Luksus

Kan I anbefale et rigtig godt band?

8 indlæg i dette emne

Til vores bryllup lægger vi især vægt på, at der skal komme et rigtig godt band, der bare kan det der med instrumenterne og at sætte en rigtig god stemning. De skal gerne kunne spille alt fra 60'er musik til nu...

Under maden må der gerne bare være en enkelt musikant og efter brudevalsen vil vi gerne, at der kommer et band og trykker den max af - og altså også kan finde ud af at spille... :)

Har I nogen I kan anbefale? Festen bliver holdt i Hobro i Nordjylland.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg kommer fra en familie af musikere, som er rigtig dygtige og brugt flere gange til brylluppere og den slags.

Bl.a min fars band "Have You Meet Her", de spiller 60, 70, 80, pop rock - dansemusik. Ellers kan jeg anbefale Montanaband, som jeg har kendt gennem mange år. Min onkel var med til at danne gruppen, de har 0ver 20 års erfaring med bryllupper, fester og firmafester.

Min onkel spiller sammen med et par andre i dag, men tager ud og er dygtig. Sig til hvis det har interesse. de spiller også kendt dansemusik, som alle kan være med på og bor i Jylland - Randers.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale "mig og martin" ... :lol:

Forsangeren har fået undervisning af en af danmarks bedste sanglærerinder...

Han har en forkærlighed til musicals, og kan derfor levere det i har vil have..

- altså vil i have dem til at gå lidt i et med baggrunden, så laver de ikke det store scene show... eller hvis det netop er det man vil have, så gør de også det..

Efter en snak med dem om hvad jeres ønsker er, så finder de en løsning der passer til jer.. :happy: ... det er mægtig søde og helt nede på jorden drenge!

Redigeret af crazy-chich
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer