Vanggaard

Vores vielsesringe fra Egeart :-)

21 indlæg i dette emne

Hej piger,

Så har jeg lige hentet vores vielsesringe ved Egeart :loveshower: De er så smukke og lige som jeg havde ønsket mig uden helt at vide det så præcist :wink: Vores budget var på 6000,-, men Jørgen kunne lave nogen, der passede til os for kun 5000. Det var perfekt!

Kan på det varmeste, varmeste anbefale Egeart. Super service hele vejen igen, altid hurtigt svar og en god fornemmelse for ens ønsker.

Billeder!!

post-31102-0-67293000-1342523607.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flotte ringe :) Vi skal også have lavet vores hos jørgen, vi har kun haft en positiv oplevelse så vil klart anbefale ham til andre!! Vi kommer fra sjælland, og det var klart køreturen værd. Plus at vi sparede 24000kr på at få den lavet hos Jørgen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du om de køber "gammelt" guld?

De skriver på forsiden at de ikke køber gammelt guld :)

Husk at være opmærksomme hvis I skal af med jeres gamle guld - der har været rigtigt mange sager med folk som er blevet snydt af GuldAdam, BrevGuld osv...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Var I i hans værksted og designe dem eller hvordan? Vi er nemlig ret hooked på at få lavet nogen af Egeart, men vi har det bedst med at se tingene live og røre ved materialerne.. :)

Nej, det var vi ikke. Jeg skrev en mail til ham, lidt om hvordan jeg er som type, hvad jeg laver til hverdag (har heste, så ringen skulle kunne klare at blive 'brugt'), det samme om min kæreste. Så beskrev jeg, hvad jeg havde af ideer og tanker til ringe og et budget. Egeart, Jørgen, sendte mig grafiske billeder af hvad han havde forestillet sig. De var ramt perfekt, så han sendte derefter en ring med designet i plastik, så fik man en fornemmelse af ringen + tjek på str.

Jeg har så selv hentet dem, fordi jeg arb forholdsvis tæt på. Men er da sikker på, man godt må komme hjem til ham og snakke om det der, se eksempler på hans arb og se hans materialer :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er de bare superlotte :)

Ved du om de køber "gammelt" guld?

De køber ikke gammelt guld, men så vidt jeg kan læse mig til, laver de gerne smykker ud af "jeres" guld. Så betaler man bare for arbejdstimerne..

Ja, det er rigtigt, det gør han :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var I i hans værksted og designe dem eller hvordan? Vi er nemlig ret hooked på at få lavet nogen af Egeart, men vi har det bedst med at se tingene live og røre ved materialerne.. :)

Nej, det var vi ikke. Jeg skrev en mail til ham, lidt om hvordan jeg er som type, hvad jeg laver til hverdag (har heste, så ringen skulle kunne klare at blive 'brugt'), det samme om min kæreste. Så beskrev jeg, hvad jeg havde af ideer og tanker til ringe og et budget. Egeart, Jørgen, sendte mig grafiske billeder af hvad han havde forestillet sig. De var ramt perfekt, så han sendte derefter en ring med designet i plastik, så fik man en fornemmelse af ringen + tjek på str.

Jeg har så selv hentet dem, fordi jeg arb forholdsvis tæt på. Men er da sikker på, man godt må komme hjem til ham og snakke om det der, se eksempler på hans arb og se hans materialer :-)

Tusind tak for svar! :)

Jeg fik slet ik skrevet hvor smukke jeres ringe er! :) Jeg håber virkelig vi også kan blive beriget med noget lige så smukt! :)

Redigeret af Bertemor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var I i hans værksted og designe dem eller hvordan? Vi er nemlig ret hooked på at få lavet nogen af Egeart, men vi har det bedst med at se tingene live og røre ved materialerne.. :)

Nej, det var vi ikke. Jeg skrev en mail til ham, lidt om hvordan jeg er som type, hvad jeg laver til hverdag (har heste, så ringen skulle kunne klare at blive 'brugt'), det samme om min kæreste. Så beskrev jeg, hvad jeg havde af ideer og tanker til ringe og et budget. Egeart, Jørgen, sendte mig grafiske billeder af hvad han havde forestillet sig. De var ramt perfekt, så han sendte derefter en ring med designet i plastik, så fik man en fornemmelse af ringen + tjek på str.

Jeg har så selv hentet dem, fordi jeg arb forholdsvis tæt på. Men er da sikker på, man godt må komme hjem til ham og snakke om det der, se eksempler på hans arb og se hans materialer :-)

Tusind tak for svar! :)

Jeg fik slet ik skrevet hvor smukke jeres ringe er! :) Jeg håber virkelig vi også kan blive beriget med noget lige så smukt! :)

Tak :-)

Hvor i landet holder han til? Jeg kan slet ikke finde adresse inde på hans hjemmeside.

I Fredericia :-) Eller dvs. det er ikke i fredericia by, men det er i det postnr. Hvad det nærmere hedder, ved jeg ikke, kørte bare efter gps'en ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må også lige tilslutte mig - nøj hvor er jeres ringe smukke!! :biggrin:

Jeg overvejer også kraftigt at vi skal snakke med Egeart, har set nogle af de ringe ham har lavet, og de er bare så smukke!

Dejlgit at han kan lave ringe ud fra hvem man er :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer