Sign in to follow this  
Followers 0
Livica

Hvor har du købt en fotobog? (Og været tilfreds)

13 posts in this topic

Hej piger (og mænd) :)

Jeg sidder og venter (u)tålmodigt på billeder fra fotografen. Vi vil gerne lave en fotobog med billeder fra dagen, som vi kan give til den nærmeste familie og selvfølgelig beholde et eksemplar selv.

De af jer, som har lavet en fotobog - uanset om det er i bryllupsøjemed - hvor har I købt bøgerne? Det giver sig selv, at jeg har brug for anbefalinger, hvor I har været fuld tilfredse :)

Livica

0

Annonce ♥

Jeg har både købt ved cewe og vistaprint og været tilfreds.. :) Hurtig levering, konkurrencedygtige priser, nemt og brugervenligt program og flot kvalitet..

0

Jeg har uden tvivl været mest tilfreds med Pixum.dk.

Nemt program til at lave fotobogen i, hurtig og fejlfri levering - god service og super flot resultat.

0

Åh ja - Pixum.. Hvordan kunne jeg glemme den, det er endda der vores bryllupsbog er lavet.. De andre steder har jeg haft brugt til fødselsdage og ferie bøger.. :)

Vores bryllupsbog var en lærredsindbundet til.. bum bum.. Tror den kostede lidt over 200kr.. Super fine og blanke billeder, og rigtig god kvalitet (billederne var også høj opløsning - but still...)

Tog lige et hutigt billede, men det er jo svært at vise kvaliteten... :) Men er ihvertfald tilfreds..

406106_10151026586254096_1920200898_n.jpg

0

Annonce ♥

Åh ja - Pixum.. Hvordan kunne jeg glemme den, det er endda der vores bryllupsbog er lavet.. De andre steder har jeg haft brugt til fødselsdage og ferie bøger.. :)

Vores bryllupsbog var en lærredsindbundet til.. bum bum.. Tror den kostede lidt over 200kr.. Super fine og blanke billeder, og rigtig god kvalitet (billederne var også høj opløsning - but still...)

Tog lige et hutigt billede, men det er jo svært at vise kvaliteten... :) Men er ihvertfald tilfreds..

406106_10151026586254096_1920200898_n.jpg

Årh det ser da bare godt ud. Det må jeg nedskrive - tak :)

0

CEWE - er SÅ tilfreds - du kan se billeder af vores bog her (fra min planlægningstråd)

Den er virkelig i en lækker kvalitet, tykke sider, billederne er skarpe, ja... god kvalitet :)

Den blev bestilt i påskeferien, men den blev alligevel lavet meget hurtigt til levering :)

Bogen er fra CEWE, 21x29 cm og med 66 sider.

PICT2052.jpgPICT2056.jpgPICT2060.jpg

PICT2063.jpgPICT2065.jpgPICT2066.jpg

PICT2069.jpgPICT2075.jpg

PICT2077.jpgPICT2080.jpg

Edited by 0Tine0
0

Jeg laver altid en bøg når året er omme, så samler jeg billeder der... Alle dem jeg har lavet erfar Bilkas fotoservice, finger rigtig godt!

0

min er bestilt gennem photocare (CEWE) og jeg er meget tilfreds. hurtig levering og super pris!!

post-44988-0-63435900-1342108703.jpg

post-44988-0-50025000-1342108710.jpg

post-44988-0-13321500-1342108720.jpg

post-44988-0-95154500-1342108726.jpg

post-44988-0-58644000-1342108733.jpg

0

Annonce ♥

De af jer, som har købt "noget godt". Kan I ikke skrive præcist, hvad I har bestilt? Størrelse, antal sider, kvalitet, pris ...

0

Vil da liiige følge med her!

0

Vi har købt hos pixum og den kostede 368,- og den havde 26 sider og det var i blankt papir og str. var vist 21 x 21 cm. Vi har ikke lavet vores egen endnu for vi mangler stadigvæk nogle billeder fra Jylland, men glæder mig helt sikkert til at lave den. Held og lykke når i skal igang det er meget sjovt ( bogen vi bestilte var til min svigermor)

0

Ja vil faktisk lige tilføje at jeg også var så glad for CEWE fordi den er SÅ nem at lave.. har i raseri opgivet på flere andre lidt billige sider, det ville bare ikke blive pænt, men CEWE har en super nem måde at gøre det på..

0

Annonce ♥

I mette holms beretning er der billeder af deres bryllupsbog, og den er gudesmuk

Men er ikke lige sikker på, om der står hvor den er købt :)

0