Howst

Ugens Vægttab

115 indlæg i dette emne

Jeg kan på ingen måde være stolt af ugens præstation.. stor fed burgermenu + flødeboller til dessert fredag, kæmpe slikpose lørdag, og så lige en stor menu fra sunset søndag... Mit mål er derfor ikke nået, men jeg har dog tabt mig, og det kan jeg kun være rigtig glad for, omend det er noget ufortjent.

Der er godt nok kun gået 6 dage, men jeg vil hellere have vejedag om mandagen.

Velsignelsesdato: 11. maj 2013

Startvægt d. 1/1-13: 74 kg (Øv, det er trælst at skrive, når man plejer at veje 67-68)

Mål til næste uge: -2 kg

Mål: 66 kg

Vægt d. 7/1-13: 71,4 kg

Ugens vægttab: 2,6 kg

Samlet vægttab: 2,6 kg

Mål til næste uge: 70 kg

Vægt d. 14/1-13: 70,7 kg

Ugens vægttab: 0,7 kg

Samlet vægttab: 3,3 kg

Mangler: 4,7 kg

Mål til næste uge: 70,5 kg

Ja, mit mål til næste uge er ret beskedent.. Skal på café med mødregruppen imorgen, forkæle en veninde på onsdag (som blev 30 december, så det er min gave til hende-- først til doktorfisk, og så ud at spise). Torsdag skal der bages kager og boller.. Vores store datter bliver 6 år på søndag, skal holde det for børnehaven på fredag, og så kommer hele familien til morgenkaffe på søndag.. Til verdens bedste rundstykker (fra en lækker café i Herning, hvor det meste er øko), og kagemand.. Og så må hun selvfølgelig bestemme menuen søndag aften, og indtil videre står den bare på: Restaurant.. Så ikke de stpre forventninger herfra.

God uge til jer alle :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da og så lige være med her :)

Og hvor er I bare seje piger. Godt kæmpet :D

Lige lidt om mig: Jeg har faktisk to gange før smidt henholdsvis 27 og 35 kg, men men... har jo så også taget det på igen. Denne gang løb det rigtig af med mig, da jeg gik hjemme på barsel med min søn som nu er 2. Men nu skal det være og det skal være sidste gang! Har været over 100 kg. for sidste gang i mit liv! BASTA :) (glæder mig til jeg kan sige det med 90 kg)

Bliver lige nødt til at dele min optur med jer. Har smidt 3,4 kg siden 3. januar også er jeg ingengang begyndt på motionen endnu. (læser nemlig til eksamen og synes det er verdens bedste undskyldning - dog er bk ikke super godt for eksamenslæsningen ;)

Vielsesdato: foreløbig 16.08.2014

Startvægt: 105,5

Vægt idag: 93,7

Ønsket vægt: 68 kg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

suk vil også være med her:)

Ønsker at tabe: 40 kg

har tabt: 5 kg

mangler 35 kg

jeg har været i gang on/off længe men nu skal det være:) Det der bare irritere mig mest er at der ryger mange cm af i starten men vægten rykker sig ikke videre :shooter:

Ej det ved jeg ikke om den gør denne gang, de andre gange har jeg også dyrket meget motion og det er måske derfor. Men skulle da mene der er nok kg at tage af, så hvorfor alle de cm til at starte med og ikke kg :angry:

Nå men jeg har også meldt mig på inde på madlog.dk da det giver et super godt overblik over hvad man får proppet i hovedet i løbet af en dag:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du har trænet meget og normalt ikke gør er det jo opbygning af muskelmasse der gør at vægten ikke rykker. muskler vejer jo mere end fedt. men så længe der ryger cm kan du jo se der sker noget :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg joiner gruppen!

Jeg er startet med total kostomlægning og ny sund livsstil der hedder: alt med måde!

Det betyder jeg må gerne spise et stykke kage i ny og næ, så længe jeg tænker mig om i det daglige og ikke æder som min mand hver dag :lol: ..

Vielsesdato: 24.august 2013

Ønsket vægt: 60 kg. Realistisk vægt: 62-64 kg.

Startvægt: 72,8 kg.

Uge1 23/1-30/1: tabt 2,1 kg og 6 cm, vægt: 70,7 kg.

Jeg har valgt at måle mig ved siden af vægten, da jeg styrketræner 4 - 5 gange ugentligt, og har det med, at føle nederlag når vægten går op, hvilket den især gør de uger jeg kommer afsted 4-5 gange, kun til styrketræning. Cardio træner jeg gerne ved siden af med 40 min. crosstraining hver anden gang. Dertil cykler jeg hver dag. Så jeg skal nok nå mit mål, det tror jeg i hvert fald på :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ville lige lave en update

Vægt d. 14. januar: 93,7 kg

Vægt nu: 88,7 kg

Det er 5 kg tabt på ca. 2 måneder. Det går da fremad men synes virkelig ikke at det går hurtigt nok. Er vant til at kunne tabe 1 kg om ugen så synes det går temmelig langsomt :-\ Men heldigvis sker der da noget.

Opturen er at jeg nu kan sige: Aldrig mere over 90 kg. Det er sgu dejligt. Og jeg er faktisk nået dertil hvor jeg ikke har lyst til søde sager.

Redigeret af Jaa jeg skal giftes
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg endelig godt være med igen (lidt).

Dato 15. juni 2013

Startede "rigtigt" (igen) den 1. 10.

Ønskede vægttab 10 kg.

Tabt nu 2.6 kg

Mangler 7.4 kg.

Nå jeg kunne da godt have skrevet startvægt på.. Den var vist 79, et eller andet.

Lørdag d. 30. marts vejede jeg 70,9 kg, og var 92 cm rundt om taljen. Så jeg mangler knap 2 kg for at nå mit mål - som var 69 kg. Men jeg tror gerne jeg vil ned på 67 hvis jeg kan det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kan jeg endelig godt være med igen (lidt).

Dato 15. juni 2013

Startede "rigtigt" (igen) den 1. 10.

Ønskede vægttab 10 kg.

Tabt nu 2.6 kg

Mangler 7.4 kg.

Nå jeg kunne da godt have skrevet startvægt på.. Den var vist 79, et eller andet.

Lørdag d. 30. marts vejede jeg 70,9 kg, og var 92 cm rundt om taljen. Så jeg mangler knap 2 kg for at nå mit mål - som var 69 kg. Men jeg tror gerne jeg vil ned på 67 hvis jeg kan det.

I dag var vægten på 69,1. Mand det går langsomt, men *host host* det er nok fordi jeg ikke spiser rigtigt. Men nu er der kun 1 mdr. til, og 14 dage til tilretning, så det giver lige ekstra motivation.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllup den 17.08

Ønsket vægttab: 15 Kilo ( eller bare 10)

tabt i den uge( Siden i mandags): 1.5 kilo

Tilbage: 13.5

Ahhh, jeg synes at det har været hårdt...Hvordan skal jeg da klare det her over flere måneder :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg været væk meget længe men.

Startdato: 20. Februar

Startvægt: 80,5

Mål: 65,0

Nuværende vægt: 69,8

Samlet vægttab: 10,7 og 70 cm. rundt på hele kroppen :D

Mangler: 4,8

Har forøget min muskelmasse helt sindssygt, så har reelt tabt 13 kg. fedt :D

Må kun tabe 8 cm. mere på hvert sted på kroppen, da jeg har købt kjole. Sikke et luksusproblem :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer