Anke

Anke og Leon ♥ 30. 6. 2012 [Festen]

97 posts in this topic

Mere mere mere , bliver da total grebet af de ekstrem smukke billder, og hvor er I dog bare et smukt par, og jeres datter er da nok lige en tand for nuttet :loveshower:

Og hvor har du dog bare noget smukt hår, super flot farve :thumbsupsmileyanim:

Årh, hvor er du sød! Tusind tak for de søde ord. :kiss:

Jeg skal nok prøve at se, om jeg kan nå at lægge lidt flere billeder ind i dag. :)

0

Annonce ♥

Fantastiske billeder.... hvor er du en smuk smuk smuk brud :heart:

Tusind tak! :loveshower:

0

Hoooooold nu kæft, hvor er jeres fotograf dygtig, hvor har I fundet gode locations og hvor er i bare smukke allesammen og især sammen. Fantastisk. Hvis bare "mine" billeder er blevet halvt så gode, så kan du finde mig på en lyserød sky LANG tid fremover :7himmel::loveshower::cheerleader3:

Årh, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. :blush::kiss:

Jeg er vildt glad for vores fotograf! Og så var han samtidigt bare utrolig sød og nede på jorden. :)

1

Mere mere mere , bliver da total grebet af de ekstrem smukke billder, og hvor er I dog bare et smukt par, og jeres datter er da nok lige en tand for nuttet :loveshower:

Og hvor har du dog bare noget smukt hår, super flot farve :thumbsupsmileyanim:

Årh, hvor er du sød! Tusind tak for de søde ord. :kiss:

Jeg skal nok prøve at se, om jeg kan nå at lægge lidt flere billeder ind i dag. :)

Jaaaa, det vil jeg glæde mig til :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Reception

Efter fotoshootet fik vi sagt farvel til Torben og hans assistent og kørte (en lille bitte smule forsinket) mod Roskilde. Og muligvis kom manden min igen til at træde lidt for meget på speederen igennem byen. :wink: De var i hvert fald ikke i tvivl om, at det var os der kom, da vi landede ved Håndværkeren. :biggrin:

Ved restauranten blev vi modtaget af vores søde tjenere, der stod og ventede på at kunne stille kagen ud. Gæsterne stod ude i gårdhaven og havde allerede taget godt for sig af slikbuffeten. :thumbsupsmileyanim: Den var i øvrigt også noget af det første, Elina opdagede. :rolleyes:

Vi gik lidt rundt og fik sagt hej og drukket en enkelt sodavand. Pyh, den var tiltrængt i den varme!! :super:

Imens havde tjenerne stillet kagen ud, og så var det tid til at skære for. Mm, den smagte fantastisk!

Tiden indtil middagen blev brugt til at gå lidt rundt og snakke med de forskellige - nogle gange sammen, andre gange hver for sig. Vi vidste fra Elinas barnedåb, hvor svært det er at nå at snakke med alle, så vi var opmærksomme på at gå lidt fra bord til bord og få hilst på så mange som muligt - især dem, som vi kun ser sjældent.

post-47772-0-10303200-1343501191.jpg

post-47772-0-75133900-1343501228.jpg

post-47772-0-04718800-1343501240.jpg

(Bemærk lige, hvis hånd der er øverst! Havde vist "glemt" at fortælle Leon om den tradition... :wink: )

Edited by Anke
1

Muhaha af god fordeling af hænder ved kageskæring :thumbsupsmileyanim:

0

Middagen

I de følgende afsnit kommer jeg til at springe lidt frem og tilbage. Jeg vil nemlig gerne holde tingene lidt samlet, så derfor får i først et afsnit om middagen, derefter et om talerne og til sidst et om kysserunderne. :)

Efter velkomsdrikken gik vi alle ind i lokalet. Her fik vi budt velkommen og præsenterede vores toastmaster. Desværre glemte vi at nævne vores gæste"bog", der bestod af en masse post-its og en ramme til at sætte dem fast på, så der var kun meget få, der opdagede den. :(

Vores toastmaster - min onkel Hans - fik fortalt lidt om sin rolle og aftenens forløb, og fik præsenteret sin klokke, som han havde taget med. Den stammer fra mine bedsteforældre, og bor nu hos ham - men bliver dog ikke pudset lige så tit som hos bedsteforældrene, som min mor fik konstateret. :biggrin:

Selve middagen gik fantastisk! Maden smagte himmelsk, og tjenerne var rigtig søde og gode til at bringe nye drikkevarer - hvilket der var stor brug for i den varme! Menuen var som følger:

Forret:

Tunfilet vendt i krydderurter m/ parmesan, pesto & salat. Mmm, jeg har aldrig smagt så god tun før! :smiley-eatdrink026:

Hovedret:

Grillbuffet med

Bøffer af oksefilet

Nakkekamfilet m/ rosmarin

Bagte kartofler

Kold kartoffelsalat

Coleslaw

Broccolisalat m/ bacon

Pasta m/ pesto & pinjekerner

Dressinger & kryddersmør

Dessert:

Gateau Marcell (2 lags chokoladekage) serveret med vanilleis og bærsovs. MUMS!!! Desserten var næsten noget af det bedste ved det hele. :thumbsupsmileyanim:

Desværre kunne jeg kun spise en lille portion af alt - dumme kjole! :td::biggrin:

Selvom vores toastmaster var fantastisk og styrede slagets gang med hård hånd, tog middagen over 5 (!) timer, og vi var først færdige, da klokken var over 23. :blink: Men det gjorde nu egentlig ikke så meget, da der var god til at strække benene, snakke med folk og pakke gaver ud imellem retterne. :)

post-47772-0-60648600-1343503446.jpg

post-47772-0-18790600-1343503474.jpg

0

Skøn beretning - og dejlige billeder! Det er altså bare guld værd med en god fotograf :)

0

Annonce ♥

Skøn beretning - og dejlige billeder! Det er altså bare guld værd med en god fotograf :)

Tusind tak, søde Louise! Skønt at høre fra dig. :bearhug:

Hvordan går det i øvrigt med din beretning? :fløjt: :biggrin:

0

Talerne og sangene

Aftenens første taler var, helt i følge traditionen, min far. Min far er normalt ikke en mand, der taler om sine følelser, så det var noget helt særligt at høre, hvor rørt og stolt han var. Hans tale handlede mest om mig - de oplevelser vi har haft sammen og de ligheder der er mellem os - men han fortalte også, at han var glad for Leon og selvfølgelig Elina. Og så sluttede han af med, at han håbede jeg havde lært af hans fejl - at vi skulle huske hinanden og ikke glemme at snakke sammen. :heart:

Den næste tale blev holdt af min kære mand. :heart: Og den trak altså tænder ud! Leon er håndværker og er ikke vant til at skulle formulere sig, men netop det gjorde hans tale så meget mere særlig. Jeg har svært ved at gengive det, han sagde, men han talte om vores snart 8 år sammen og hvor meget vi har oplevet. Han fortalte, at han aldrig havde været i tvivl om, at han gerne ville giftes med mig, og at han glædede sig til de næste mange år. Han fik selvfølgelig også nævnt Elina, vores begges store kærlighed (og der knækkede filmen altså for os begge...), og så fortalte han, hvor stolt han var af mig og alt det jeg har nået det sidste år. :heart:

Elsker ham sq!!!!! :7himmel:

post-47772-0-28954600-1343643659.jpg

Efter hans tale var det tid til min. Jeg fik dog lov til lige at samle mig først - ellers havde jeg nok ikke kunnet sige et ord af bare tårer.....

Og jeg klarede det uden at græde! Jeg måtte dog lige ty til at drikke af vandglasset et par gange.. :fløjt:

Min tale handlede mest af alt om, hvilket dejligt menneske han er. Han er måske ikke den bedste til at formulere sig, men jeg er aldrig i tvivl om, hvad han føler for mig. Han er der altid for mig, med et kram eller et ord, og der er ikke nogen steder, hvor jeg føler mig mere tryg end hos ham. Han er en mand, der går op i sine interesser, og så er han en rigtig god og loyal ven. Og så er han den bedste far i hele verden, og der findes intet bedre end at sidde og se ham og Elina lege eller fjolle. :heart:

post-47772-0-31798700-1343643705.jpg

Edited by Anke
0

Haha den venter stadig på sig. Mangler at modtage locationsbillederne endnu, og vil vente til jeg har alt. Tålmodighed er virkelig en dyd efterhånden ;)

0

Fantastiske billeder og skøn beretning....

0

Annonce ♥

iiih, uanset hvor glad man er for sine egne billeder, kan man igen og igen overveje om det var den rigtige stil, når man ser andres skønne billeder :loveshower:

0

Sidder her i toget og prøver at skjule de tåre de falder når jeg læser om jeres taler.. Suuk❤

Dejlige billeder.. Hvad betyder det med hænderne ved kage udskæring?

0

Haha den venter stadig på sig. Mangler at modtage locationsbillederne endnu, og vil vente til jeg har alt. Tålmodighed er virkelig en dyd efterhånden ;)

Hvor træls! Men nu må de da snart være der - eller? :rolleyes:

0

Fantastiske billeder og skøn beretning....

Tak, Lena! Og tusind tak for de søde ord på fb. :kiss: det betyder rigtig meget!

0

Annonce ♥

iiih, uanset hvor glad man er for sine egne billeder, kan man igen og igen overveje om det var den rigtige stil, når man ser andres skønne billeder :loveshower:

Tak, Tine! :bearhug: Jeg er SÅ glad for vores billeder! Torben er en fantastisk fotograf, og jeg er imponeret over, så mange små øjeblikke han har fanget.

Men jeres billeder er nu også skønne! Det er da dem, der inspirerede os til at få taget billedet på skinnerne. :)

0

Sidder her i toget og prøver at skjule de tåre de falder når jeg læser om jeres taler.. Suuk❤

Dejlige billeder.. Hvad betyder det med hænderne ved kage udskæring?

Årh, hvor er du sød! :heart:

Man siger, at den der har hånden øverst er den, der kommer til at bestemme i ægteskabet. En ret god tradition, hvis du spørger mig. :biggrin:

0

Det er de nemlig! Har lige modtaget galleriet - skal bare have dem sendt, så vi har dem på computeren. Men de er fantastiske :D

0

Lyder spændende

0

Annonce ♥

Det er de nemlig! Har lige modtaget galleriet - skal bare have dem sendt, så vi har dem på computeren. Men de er fant :) astiske :D

Kom så med dem, Louise :sm: Jeg har i øvrigt nået at overhale dig indenom og lavet HELE min beretning :tunge:

Og Anke, hvor er det dog også nogle fantastiske billeder og en fin beretning. Også lidt sjovt, når jeg selv har været til bryllup i jeres festlokale

Edited by sommer2012
0

Det er simpelthen så smukke billeder :loveshower: Og du er så smuuuuuuuk! Jeg kan ikke sige det nok gange! Og altså, den kjole! Suk :)

Og ja, så vinder du vidst kapløbet om hvem der først bliver færdig med beretningen... selvom jeg ikke helt har overgivet mig endnu :biggrin:

Edited by Carina Stærke
0