Anke

Anke og Leon ♥ 30. 6. 2012 [Festen]

97 posts in this topic

Sikke en masse smukke billeder :heart:

Glæder mig til mere beretning :heart:

0

Annonce ♥

Hvor er du smuk og hvor ser i galde ud!!!

Hvor er det bare en sej kirke!!!! Farvede stole, stor. Og moderne....

Flotte billeder!!!

0

Nøøøøøøj, hvor er det en fantastisk beretning. By golly hvor er du dog smuk :cheerleader3:

I øvrigt, Carina: så lang tid tager det da heller ikke at lave en beretning! :tunge:

Jaja, måske er det i virkeligheden mig, der bare er en sløvpadde :biggrin: Lad os se hvor hurtig du kan få skrevet din færdig :biggrin:

Edited by Carina Stærke
0

Ihhhh!!! Jeg har sådan glædet mig til at se dine billeder, og hvor ser det bare så gooooodt ud!! I er bare så smukke :loveshower:

Elsker din smukke kjole og rigtig flotte buket :loveshower:

0

Annonce ♥

Smukke smukke billeder. Smukke smukke unge mennesker. hvor ser i s.... godt ud og passer perfekt sammen. I har da også fået Jer jordens skønneste lille prinsesse. Hun ser dejlig ud <3 Hvad hedder kirken i blev viet i ??? Den ville jeg gerne se ved selvsyn en dag... Nu vil vi så MEGET GERNE have nogle FLERE billeder.... F5F5F5F5

Årh, tak! :loveshower:

Vi blev viet i Ansgarkirken i Hedehusene. Den er blevet renoveret i 04, og er bare så smuk! Stort lyst kirkerum, med Wegener 7er stole i alle farver. :)

0

så kom jeg lige med her.. sikke nogen dejlige billeder

Sikke en masse smukke billeder :heart:

Glæder mig til mere beretning :heart:

Tusind tak, i to! :bearhug:

0

Hvor er du smuk og hvor ser i galde ud!!!

Hvor er det bare en sej kirke!!!! Farvede stole, stor. Og moderne....

Flotte billeder!!!

Tusind tak!! :loveshower:

Det var vi også - helt og aldeles lykkelige. Utroligt, at det stadig kan være så stort, efter snart 8 år. :heart:

0

Nøøøøøøj, hvor er det en fantastisk beretning. By golly hvor er du dog smuk :cheerleader3:

I øvrigt, Carina: så lang tid tager det da heller ikke at lave en beretning! :tunge:

Jaja, måske er det i virkeligheden mig, der bare er en sløvpadde :biggrin: Lad os se vor hurtig du kan få skrevet din færdig :biggrin:

Tak for din søde kommentar! :kiss:

Tja... jeg regner da stærkt med at fortsætte i morgen - hvornår går du i gang? :biggrin:

0

Annonce ♥

Ihhhh!!! Jeg har sådan glædet mig til at se dine billeder, og hvor ser det bare så gooooodt ud!! I er bare så smukke :loveshower:

Elsker din smukke kjole og rigtig flotte buket :loveshower:

Hvor er du bare sød! :kiss: Tak for de søde ord. :heart:

Åh ja, min kjole.. :loveboard: Det gav også helt et stik i hjertet, da jeg afleverede den til skrædderen for at blive lappet.

0

Jaja, måske er det i virkeligheden mig, der bare er en sløvpadde :biggrin: Lad os se vor hurtig du kan få skrevet din færdig :biggrin:

Tja... jeg regner da stærkt med at fortsætte i morgen - hvornår går du i gang? :biggrin:

Hehe, måske i dag. Så kommer jeg og overhaler dig indenom :biggrin:

0

Hehe, måske i dag. Så kommer jeg og overhaler dig indenom :biggrin:

Uh, det vil jeg glæde mig til! :cheerleader3::biggrin:

0

Fantastisk beretning og fantastiske billeder......i var da så smukke og glade at se på......og glæder mig meget til mere..... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Fantastiske billeder... :loveshower: Sådan nogle fotograf billeder er - synes jeg - guld værd! Jeg er sikker på man kun bliver gladere for dem med tiden.. :) Alle de smukke minder fra dagen - fanget i et fantastisk billede der yder stemningen og dagen retfærdighed!

Dejlig beretning - synes du beskriver dagen og følelserne levende og dejligt - så man kan "være lidt med" :)

Stort tillykke endnu engang - og tak fordi jeg må læse med - glæder mig til fortsættelsen... :):heart:

0

Åhh skønne glade og friske billeder :cheerleader3: Glæder mig til at læse mere :wink:

0

Kan du så komme i gang - ellers bliver du overhalet :biggrin:

0

Sikke en dejlig beretning indtil videre :loveflag: Smukke billeder af smukke mennesker. Glæder mig til fortsættelsen!

0

Annonce ♥

Fantastiske vidunderlige skønne billeder :loveshower: du er så smuk og kirken er så flot

0

Fantastisk beretning og fantastiske billeder......i var da så smukke og glade at se på......og glæder mig meget til mere..... :cheerleader3:

Åhh skønne glade og friske billeder :cheerleader3: Glæder mig til at læse mere :wink:

Sikke en dejlig beretning indtil videre :loveflag: Smukke billeder af smukke mennesker. Glæder mig til fortsættelsen!

Fantastiske vidunderlige skønne billeder :loveshower: du er så smuk og kirken er så flot

Tusind, tusind tak! Hvor er i bare skønne! :loveboard:

Fantastiske billeder... :loveshower: Sådan nogle fotograf billeder er - synes jeg - guld værd! Jeg er sikker på man kun bliver gladere for dem med tiden.. :) Alle de smukke minder fra dagen - fanget i et fantastisk billede der yder stemningen og dagen retfærdighed!

Dejlig beretning - synes du beskriver dagen og følelserne levende og dejligt - så man kan "være lidt med" :)

Stort tillykke endnu engang - og tak fordi jeg må læse med - glæder mig til fortsættelsen... :):heart:

Årh, tak for de søde ord! :kiss:

Vi er SÅ glade for vores billeder, og vi har slet ikke fortrudt, at vi valgte den fotograf. Hans billeder er simpelthen så smukke, og så meget "os". :loveshower:

0

Kan du så komme i gang - ellers bliver du overhalet :biggrin:

Ha ha - som om! :biggrin:

0

Location - Hedeland

Ih, det er sjovt at køre i sådan en gammel Mustang! :biggrin: Især fordi min mand jo er lidt af en biltosse og lige "kom til" at træde lidt ekstra på speederen et par gange, især da vi kørte under en viadukt.... :fløjt:

Da vi ankom til parkeringspladsen i Hedeland, stod vi et øjeblik og nød stilheden. Der var så fredfyldt - en dejlig kontrast til livet ude for kirken. :7himmel: Og så gik vi ellers mod amfiteatret sammen med fotografen og hans assistent, Elina og hendes (uundværlige!) barnepige og et vennepar, der havde kørt Elina og barnepigen derud. Og sikke et syn!! Jeg holdt kjolen fortil, mens veninden gik med slæbet (som vist var liidt besværligt at samle op :wink: ), Leon bar min taske, og vennen (som havde været forlover) fik lov til at slæbe på Elinas store pusletaske, som af en eller anden grund bare skulle med. :biggrin:

Jeg elsker simpelthen Hedeland! Smuk natur, masser af planter og vilde blomster, små søer og dyreliv - og den dejligste stilhed. Lige præcist denne dag var der dog ikke helt så stille.... Midt under fotograferingen dukkede nemlig en stor flok feststemte cyklister op! De var på vej til Roskilde festival, og havde besluttet at holde frokost ved amfiteatret. Så vi fik taget billeder mens reggaemusikken strømmede ud af et par kæmpe højtalere, der var placeret forrest på en ladcykel, og der blev lavet ringeklokkekoncert for os, mens vi kyssede. :biggrin::loveshower:

- Og så tror jeg egentlig ikke, jeg vil skrive mere, men bare lade billederne tale for dem selv:

post-47772-0-30682700-1343124156.jpg

post-47772-0-92549000-1343124169.jpg

post-47772-0-18826400-1343124187.jpg

0

Annonce ♥

post-47772-0-07644500-1343124258.jpg

post-47772-0-90243200-1343124273.jpg

(Vi leder efter dansestroppen :wink: )

post-47772-0-07633800-1343124290.jpg

0

post-47772-0-63084900-1343124375.jpg

post-47772-0-20185700-1343124393.jpg

0

post-47772-0-60837900-1343124453.jpg

post-47772-0-45481300-1343124469.jpg

post-47772-0-43379800-1343124479.jpg

0

post-47772-0-52903900-1343124532.jpg

post-47772-0-20489000-1343124544.jpg

post-47772-0-17273900-1343124566.jpg

post-47772-0-43754100-1343124592.jpg

post-47772-0-30487200-1343124604.jpg

(Vores dejlige "kor" - og lidt backstagebilleder. Billederne er fundet på Facebook.)

Edited by Anke
0

Til sidst vil jeg gerne vise, hvorfor jeg bl.a. er så imponeret over vores fotograf:

Før redigering:

post-47772-0-09826600-1343124978.jpg

Efter redigering:

post-47772-0-95681800-1343124804.jpg

0