Clj10

Foundation - nogle anbefalinger?

25 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Jeg skal giftes om 2 uger og skal ud og have købt det sidste makeup.

Mangler bl.a. en lækker foundation, som dækker godt, men som samtidig ser dejlig naturlig ud. :c166:

Hvilke bruger I, og er det nogen, I kan anbefale?

Knus

Charlotte :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er rigtig svært at anbefale foundation til andre for der afhænger af din hud. Jeg bruger Youngblood og den er lækker, men bobbi Brown laver også nogle gode der dækker ret godt. De har forskellige slags der dækker forskelligt så spørg ekspedienten ;)

Jeg har en artikel på bloggen om gide råd til DIY make up ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på Youngblood holdet :biggrin: Til mit bryllup købte jeg også deres Rice Setting Powder, som jeg lagde på inden foundationen, og efter makeuppen var lagt på, sprayede jeg deres "mist" henover. Det holdt hele dagen, aftenen og natten med :thumbsupsmileyanim:

Edit: -HAHA- havde kaldt mærket Trueblood! :biggrin: Men det er da vidst nok en tvserie med vampyrer :blush:

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger

Ihh, tusind tak for jeres besvarelser :) Har først set dem nu, fordi jeg havde glemt at sætte kryds i notifikationsboksen :oops:

Jeg bruger selv Youngbloods rice setting powder og er også rigtig glad for den.

Jeg har også prøvet deres foundation, men jeg havde købt den i en tone for lys og har derfor ikke brugt den :wink:

MEN jeg tror, jeg er mere til at prøve en flydende foundation - havde tænkt på at henvende mig til MAC i Magasin. Nogen af jer, der har prøvet det mærke? Alternativt måske Este Lauder eller Bobbi Brown...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følger lige med her :) Skal du selv lægge make-up?

Jeps, det skal jeg :)

Har det bedst med at gøre det selv, fordi jeg er rimelig perfektionistisk i forhold til, at mascaraen skal lægges HELT ind til vippernes rødder, etc.

Jeg er mest tryg ved at gøre det selv, selvom det da også kunne være lækker forkælelse at få den lagt. Hvis jeg skulle det, ville jeg bare sikre mig, at makeup artisten kendte min stil, så man ligner sig selv på dagen :c166:

Kh :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er rigtig svært at anbefale foundation til andre for der afhænger af din hud. Jeg bruger Youngblood og den er lækker, men bobbi Brown laver også nogle gode der dækker ret godt. De har forskellige slags der dækker forskelligt så spørg ekspedienten ;)

Jeg har en artikel på bloggen om gide råd til DIY make up ;)

Tak, Mette :) Jeg har lige læst artiklen på din blog, og den er jo fantastisk - artiklen men ikke mindst bloggen :denmarkflag:

Mangler inspiration til vores bordplan - er det noget, du kan lægge på?

Kh :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bruger bb creme, der er det hele i, og synes det ser meget naturligt ud

Hejsa :)

Hedder mærket simpelthen BB, eller er det en forkortelse af Bobbi Brown? :rolleyes:

BB-creme er kort sagt en blanding mellem foundation fugtighedscreme og solcreme.. de fås i mange forskellige mærker og til forskellige priser!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bruger bb creme, der er det hele i, og synes det ser meget naturligt ud

Hejsa :)

Hedder mærket simpelthen BB, eller er det en forkortelse af Bobbi Brown? :rolleyes:

BB-creme er kort sagt en blanding mellem foundation fugtighedscreme og solcreme.. de fås i mange forskellige mærker og til forskellige priser!! :)

Ok, tak - så blev jeg det klogere :)

I går var jeg i Magasin og købte den flydende foundation og en concealer fra Youngblood og nogle skønne øjenskygger, pensel og lipgloss fra Bare Minerals - så nu er jeg 'all set' og klar til vores store dag ()()

Kh :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror virkelig det er et spgm om hudtype. Jeg har en veninde, hvor MAC's foundation ser helt fantastisk ud på .... på min hud ligger det sig bare som en hinde, også selvom jeg har prøvet at blande den op med dagcreme :) Så er vist at prøve sig lidt frem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er netop lige hjemvendt fra frisøren .... og vi kom til at snakke om makeup .... hun er udd kosmetolog udover frisør og sagde, at det bedste makeup er et mærke, der hedder Keenwell man bla kan få på dyhrberg cosmetics' hjemmeside. Skulle kunne slå alt andet. Self stadig smag og behag sikkert, haha .... men hun sagde ihvertfald, at det er SUPER lækker makeup og det er til at betale.

Ville bare lige dele info :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer