Sign in to follow this  
Followers 0
GitteM85

Taske eller ej?

16 posts in this topic

Okay piger... Jeg er i syv sind om, hvorvidt det er nødvendigt at have en lille kuverttaske til make-up og til ens tale.

Har I købt én og i så fald hvor, brugte I den, kan den undværes osv.? :)

Kom med jeres meninger :)

Tak :)

Edited by GitteM85
0

Annonce ♥

Min taske indeholdte:

Mascara - blev ikke brugt..

Lipsgloss - blev ikke brugt..

Ekstra hårnåle - blev ikke brugt...

Lommetørklæde - blev brugt..

Iphone (Never leave home without it :lol: ) - blev brugt, til at kigge klokken!

Sikkerhedsnåle til slæbet (hvis den der sad i skulle gå i stykker af en eller anden årsag) - blev ikke brugt..

Jeg havde købt en taskeholder på Ebay til ingen penge - sådan en lille krog der kunne hænge på bordkanten og holde tasken, og i løbet af aftenen kom jeg så sange og taler osv ned i tasken, så de ikke gik tabt! :) Og alle vores penge + gavekort kom også ned i tasken..

Jeg kunne ikke have undværet den.. Men den kostede også kun ca. 10 dollars på Ebay! :)

384730_10150373593569096_2019276969_n.jpg

Edit: Som du kan læse, så var min taskes fornemmeste opgave, at opbevare sange/taler og penge/gavekort! :) Hvilket var en ret vigtig funktion da jeg havde hørt en skrækhistorie fra min veninde, om en af hendes veninder der blev gift, og som havde samlet alle sange og taler under sin tallerken, og da de var gået fra bordet havde tjenerne smidt det hele ud! :blink: De havde stået på hovedet ude i affaldscontaineren dagen efter, da der var taler der var håndskrevne og "one of a kind" som ikke kunne genskabes.. Men - hun fandt dem aldrig.. :( Og det ville jeg ikke risikere!! Så jeg snuppede 1 af ALT, en rispose, en favorbox, osv osv..

Edited by Shedevil
0

Jeg er ligeså meget i tvivl om jeg vil ha en taske eller ej...

På den ene side synes jeg det kunne være rart til småting som gloss og talen, men så alligevel - nej!!!

Tror bare det bliver en af mine trofaste tasker som bliver fyldt med div. ting og sager og så bliver den "gemt" et eller andet sted.

Ærlig talt tror jeg man glemmer alt om gloss når først festen er i gang :)

0

Jeg har købt en taske op eBay, regner med at bruge dem til små ting og gemme sange :)

0

Annonce ♥

Jeg vil ihvertfald ikke kunne undvære en taske, følgende ting er et must at jeg har med mig;

Pudder

Lipgloss

Lommetørklæder

Tandstikker/tandtråd!!!

Panodiler

Mobil (slukket)

Synål og lidt sytråd (hvis der sker uheld, med kjolen, der er nødvendige at rette op på...)

- Og det er nok osse sådan cirka det der er plads til i min lille lækre guldtaske.. :wink:

0

Jeg havde også en taske - og brugte den kun til at opbevare talen til min næsten-mand i.

Havde også både panodil, plaster, sikkerhedsnåle m.m. med, men fik ikke behov for det :)

Nåja - og lommetørklæder :) DE blev til gengæld brugt flittigt :)

Og så synes jeg også bare at den var SÅ fin.

post-55497-0-85914400-1342625453.jpg

0

Jeg skal helt sikkert have en lille taske :)

Til de ting der allerede er nævnt :)

Dog vil jeg bede vores toastmaster om på forhånd at arrangere at der er en kopi af taler, sange osv der er lagt til side hjemme hos hende, således at vi er sikre på at have det efter festen :heart:

0

Jeg skal helt sikkert have en taske med :loveshower: :loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg vil også have købt en lille taske. Det tror jeg ikke, jeg kan undvære til lidt make up, telefon osv og heldigvis er der jo RIGTIG mange fine at vælge i mellem. :7himmel:

0

Jeg overvejer en taske eller bare sætte min lid til min brudepige har de ting i sin taske. :biggrin:

0

Tak for jeres rigtig gode svar piger :) Var et smut i Neye i går, og de har jo udsalg og havde her nogle helt almindelige fine bryllupskuverttasker sat ned med halv pris... Så efter at have læst jeres indlæg, har jeg købt mig en lille fin taske :) Så tak piger :)

0

Jeg havde også en taske - og brugte den kun til at opbevare talen til min næsten-mand i.

Havde også både panodil, plaster, sikkerhedsnåle m.m. med, men fik ikke behov for det :)

Nåja - og lommetørklæder :) DE blev til gengæld brugt flittigt :)

Og så synes jeg også bare at den var SÅ fin.

Den er da også super fin... Ja, både tasken og buketten :) :)

0

Annonce ♥

Jeg regnede faktisk bare med at bruge en af de tasker jeg har og hænge på stolen. Men det kunne da godt ske man forbi Neye, de har mange lækre ting.

0

tænker at min søster løgsovs bliver udstyret med det der er behov for :)

tror jeg vil prøve at uddelegere så meget som muligt, for ellers glemmer jeg at nyde dagen :)

- Og så den med at gemme taler osv. vigtig ting at huske :)

0

Jeg ska ha en lille taske med med følgende i:

- Lipgloss

- Pudder mod rødme

- Lommetørklæder

- Compeed plaster ( har de mest sarte fødder!)

- Og til at gemme evt. sange og lign. i

0

Jeg tager bare en af mine alm, tasker med, og så kan den hænge over stoleryggen... Jeg gider ikke bruge penge på en taske jeg kun får brugt den ene dag.. Jaja, bare kald mig nærrig :lol:

0

Annonce ♥