

0

Annonce ♥

Mine forældre har en campingvogn stående fast i Møgel Tønder, som jeg tit låner hen over sommeren, i en enkelt weekend, når jeg ikke har råd eller tid til "rigtig" ferie... Det er et virkelig hyggeligt og romantisk sted med skov og gamle huse, og selvfølgelig strand ikke så langt væk... ud over det synes jeg generelt ikke der er så langt til flere spændende museer og seværdigheder, som man sagtens kan nyde i alt slags vejr... Desuden er der jo selvfølgelig grænsen til Tyskland lige under byen, så der er jo rig lejlighed til liiige at smutte en tur over at handle, eller besøge en af de nærmeste storbyer, hvor der er et bredt udvalg er gode billige restauranter...

Både mine forældre, og jeg + H2B, har altid vores hund med og der er masser af smukt landområde at gå tur i, selvom vores hunde (som til hverdag er hyperaktive husky'er) normalt falder "døde" om på græsset eller i teltet og nyder ferien :tunge:

Jeg ved ikke om du har været der før, eller om det ikke er helt langt nok væk fra hjemmet, men det er hvad jeg lige havde at anbefale...

0