vestus

Heeelt ny...

13 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Som overskriften indikerer er jeg helt ny i det her bryllupplanlægningshalløj - men sikke en verden! Vi skal giftes til foråret, forhåbentlig sidst i maj hvis vi kan få det til at klappe, og glæder os meget. Vi har været forlovet i 2 år og har en lille dreng - men ikke så god en økonomi, da jeg stadig studerer. Så det bliver på BUDGET. Med store bogstaver: Og så egentlig ikke alligevel, vi har et max på 50.000 (vi har de 30.000 og vil så ønske os resten) og det skulle vi nok kunne få en ordentlig fest for. For det vil vi jo også!

Vi er til fest og farver, spas og hygge, ikke nødvendigvis det helt traditionelle, og så alligevel lidt..

Jeg søger alt, ideer, tips og tricks, forslag til mad (den forvirrer mig den post - hvor meget skal det koste??) dekoration, kjole osv. Rigtig gerne forslag fra dem der også har holdt sig til et mindre budget. Jeg har søgt efter de hersens planlægningstråde, men finde kun nogle gamle nogle, hvor man ikke kan læse det længere.. Og er desværre så ny herinde at jeg ikke helt har luret hvordan jeg navigerer rundt..

Byd endelig ind med hvad I tænker jeg kunne have brug for:) Og måske et par tips til hvordan jeg får mest ud af siden? Det kunne være lækkert:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons: :balloons: :balloons: Der er masser af søde zillaér der er meget hjælpsomme herinde - det fandt jeg ud af da jeg var ny herinde.. :loveshower: :loveshower: :loveshower: Mit bedste råd at er klikke dig frem herinde og gå på opdagelse på dette fantastiske forum :ilovebryllupsklar: og søge en masse inspiration :biggrin: og husk der er altid en zilla der vil hjælpe :biggrin:

For 30.000 - 50.000 kan man få rigtig meget bryllup i mine øjne.. Vi har et budget på 35.000 kr og jeg mener bestemt, at vi få det drømmebryllup som vi drømmer om :loveflag: :loveflag: :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :)

Dette er et skøn forum at gå på opdagelse i og du kan hente massevis af inspiration og få gode råd fra kærlige zillaere :loveflag:

Sug til dig og nyd at der er ligeså mange måder, at holde sit bryllup på, som der er brudepar ... Og her er der plads til alle ...

Mht. til "Budget-bryllup", så er jeres beløb bestemt realistisk at holde en fantastisk fest for ... Naturligvis alt efter antal af gæster og hvor "promøs" i ønsker det skal være :) I grove træk siges der, at det koster omkring de 1000 kr. pr kuvert alt incl.

Vi holder selv bryllup på budget og alt tyder på vi holder det til punkt og prikke .... Vi har afsat 30.000 og blir knap 30, hvis alle kommer, hvilket vi jo HÅBER - særligt nu vi ikk i forvejen blir mange :)

Vi har haft stor glæde af, at sætte et beløb på hver "post" og været på¨"mærkerne" efter gode "tilbud" - Har været drøn-heldig med mange køb og dét giver jo så noget ekstra til en enden post, hvis det kniber ... :wink:

Vores mad post løber op i omkring de 13.000 og det er incl. menu, borddækning, servering og oprydning - vi holder det i et selskabslokale, hvor vi selv medbringer drikkevare.

Et godt råd herfra er, at i allerede nu sætter jer ned og sammen finder ud af hvilket bryllup I ønsker .... Man kan så nemt "fare vild" og bevæge sig i en helt anden retning, end man som udgangspunkt ønskede og i dette bryllups-inferno er der TUSINDVIS af fristelser - og særligt rigtig mange du slet ikke vidste fandtes eller havde brug for :blink:

Rigtig god fornøjelse ....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloons:

Man kanfå MASSER af bryllup for 50.000. Selve vores fest kommer til at koste 28.500 , og det er for 52 personer på et hotel inkl alt, også overnatning i brudesuiten. Så ja, man kommer altså rigtig langt for 50.000. Jeg tror vores alt i alt løber op i 40.000.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I skal nok se at komme igang vil jeg sige i forhold til de større beslutninger som kræver involvering af eksterne (feststed, fotograf, musik, kørsel etc.). Det tidspunkt I har valgt falder nemlig sammen med mange konfirmationer og i den periode er der run på. Find et forsamlingshus o.l. (de ligner ikke forsamlingshuse alle sammen), allier jer med en god kok der kan komme og lave maden for jer og køb drikkevarerne selv. På den måde kan det godt holdes nede økonomisk under 50.000 DKK (eller 30.000 DKK), forudsat at vi ikke taler om 70-100 gæster.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det allesammen! Nu har vi også fået datoen fast - det bliver den 18 maj! Midt i pinsen. Men åbenbart en meget anvendt bryllupsdato og så giver det de gæster der kommer langvejs fra en ekstra fridag. Det er jo herligt :)

Vi inviterer ca 80.. Men der er en del der bor udenlands og som vi ikke regner med kommer. Men det ved man self aldrig, og jeg ser jo også helst de kommer! Vi er i færd med at indhente tilbud og komme på ideer. Problemet er lidt at det ikke er i samme by som vi bor og det hele derfor foregår elektronisk af den ene eller anden art :)

Nu får vi se hvor langt vi kommer! Glæder mig heeelt vildt.. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer