Mille19771

Vægttab

43 indlæg i dette emne

Andre som også er på kur inden bryllup? Er en plus,plus,plus brud og har for tre måneder sat mig for at nu skal det være... Skal giftes til næste år og har nu tabt................ 17 kg wooohoooo;0)

Er så glad, mangler 40 kg endnu (helst 60 kg hvis det kan lade sig gøre)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja.... er i samme båd. :rolleyes: Jeg skal af med ca. 30 kilo (og er kommet af med de 5 første...)

FLOOOOOOOT med de 17 kilo :cheerleader3::denmarkflag::respekt:

Men f**** det er en kamp!! :unsure: og man skal virkelig hele tiden holde sig selv i kort snor :sm:

Hvad er din hemmelighed om man må være så fræk at spørge? :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

STORT tillykke med de flotte vægttab, det er så fantastisk flot! Ved hvor hårdt det er at smide kilo... Hvis I på noget tidspunkt har brug for hjælp/vejledning på nogen måde, så skriv, er igang med ag læse en Professionsbachelor i ernæring og sundhed, så synes jo det er mere end spændende at hjælpe med livsstilsændringer :-)

Rigtig go vind frem mod målet :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op hvor er det bare super flot!

Da jeg prøvede kjole første gang besluttede jeg mig for, at jeg vil tabe 20 kilo inden 1/1-13, jeg skal købe kjole i januar. :)

Men jeg har endnu kun tabt 4 kilo, så der er 16 to go ;)

Hvordan holder I andre motivationen oppe?

For det er mit store problem der gør, at det aldrig lykkes. Jeg vil gerne tabe 40 kilo i alt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

STORT tillykke med de flotte vægttab, det er så fantastisk flot! Ved hvor hårdt det er at smide kilo... Hvis I på noget tidspunkt har brug for hjælp/vejledning på nogen måde, så skriv, er igang med ag læse en Professionsbachelor i ernæring og sundhed, så synes jo det er mere end spændende at hjælpe med livsstilsændringer :-)

Rigtig go vind frem mod målet :-)

HJÆLP!! :help: :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mrs. West uh du må også MEGET gerne hjælpe mig !! Står overfor at veje 50 kg for meget....men er total ideforladt med hvad jeg kan finde at livstilsændringer som også kan var ved. Så tager imod gode råd go forslag med kyshånd!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare super flot med jer der har tabt jer!! :super:

Jeg skal selv giftes til næste år, og vil gerne tabe mig ca. 8 kg inden jeg skal ud at prøve kjoler. Desværre har jeg bare ryggrad som en regnorm, men håber jeg kan tage mig selv i nakken så det lykkes :sm:

Så Mrs. West, jeg vil også rigtig gerne have alle de gode råd og vejledning du kan komme med, hvis du vil dele ud!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle de søde beskeder;0) jeg er så heldig jeg arbejder på et ældrecenter og der har vi genoptræning som jeg må bruge alt det jeg vil. Jeg hører musik mens jeg træner. Det hjælper mig meget. Musik gør mig så glad.

Jeg synes det var svært i starten både træne og spise sundt men nu går der rigtig godt. Hver gang jeg ser noget usundt tænker jeg på hvor længe jeg skal træne for at forbrænde det og så har jeg ikke længere lyst til det. Samt jeg kun spiser til jeg ikke er sulten og ikke mere.

Jeg er en stædig person så når jeg har sat mig noget for så kæmper jeg virkelig. Og det har jeg i det her tilfælde. Jeg går også rigtig mange ture samt jeg tager mange ekstra timer på job. Det er så kanont at kan mærke forskel på energi efter de 17 kg er væk. Det bedste er mine kollegaer mener jeg løbet rundt nu og er meget mere glad;0) har dog stadig de 60 kg jeg gerne vil af med men så er jeg heller ikke overvægtig på nogen måde;0)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Deler rigtig gerne ud! Det er jo også en klar fordel for mig at kunne øve lidt :) Har ikke den vilde tid i aften, men i morgen skriver jeg lige til jer, både pm og/eller opretter en tråd. Det er jo mest optimalt at kunne vejlede enkeltvis og selvfølgelig også at kunne sidde overfor hinanden, men kigger lige på det og finder ud af noget :)

Det skal lige siges at jeg er stor fan af livsstilsændringer som man faktisk kan holde ud! Så folk der ikke kan fordrage bønner/brocolli, ska jo ikke sidde og tykke sig gennem 1,2 kg af dette hver dag, det holder ikke i længden :td:

Skriver i morgen piger, go aften til jer alle :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deler rigtig gerne ud! Det er jo også en klar fordel for mig at kunne øve lidt :) Har ikke den vilde tid i aften, men i morgen skriver jeg lige til jer, både pm og/eller opretter en tråd. Det er jo mest optimalt at kunne vejlede enkeltvis og selvfølgelig også at kunne sidde overfor hinanden, men kigger lige på det og finder ud af noget :)

Det skal lige siges at jeg er stor fan af livsstilsændringer som man faktisk kan holde ud! Så folk der ikke kan fordrage bønner/brocolli, ska jo ikke sidde og tykke sig gennem 1,2 kg af dette hver dag, det holder ikke i længden :td:

Skriver i morgen piger, go aften til jer alle :thumbsupsmileyanim:

Lyder bare godt. Du må gerne sende en pb til mig også, hvis du ikke opretter en tråd herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der sendt PM til de der har bedt om det :)

Er helt overvældet over at interessen er så stor, det er jo super skønt at kunne dele lidt ud. der er flere der skal giftes indenfor den nærmeste fremtid og jeg kan selvfølgelig ikke trylle 10 kg væk på 14 dage, men vejleder og hjælper også meget gerne efter brylluppet. Det er jo ofte heller ikke det endelige mål, der er jo også et liv efter brylluppet :wink:

Jeg starter gerne en tråd mht vægttab, men det bliver mere med generelle råd eller fif til mad/motion. Selve vejledningen er, i mine øjne, megtet individuelle, da der jo ikke er to der er ens. For at et vægttab skal være succesfuldt må det tage udgangspunkt i dig.

Skal selvfølgelig understrege at alt hva I sender til mig er helt fortroligt, intet kommer i andre hænder end mine, dette synes jeg er vigtigt at understrege, da et vægttab og forbindelsen mellem vejleder og patient skal kunne være helt fortrolig, det tjener begge parter bedst og fører til det bedste resultat!

Glæder mig til at hjælpe alle jer dejlige piger herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer