Guest Majse71

Uha .... TØR jeg nu !? .... NU med billede ;)

51 indlæg i dette emne

Ja, så sprang jeg ud i det og bestilte tid ved fotograf til Boudoir billeder ... VED min kommende mand vil ELSKE det og sætte stor pris på det :wink:

Fotografen er en garvet og erfaren lokal og vil havde en laaaang snak og særligt om min blufærdighed omkring min "fyldige" størrelse ... Men han fik mig talt til "ro" og kunne tilmed fortælle, at "kurver" blot tilførte billederne mere og gav muligheder langt flere "udtryk" - Han var endda ude i historie om, at de kendte kunstere i århundrede har brugt "fyldige" kvinder af netop dén årsag :blink: Ja ja, dygtig var han sgu´, men virkede jo også efter hensigten og jeg mærkede roen sænke sig ..... Indtil mit slut spørgsmål om hvad jeg skulle medbringe og han svarede: INGENTING !!

HVAD ... skal jeg slet ikke ha´noget på !?? PANIK .... Kan se mig ligge der, som en strandet hval med bryster der for længst er rejst sydpå og strækmærker som eneste pynt ... Hans tilgang er, at vi får de smukkeste billeder når jeg er helt afklædt - Lingeri vil gi et for stærkt et sensuel præg og han syntes det vil være ærgeligt jeg ikke blot viser dén med min nøgne krop og min "sårbarheden" vil bringe "MIG" frem i billederne - Lyder egentlig som det jeg gerne vil vise. men dét er godt nok grænseoverskridende !!

Jeg skulle naturligvis selv bestemme og aftalen blev der bliver taget ét uden og ét med til start og så kunne vi beslutte os for, hvilke der skulle skydes flere af - Han er OVERBEVIST om jeg vil vælge "nøgenheden" :blush:

Nu ved jeg slet ikke om jeg tør ... Samtidigt med jeg SÅ gerne vil - Giver det nogen mening !??

Redigeret af Majse71
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså forstår godt hans pointe, men hånden på hjertet - ikke om jeg smed alt klunset foran en anden for at få taget billeder!! Fyldig eller ej, min krop er reseveret til min mand og ingen andre (ja ja jeg er en snerpe jeg ved det, men det er min mand også, så han vil slet ikke have boduirbilleder, for ingen andre end ham skal se min krop sådan osv osv osv)

Du kan garanteret få nogle virkelig flotte billeder uanset hvad, og så længe du ikke er ligeså "snerpet" som mig, så spring ud i det :) Jeg er sikker på du vil få et kick ud af det, og være SÅ stolt efterfølgende :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja det giver bestemt mening, jeg ville aldrig gøre det helt nøgen, så heller lige ha et bare små trusser på end helt nøgen!!! men jeg er osse lidt skræmt over det, men ved jeg bare må gøre det, men jeg har heldigvis et helt år til at vænne mig til tanken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Om ikke andet kan du altid give H2B et kamera i hånden, og forslå at i lige finder de mere kinky sider frem af jer, og får taget sådan nogle lækre billeder (uden at afslører grunden selvfølgelig) så kan du se hvilken hvilker af din krop du rigtig godt kan lide, du bliver vant til at blive fotograferet i mindre tøj, ja og så kunne i nok godt finde på mere at bruge ideen til :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig tør du, du har jo allerede bestilt aftalen og hvis han kunne berolige dig, mens du snakkede med ham, kan han da også når du skal have taget billederne. Så det er bare et spørsmål om at tage skridtet, selvom det godt kan virke lidt grænseoverskridende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Personligt ville jeg aldrig, og jeg gentager: aldrig! vise mig nøgen over for en anden mand end min egen. Om det så galt en gave som denne, så ville jeg hellere, som Blomst skriver, få taget nøgenbilleder af manden selv end af en fotograf, som man ikke en gang kender.

Jeg ville ikke gøre det.

Synes også, det lyder lidt underligt, at han er så vild med de dér nøgenbilleder.. Ved ikke, om det bare er mig.

Redigeret af Dorindom
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes også, det lyder lidt underligt, at han er så vild med de dér nøgenbilleder.. Ved ikke, om det bare er mig.

Indrømmer blankt jeg tænkte det samme, men så alligevel så er han jo fotograf og de er nogen gange vilde med ting vi andre kan undre sig over, og hvis det er det han har erfaring for fungere bedst såå...

Jeg har dog aldrig hørt om boduirbilleder der er totalt nude, netop fordi det jo ikke er nøgen-billeder men sensuelle billeder man plejer at gå efter der :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Personligt ville jeg aldrig, og jeg gentager: aldrig! vise mig nøgen over for en anden mand end min egen. Om det så galt en gave som denne, så ville jeg hellere, som Blomst skriver, få taget nøgenbilleder af manden selv end af en fotograf, som man ikke en gang kender.

Jeg ville ikke gøre det.

Synes også, det lyder lidt underligt, at han er så vild med de dér nøgenbilleder.. Ved ikke, om det bare er mig.

jeg synes osse det var underligt at hun skulle være helt nøgen, men ville ikke sige noget fordi hun er nervøs i forvejen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes, at du skal gøre det som DU har det bedst med. Det er super flot, at du har taget springet og bestilt en tid. Men hvis det så skræmmer dig, fordi du evt. skal være helt nøgen, og du er mere tryg med at have lidt tøj på, så tag lidt tøj på :)

Jeg har selv taget den slags billeder flere gange før, og mit indtryk er, at hvis "modellen" er utryg ved at være så lidt påklædt, så skinner det virkelig igennem på billederne. Så heller starte med lidt mere tøj, og så smide det gradvist, og bliver de helt trygge til sidst, så helt bar. Dine billeder skal nok blive smukke også selvom du har lidt flot undertøj på mm.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det lyder som om du gerne vil - meeeeeeen alligevel har den der naturlige nervøsitet ved at skulle gøre noget der for de fleste er lidt grænseoverskridende! :)

Kort sagt - lyt efter mavefornemmelsen! Hvis du har det godt med det - så gør det! :)

Og mht. om det er "skummelt" at fotografen vil fotografere nøgen - ahh.. Lad os nu ikke male fanden på væggen for den nervøse zilla.. :) Der er da blevet taget UTROLIG mange smukke nøgenbilleder igennem de sidste 200 år, det er med garanti de færreste fotografer der er skumle! :wink: Hvis han virker reel, jeres kemi passer sammen og han iøvrigt ikke insisterer på billederne skal tages hjemme i hans soveværelse med låst dør - så kan jeg ikke se noget skummelt i det.. Du kan evt. tage en god veninde med hvis du stadig synes det er lidt for "grænseoverskridende"?

christa_meola_boudoir_nude_photography_workshops_031.jpg

3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde undertøj på på mine. Var mere blufærdig foran en fotograf end jeg er normalt, mærkeligt nok. han har super god og meget professionel, men da vi kom til det sidste billede, hvor jeg skulle være topløs (hvilket jeg self. selv har valgt!) der sagde jeg at det bare skulle gå hurtigt, der kunne jeg mærke at min grænse var ved at være nået :blush: Jeg vil råde dig til at tage noget undertøj med, og så se hvordan det går.. desuden synes jeg at mange helt nøgen-billeder er smukker, men synes også det kan blive lige naturligt nok :biggrin: men det er en smagssag :)

Desuden synes jeg slet ikke det er skummelt at blive fotograferet nøgen, min (igen) professionelle fotograf lod sig slet ikke mærke med det, og det tror jeg virkelig de færreste gør.. så er det heller ikke mere frækt at ligge der og rode rundt :lol: Jeg havde en veninde med som ventede i et andet rum..

Redigeret af 0Tine0
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er SÅ enig med shedevil! Lad nu være med at lade dig skræmme :) Jeg hører til en af dem, der synes at yppige kvindekroppe er smukke og jeg synes at det er synd og skam, at det bliver forventet at man dækker sin krop til, bare fordi man ikke er en str 36!

Har du set musenbergs billeder? Ellers så spørg om du må have lov til at se dem, de er virkeligt smukke og der har fotografen leget meget med skygger, så det er jo ikke fordi man ligger der med et kamera op i skrævet!

Hvis fotografen er professionel og det lyder han jo til, så vil han jo ikke se på detaljer som sådan, men se kompositioner og kvindekurver. Det lyder på mig som om du virkelig gerne vil, så du må ikke lade dig skræmme af andre :) det lyder som en rigtig fin aftale, dig og fotografen har og så lyt ellers til din mavefornemmelse :) hvis du skal have slør på, kunne du jo evt tage det med? Så vil du kunne dække kroppen med det, uden at være dækket til. Nu er jeg på telefon, så kan ikke luge smide billeder på. Men spring ud i det, nyd det og lyt til din mavefornemmelse, så du kun overskrider de grænser du har lyst til at overskride :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tidligere fået taget en hel del af den slags billeder, både med og uden undertøj og efter de første 10 min løsner man altså op :) Jeg gjorde ihvertfald. Selvom jeg prøvede det en del gange var jeg til at starte med hver gange sådan lidt "uha" men der gik hurtigt over. Jeg synes klart det vil være en fordel at ta en veninde med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

................Og nej, ikke alle fotografer er skumle! Der er et par enkelte brodne kar, men det er altså rimelig sjældent..... Tror slet ikke diskussionen havde været der, hvis det havde været en kvindelig fotograf der havde sagt sådan til det, selvom hun jo også bare kunne være "ude på noget".... Nogle gange tror vi altså det værte om de mænd, den ældre mand der tilbyder ungerne et bolche, den mandlige pædagog der tumler rundt med drengene til fodbold, ham der går bag en på vej fra bussen i mørket på vej hjem.. Oh no :blink: Men oftest er der bare ikke så meget farligt ved dem :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mener ikke, at han er skummel, bare fordi han foreslår nøgenfotografering, men at han ligefrem er overbevidst om nøgenheden. Ja.. Det er nok også, fordi jeg har den holdning, jeg har mht. til nøgenhed over for andre mænd.

Jeg hører ellers selv til de personer, der synes, at kvindekroppen er noget af det smukkeste, også de, der har lidt seriøse former, hvis I forstår. Men ja.. :)

Men du afgør helt selv. Vi er ikke sat til at skulle bestemme, men blot give vores personlige meninger og råd. Gør det, som du selv synes er bedst. Håber, at du finder ud af det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så sprang jeg ud i det og bestilte tid ved fotograf til Boudoir billeder ... VED min kommende mand vil ELSKE det og sætte stor pris på det :wink:

Fotografen er en garvet og erfaren lokal og vil havde en laaaang snak og særligt om min blufærdighed omkring min "fyldige" størrelse ... Men han fik mig talt til "ro" og kunne tilmed fortælle, at "kurver" blot tilførte billederne mere og gav muligheder langt flere "udtryk" - Han var endda ude i historie om, at de kendte kunstere i århundrede har brugt "fyldige" kvinder af netop dén årsag :blink: Ja ja, dygtig var han sgu´, men virkede jo også efter hensigten og jeg mærkede roen sænke sig ..... Indtil mit slut spørgsmål om hvad jeg skulle medbringe og han svarede: INGENTING !!

HVAD ... skal jeg slet ikke ha´noget på !?? PANIK .... Kan se mig ligge der, som en strandet hval med bryster der for længst er rejst sydpå og strækmærker som eneste pynt ... Hans tilgang er, at vi får de smukkeste billeder når jeg er helt afklædt - Lingeri vil gi et for stærkt et sensuel præg og han syntes det vil være ærgeligt jeg ikke blot viser dén med min nøgne krop og min "sårbarheden" vil bringe "MIG" frem i billederne - Lyder egentlig som det jeg gerne vil vise. men dét er godt nok grænseoverskridende !!

Jeg skulle naturligvis selv bestemme og aftalen blev der bliver taget ét uden og ét med til start og så kunne vi beslutte os for, hvilke der skulle skydes flere af - Han er OVERBEVIST om jeg vil vælge "nøgenheden" :blush:

Nu ved jeg slet ikke om jeg tør ... Samtidigt med jeg SÅ gerne vil - Giver det nogen mening !??

Nu skriver du det er en lokal fotograf - så jeg kan næsten gætte hvem det er. Jeg kan godt forstå din nervøsitet, men der er jo en grund til at han henter den ene pris hjem efter den anden. Han er super dygtig, og det er jo ikke fordi han tager billeder direkte af kønsdele eller noget. Han tager nogle super skønne billeder, og jeg er vis på at du bliver rigtig glad for dem!

Jeg vil også give ham ret i, at undertøjet giver et lidt billigere udtryk, og det er vel ikke meningen? Og husk så på, han er super professionel, det er jo ikke sådan at du møder ham i supermarkedet dagen efter og han peger og griner eller noget. Han ved godt at det ikke er nemt at smide alt klunset foran ham, og slet ikke når man har lidt ekstra på sidebenene.

Jeg glæder mig til at høre hvilke billeder du endte med - og håber du overskrider dine grænser og smider det hele (y)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes du skal springe ud i det! Du kan altid bede ham vende sig om, når du lige skal fra den ene stilling til den anden, så han ikke får alt for åbenlyse glimt af dine privateste dele;) Han skal derefter "bare" rette til, og altså ikke se dig flytte dig rundt fra liggende til oprejst osv...

Mit gæt er at du efter et kvarters tid vil føle dig mere afslappet, og indse at manden gør sit arbejde- det han gør bedst. Kvindekroppen er smuk, og vi fejrer os selv alt for lidt. Smukke billeder, som altid vil være en hyldest til dig selv, din krop, jeres kærlighed, samt et minde om at "du gjorde det sgu"- både for dig selv og for din mand.... det lyder godt i mine ører:) Har selv drømt om det, men den gave er sparet væk... Que sera sera:) Vil lige tilføje at som en pind af en fladbrystet pige, tit føler at fyldige kvinders kroppe er langt mere feminine end min egen. Var jeg en mand ville jeg vælge en kurvet kvinde frem for en tynd. Jeres kroppe er jo fantastiske- se bare på Shedevils foto- så smukt! Go for it! Krammer :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først skal i alle ha´en KÆMPE TAK for kommentarer og for at give jeres mening til kende :loveboard:

Jeg har ikke på noget tidspunkt tvivlet på fotografens "hensigter" og tænkt han var en lummer-gøj .... Billederne skal tages i et studio og han er en proffesionel og vel anset fotograf ... Han bruger lys og skygger i hans billeder og er godt klar over han ikke smider linsen direkte på de mere "intime" steder - Så ville billederne jo hedde noget helt helt andet ! :o

Tanken om at være helt afklædt gør mig stadig nervøs ... Holder dog fast i min aftale, men efter råd fra jer medbringer jeg både lingeri og en veninde og så må jeg stole på fotografens erfaring - det er ham der ved hvordan vi får de flotteste billeder og jeg håber han formår at skabe ro på mig dén dag, samt får mig til at føle mig smuk, ikke mindst :)

Skal nok vende tilbage med en "status-rapport" når det er overstået .... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes det lyder som om du gerne vil - meeeeeeen alligevel har den der naturlige nervøsitet ved at skulle gøre noget der for de fleste er lidt grænseoverskridende! :) Kort sagt - lyt efter mavefornemmelsen! Hvis du har det godt med det - så gør det! :) Og mht. om det er "skummelt" at fotografen vil fotografere nøgen - ahh.. Lad os nu ikke male fanden på væggen for den nervøse zilla.. :) Der er da blevet taget UTROLIG mange smukke nøgenbilleder igennem de sidste 200 år, det er med garanti de færreste fotografer der er skumle! :wink: Hvis han virker reel, jeres kemi passer sammen og han iøvrigt ikke insisterer på billederne skal tages hjemme i hans soveværelse med låst dør - så kan jeg ikke se noget skummelt i det.. Du kan evt. tage en god veninde med hvis du stadig synes det er lidt for "grænseoverskridende"? christa_meola_boudoir_nude_photography_workshops_031.jpg

Hvor er det smukt :heart: Og præcis dét "udtryk" jeg også ønsker mig ....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så sprang jeg ud i det og bestilte tid ved fotograf til Boudoir billeder ... VED min kommende mand vil ELSKE det og sætte stor pris på det :wink: Fotografen er en garvet og erfaren lokal og vil havde en laaaang snak og særligt om min blufærdighed omkring min "fyldige" størrelse ... Men han fik mig talt til "ro" og kunne tilmed fortælle, at "kurver" blot tilførte billederne mere og gav muligheder langt flere "udtryk" - Han var endda ude i historie om, at de kendte kunstere i århundrede har brugt "fyldige" kvinder af netop dén årsag :blink: Ja ja, dygtig var han sgu´, men virkede jo også efter hensigten og jeg mærkede roen sænke sig ..... Indtil mit slut spørgsmål om hvad jeg skulle medbringe og han svarede: INGENTING !! HVAD ... skal jeg slet ikke ha´noget på !?? PANIK .... Kan se mig ligge der, som en strandet hval med bryster der for længst er rejst sydpå og strækmærker som eneste pynt ... Hans tilgang er, at vi får de smukkeste billeder når jeg er helt afklædt - Lingeri vil gi et for stærkt et sensuel præg og han syntes det vil være ærgeligt jeg ikke blot viser dén med min nøgne krop og min "sårbarheden" vil bringe "MIG" frem i billederne - Lyder egentlig som det jeg gerne vil vise. men dét er godt nok grænseoverskridende !! Jeg skulle naturligvis selv bestemme og aftalen blev der bliver taget ét uden og ét med til start og så kunne vi beslutte os for, hvilke der skulle skydes flere af - Han er OVERBEVIST om jeg vil vælge "nøgenheden" :blush: Nu ved jeg slet ikke om jeg tør ... Samtidigt med jeg SÅ gerne vil - Giver det nogen mening !??
Nu skriver du det er en lokal fotograf - så jeg kan næsten gætte hvem det er. Jeg kan godt forstå din nervøsitet, men der er jo en grund til at han henter den ene pris hjem efter den anden. Han er super dygtig, og det er jo ikke fordi han tager billeder direkte af kønsdele eller noget. Han tager nogle super skønne billeder, og jeg er vis på at du bliver rigtig glad for dem! Jeg vil også give ham ret i, at undertøjet giver et lidt billigere udtryk, og det er vel ikke meningen? Og husk så på, han er super professionel, det er jo ikke sådan at du møder ham i supermarkedet dagen efter og han peger og griner eller noget. Han ved godt at det ikke er nemt at smide alt klunset foran ham, og slet ikke når man har lidt ekstra på sidebenene. Jeg glæder mig til at høre hvilke billeder du endte med - og håber du overskrider dine grænser og smider det hele (y)

Hvor er verden lille :wink: og dit valg af smiley bragte et lille befriende grin frem (y)

Holder også stædigt fast i, at det er mig det er "grænseoverskridende" for og ikke ham ... Det er hans arbejde - som han, som du også skriver, tilmed er rigtig dygtig til :)

Skal nu bare ha´styr på de nerver .....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg havde undertøj på på mine. Var mere blufærdig foran en fotograf end jeg er normalt, mærkeligt nok. han har super god og meget professionel, men da vi kom til det sidste billede, hvor jeg skulle være topløs (hvilket jeg self. selv har valgt!) der sagde jeg at det bare skulle gå hurtigt, der kunne jeg mærke at min grænse var ved at være nået :blush: Jeg vil råde dig til at tage noget undertøj med, og så se hvordan det går.. desuden synes jeg at mange helt nøgen-billeder er smukker, men synes også det kan blive lige naturligt nok :biggrin: men det er en smagssag :) Desuden synes jeg slet ikke det er skummelt at blive fotograferet nøgen, min (igen) professionelle fotograf lod sig slet ikke mærke med det, og det tror jeg virkelig de færreste gør.. så er det heller ikke mere frækt at ligge der og rode rundt :lol: Jeg havde en veninde med som ventede i et andet rum..

Jeg forstod på ham, at i kraft af lys og skygger vil "nøgenheden" blot blive antydet på billederne, så tvivler på der bliver noget "naturbarn" over dem :lol: Var slet ikke forberedt på, at billederne ikke skulle være "lingeri billeder" og tror det var medvirkende til jeg blev så skræmt - for det blev jeg ski´godt nok :o Tager undertøj med og så ser jeg hvordan det skrider frem .....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, nu er dét så vel overstået og WOW .... Sikke en fantastisk oplevelse :biggrin:

Vel var det MEGET grænseoverskridende, men efter små 15 min. bemærkede jeg det knap nok og samtlige billeder blev taget uden en trevl :b223:

Han var så proffesionel og tillidsvækkende, at jeg ikke på noget tidspunkt tvivlede på hans forskellige "anvisninger" og sikke nogle billeder han fik taget ... Hold da op, han kan sit kram altså !

Med fare for at lyde selvfed, så er jeg bare så smuk på nogle af dem - De er ikke i nærheden af at være "frække" og egentlig heller ikke engang blidt erotiske - De er bare "mig" ... Ærlig og personlig :heart:

GLÆDER mig vildt til at se dem igen i næste uge, hvor han har fået redigeret dem og de er i sort/hvid ... Tror det bliver svært at vælge :wink:

Det er morgengaven til min kommende, men er nu også min "gave" .... Fik præcis dét ud af det jeg ønskede mig - at føle mig smuk og unik !

Og så er jeg altså også lidt stolt over jeg tog udfordringen op og gennemførte :biggrin:

Kan helt klart anbefale dét .... sikke et bust min selvtillid har fået i dag - uvurderlig :a1221:

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer