Sign in to follow this  
Followers 0
Rikke aka rapanden

Kjolekrise! Løst :-) Nu med ny kjole + billeder.

69 posts in this topic

Åh altså, jeg troede bare slet ikke jeg skulle få kjolekrise, men de sidste par dage er den bare blevet værre og værre, selvom jeg har prøvet at slå det ud af hovedet.. Jeg syntes stadig min kjole er afsindig smuk, men jeg er begyndt at frygte om jeg måske syntes den er for enkel, om jeg måske inderst inde ønsker lidt mere prinsesse..

What to do, what to do :a1221:

Er det let at få solgt en ubrugt kjole, hvis jeg nu beslutter mig for det? Jeg har i hvert fald ikke penge til at købe en ny, med mindre jeg får den her solgt.. Åh jeg troede bare slet slet ikke jeg skulle komme i tvivl, og jeg tør ikke sige det til min familie eller min kæreste.. Jeg er bare SÅ meget i tvivl om det nu er kjolen for mig.. :pokey:

Edited by Rikke aka rapanden
0

Annonce ♥

Som du selv skriver, er det blevet din tur :) Du er gudesmuk i din kjole, og forestil dig så når du får en smuk make-up og overdådigt hår, så ligner du en prinsesse! :) Jeg tror bare det er fordi brylluppet jo kommer tættere og tættere på, og du, som alle andre, kommer i tvivl om, hvor vidt det var det rigtige valg. :) Men helt ærlig, du er virkelig smuk i den kjole! Du kan jo altid tilføje nogle accesories?

0

Som du selv skriver, er det blevet din tur :) Du er gudesmuk i din kjole, og forestil dig så når du får en smuk make-up og overdådigt hår, så ligner du en prinsesse! :) Jeg tror bare det er fordi brylluppet jo kommer tættere og tættere på, og du, som alle andre, kommer i tvivl om, hvor vidt det var det rigtige valg. :) Men helt ærlig, du er virkelig smuk i den kjole! Du kan jo altid tilføje nogle accesories?

Jeg er bare ikke til store/mange accesories, hverken hårdimser, store øreringe, store halskæder osv... Og jeg føler virkelig at det ikke bare er den der normale tvivl, men at det faktisk er en reel tvivl.. Det er blevet meget værre over de sidste par dage, og tænker så meget over om jeg mon har valgt for sikkert :(

0

Annonce ♥

Åh altså, jeg troede bare slet ikke jeg skulle få kjolekrise, men de sidste par dage er den bare blevet værre og værre, selvom jeg har prøvet at slå det ud af hovedet.. Jeg syntes stadig min kjole er afsindig smuk, men jeg er begyndt at frygte om jeg måske syntes den er for enkel, om jeg måske inderst inde ønsker lidt mere prinsesse..

Er det let at få solgt en ubrugt kjole, hvis jeg nu beslutter mig for det? Jeg har i hvert fald ikke penge til at købe en ny, med mindre jeg får den her solgt.. Åh jeg troede bare slet slet ikke jeg skulle komme i tvivl, og jeg tør ikke sige det til min familie eller min kæreste.. Jeg er bare SÅ meget i tvivl om det nu er kjolen for mig.. :pokey:

Jeg kender udemærket den situation, jeg havde det på nøjagtigt samme måde for lidt over 1 år siden! Jeg havde jo valgt en kjole uden alt muligt pynt for det var jo mig, og så alligevel, man bliver jo kun gift en gang så var den nu for enkelt osv osv... Jeg tog ind til butikken og talte med dem og hun var rigtig sød og ville gerne hjælpe. Jeg havde så allerede købt et slør derinde og hun foreslog at i stedet for at skifte kjolen kunne jeg skifte sløret. Mit slør var kort og meget enkelt og jeg byttede det til en langt og gudesmukt blondeslør som fuldstændig ændrede looket til at blive langt mere romantisk men stadig meget mig :biggrin: Jeg ved ikke om du kan bruge min oplevelse til noget, men jeg håber du finder en løsning.

Og husk at være tro mod dig selv og dine oprindelige tanker, du skal også være glad for dit valg om mange år og ofte er den første indskydelse altså den rigtige...

0

Må vi se billeder?

Måske kan vi tilsætte pynt og lign for at gøre den mere prinsesse?

Den egner sig bare ikke rigtigt til for meget pynt, og jeg er som sagt heller ikke til masser af pynt, det er slet ikke mig.. Og det er måske også noget af det der gør jeg tvivler, fordi jeg ikke kan peppe den op, uden at føle mig total utilpas..

post-56973-0-85865400-1342594673.png

0

Jeg kender udemærket den situation, jeg havde det på nøjagtigt samme måde for lidt over 1 år siden! Jeg havde jo valgt en kjole uden alt muligt pynt for det var jo mig, og så alligevel, man bliver jo kun gift en gang så var den nu for enkelt osv osv... Jeg tog ind til butikken og talte med dem og hun var rigtig sød og ville gerne hjælpe. Jeg havde så allerede købt et slør derinde og hun foreslog at i stedet for at skifte kjolen kunne jeg skifte sløret. Mit slør var kort og meget enkelt og jeg byttede det til en langt og gudesmukt blondeslør som fuldstændig ændrede looket til at blive langt mere romantisk men stadig meget mig :biggrin: Jeg ved ikke om du kan bruge min oplevelse til noget, men jeg håber du finder en løsning.

Og husk at være tro mod dig selv og dine oprindelige tanker, du skal også være glad for dit valg om mange år og ofte er den første indskydelse altså den rigtige...

Jeg har "desværre" i forvejen købt et slør med en del detaljer ( perlebrodering) , så ikke engang det kan jeg gøre for at peppe det op.. Jeg er virkelig i syv sind, og overvejer virkelig kraftigt at bestille en ny prøve tid, og så prøve forskellige kjoler, så kan jeg nok mærke om den jeg har købt er den rette, eller om det er den forkerte..

0

Annonce ♥

Men nu siger du jo selv, at du ikke er til en masse pynt, men din tvivl kommer ud fra at du tror din kjole er for enkel. Men hvis du føler dig utilpas hvis det er for meget, er det vel derfor du har valgt netop den her kjole? :)

0

Du skal beholde dine fine kjole og hvile i din beslutning. Jeg har også købt den fineste kjole og det var bare den eneste ene<3 Nu ca. 2 måneder før mit eget bryllup er jeg også kommet i tvivl - men ved jeg har det fantastisk i den, den dag jeg skal giftes. Tror lidt man glemmer alle de følelser man ligger i sin kjole den dag man prøver og nu hænger den jo bare der og venter på en.

Kan du ikke finde følelsen frem fra kjoleprøvningen og dit billede (som du jo allerede har fundet frem) og kigge lidt på det?

Jeg har selv lige fået et billede af mig i min kjole, netop for at bevare det, da jeg selv tvivlede lidt:)

Håber du beholder din kjole - der var en grund til at du købte den:)

0

Men nu siger du jo selv, at du ikke er til en masse pynt, men din tvivl kommer ud fra at du tror din kjole er for enkel. Men hvis du føler dig utilpas hvis det er for meget, er det vel derfor du har valgt netop den her kjole? :)

Jeg mener at accesories ikke rigtig er mig.. Jeg har lige snakket med kæresten om det, og det gjorde ikke min tvivl mindre. Han siger han tror jeg har valgt for hurtigt.. Jeg har det desværre med at "nøjes" , og han tror jeg har tænkt at den da var flot, og så bare har valgt den... Jeg har jo aldrig haft den der WOW følelse, jeg hylede da jeg prøvede den første kjole, men det var mere bare fordi jeg blev overvældet, ikke så meget pga. kjolen...

0

Du skal beholde dine fine kjole og hvile i din beslutning. Jeg har også købt den fineste kjole og det var bare den eneste ene<3 Nu ca. 2 måneder før mit eget bryllup er jeg også kommet i tvivl - men ved jeg har det fantastisk i den, den dag jeg skal giftes. Tror lidt man glemmer alle de følelser man ligger i sin kjole den dag man prøver og nu hænger den jo bare der og venter på en.

Kan du ikke finde følelsen frem fra kjoleprøvningen og dit billede (som du jo allerede har fundet frem) og kigge lidt på det?

Jeg har selv lige fået et billede af mig i min kjole, netop for at bevare det, da jeg selv tvivlede lidt:)

Håber du beholder din kjole - der var en grund til at du købte den:)

Jamen jeg har ikke haft den der WOW reaktion, så den kan jeg ikke finde frem... Jeg er bange for jeg har valgt for hurtigt, og at min kæreste nu lige sagde til mig at han tror jeg har valgt for hurtigt, gør bare min tvivl endnu større.. Jeg tror jeg blev overvældet over hvor flot en figur en brudekjole kunne give mig, og så samme tid tænkte så meget på budgettet og valgte sikkert, og at det var det som gjorde jeg valgte den kjole... Tror ikke jeg finder ro før jeg har været inde og prøve andre kjoler, så burde jeg da kunne mærke om det bare er den alm tvivl, eller om jeg faktisk har valgt forkert...

0

Annonce ♥

Hvis du skulle peppe kjolen op ville jeg tage et sort bælte på med en sort blomst.. Det er en flot kjole du har købt..

Jeg syntes ikke kjolen egner sig til bælte, da der er perlebroderi under brystet, samt draperinger på maven, og så syntes jeg heller ikke stoffet egner sig.. dernæst vil jeg ikke have noget der sætter fokus på maven.. Ja jeg er besværlig jeg ved det godt, men jeg ved jeg ikke ville føle mig tilpas med et sash/bælte..

0

Synes du skal prøve andre kjoler, men synes så også at du har valgt rigtigt, for du er GUDESMUK i din kjole :heart:

(men hey - jeg tror vi to ligner hinanden rigtig meget, både kropsmæssigt, personlighedsmæssigt og sådan, og min kjole er meget lig din, og tror faktisk sløret er det samme, og når så også vores historier omkring kjolekøbet er stortset identisk, så skal jeg vel være positiv omkring den, for ellers risikerer jeg bare om få måneder at stå samme sted som dig :wink: )

0

Synes du skal prøve andre kjoler, men synes så også at du har valgt rigtigt, for du er GUDESMUK i din kjole :heart:

(men hey - jeg tror vi to ligner hinanden rigtig meget, både kropsmæssigt, personlighedsmæssigt og sådan, og min kjole er meget lig din, og tror faktisk sløret er det samme, og når så også vores historier omkring kjolekøbet er stortset identisk, så skal jeg vel være positiv omkring den, for ellers risikerer jeg bare om få måneder at stå samme sted som dig :wink: )

jeg håber virkelig jeg finder ud af min tvivl bare var den der normale bridezila tvivl.. Men jeg tror det bare desværre ikke, og jeg vil bare ikke nøjes hvis jeg finder ud af at det ER den forkerte kjole.. Jeg er typen der som regel sætter alle andre før mig selv, og gerne lader alle andre shine mens jeg stiller mig i baggrunden.. På min bryllupsdag, der vil jeg have den perfekte kjole på, og en kjole jeg oprigtig mener er den rette, så jeg bliver nød til at tage ind og prøve andre kjoler..

0

Annonce ♥

^ Igen så er vi meget ens, så jeg forstår dig fuldt ud :)

Skynd dig afsted asap, og så be/afkræftet din frygt, og så tag det hele en dag af gangen :)

Sidder og tripper, og venter på klokken bliver 11, så jeg kan ringe ind til Lilly..

0

Hvad har du givet for den brudekjole du har nu? :) Og hvor bor du henne af i landet? Lilly har jo lige nu deres sommerudsalg og i Aalborg har de de smukkeste kjoler tilbage og VIRKELIG billige! :)

Så måske vil du kunne sælge den kjole du har, og købe en ny? Eller måske spare et andet sted, så du får råd til en anden kjole, som er din drømmekjole? :)

0

Annonce ♥

Hvad har du givet for den brudekjole du har nu? :) Og hvor bor du henne af i landet? Lilly har jo lige nu deres sommerudsalg og i Aalborg har de de smukkeste kjoler tilbage og VIRKELIG billige! :)

Så måske vil du kunne sælge den kjole du har, og købe en ny? Eller måske spare et andet sted, så du får råd til en anden kjole, som er din drømmekjole? :)

Jeg troede det var 3250 , men det var 4250, måtte lige spørge mormor, da jeg ikke har kvitteringen.. Jeg vil også prøve at få den solgt, og så er jeg måske heldig at kunne finde en fin kjole på bud..

0

Hvis du skulle peppe kjolen op ville jeg tage et sort bælte på med en sort blomst.. Det er en flot kjole du har købt..

Jeg syntes ikke kjolen egner sig til bælte, da der er perlebroderi under brystet, samt draperinger på maven, og så syntes jeg heller ikke stoffet egner sig.. dernæst vil jeg ikke have noget der sætter fokus på maven.. Ja jeg er besværlig jeg ved det godt, men jeg ved jeg ikke ville føle mig tilpas med et sash/bælte..

Jeg havde ikke set der var perler :) Så ville jeg heller kke bruge bælte.. Husk du får en buket som også giver farve til kjolen.

Man må gerne skifte mening om sin kjole, man er ikke besværlig det er jo en stor dag...

0

Jeg synes du skal prøve din egen kjole igen. Gerne et par gange.. Og så vent en måned med at beslut dig..

Jeg har samme dilemma som dig.. Og jeg har bestilt den kjole der spørge i baghovedet og som jeg tror ødelægger min glæde. Så snart har jeg to kjoler og så må jeg tage valget senere hen...

0

Årh søde Rikke, det var en grimmer tråd af læse, fik helt ondt inden i :(

Den er så smuk den kjole, og du ser kanon godt ud i den, men når du har de sådanm så er det godt, at du kommer ud og prøve nogle flere, så du kan finde ud af hvad der er det rigtige for dig :heart:

Glæder mig til opdatering

0

Jeg tror de fleste har været i tvivl.

Jeg gjorde simpelthen det at jeg begyndte at forestille mig selv i den kjole jeg havde købt (og forbød mig selv at tænke på nogle af de andre smukke smukke kjoler, jeg ikke havde købt, på trods af at de sad perfekt og var VIDUNDERLIGE!). Jeg forestillede mig selv i kirken med kjolen, mig stående et sted med min udkårne for at få taget billeder i kjolen, mig skåle med gæster osv.

Efter et par ugers mental træning havde jeg forliget mig med min kjole og da jeg prøvede den efter den var tilrettet, med den rigtige BH, de rigtige sko osv var den faktisk flottere end jeg kunne huske og helt rigtig.

0