majlar

2. gangsbrud og slør

30 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes med manden i mit liv, desværre fandt jeg ham ikke i første hug og har derfor været brud en gang før.

Min første ide er at have et headpiece på sammen med den hvide kjole, da jeg synes de er så smukke. Jeg får snakket med min kæreste og spørg hvad han drømmer om, hvorefter han siger at han synes der hører slør til i kirken. Hmm tænker ok for hans skyld, da han jo gerne den dag skal tænke " hvor er hun smuk og perfekt"

I går snakker jeg så med min mor og fortæller det med sløret, hvor efter hun ser helt fornærmet ud og siger "det kan jeg ikke, når det er anden gang!" den kom så efter den dejlige sætning "du skal da ikke købe kjolen endnu, du kan jo ændre form mange gange indtil næste forår" (gæt hvens mor der ikke skal være en del af kjolevælgningen?)

Men kan man bruge slør anden gang eller vil alle gæster sidde og tænke som min mor?

Jeg ved det symbolisere jomfruelighed mm, men første gang havde vi to små børn siddende på korkebænken så der var der sgu heller ikke meget jomfru og renhed over det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også 2.gangs brud og har faktisk fået den samme udmelding af min søster - du kan da ikke have slør på, når det er 2.gang..

Jeg har også været meget i tvivl, og tror jeg som anjakjaer siger, at man skal føle sin mavefornemmelse. Jeg tror selv jeg tager slør på, dog ikke det vilde lange, men synes også man skal have slør og det ved at min kommende h2b synes det samme.

Så mærk efter hos dig selv, hvad har du lyst til og lade vær at føle dig presset af familien (selvom det kan være svært - jeg kender det kun for godt)

Håber du kommer frem til en beslutning som du synes er bedst :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er noget pjat, at man ikke kan bære slør som 2.gangs brud :huh:

De fleste par har både børn og boet sammen i mange år når de bliver gift... så burde man heller ikke have hvid/lys kjole på???

Jeg synes du skal gøre det DU har lyst til og ikke hvad andre mener du bør gøre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan godt følge din mor. Har selv tænkt over at jeg godt kunne tillade mig at bære slør da det er 1. gang og vi ikke har børn (jeg er dog ikke jomfru hehe). Men nu ender det så med at jeg nok ikke skal have slør alligevel fordi det så dækker mit pæne hår.

Men når det er sagt så er der jo mange der bærer slør idag selvom det er 2. gang eller de har børn. Se bare på prinsesse Mette-Marit eller Alexandra. De er fraskilte og bar begge slør anden gang.

Så du kan sagtens bære slør 2. gang. Hvis din mor er i tvivl så vis hende billederne af de hvide 2. gangs prinsesser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg valgte sløret fra fordi jeg syntes jeg var for gammel til at bære slør - men nok også fordi det blev lidt for meget pynt til mig.

Men jeg syntes sløret har mistet sin jomfruelige betydning og skal ses som et tilbehør til kjolen - hvis du gerne vil have slør på så skal du gøre det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Traditioner er ekstremt gammeldags, og bruges efterhånden kun for hyggens skyld - og ikke betydningen bag... Hvis DU vil have slør, så gør det... Kan udmærket følge dine tanker om at "opfylde" din H2B's ønske, da det jo egentlig er ham du pynter dig for! :c166:

Man bliver nogle gange nødt til at ignorere andres meninger, ellers kan man jo drukne i dem...

Og 2. gangs brud...???!! LEV I NUET!! :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor sjovt!! Jeg kunne ha skrevet dette indlæg!! :-D min mor mener heller ikke at jeg kan bære slør da det er anden gang jeg skal giftes.. Og jeg blev faktisk ret ked af det, for ham den dejlige vil gerne have at jeg bærer slør , men det mente hun var upassende :-/ mit første bryllup blev holdt fordi " det burde vi" (var gravid med barn nr 2), så jeg var gravid i 5 måned og slet ikl opsat på at være hvid brud. Jeg gjorde det dog, og det var en skøn dag, meeeen jeg havde slet ikke samme mavefornemmelse som denne gang.. Jeg er SÅ meget oppe og ringe over dette bryllup, og på en måde føles dette bryllup mere " ægte" end det andet ( håber du kan følge mig) ... Men tilbage til pointen ;-) , jeg har valgt at bære slør på dagen da jeg syntes det er super smukt, passer til kjolen , den dejlige vil gerne have det , og da det er mit drømmebryllup skal alt bare spille, og det indebærer at jeg har et smukt slør på ;-) så vi vælger at overhøre andres meninger :-)

Forstår så udemærket din frustration, men det er JERES bryllup, og jer der bestemmer.. Slut prut, og kram til dig ( kan desværre ikke indsætte kram eller rigtige smileys da jeg er på via mobilen.. )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg kunne have skrevet dit indlæg!

Jeg har også en hel anden følelse i maven og dette bryllup, det er bare det helt rigtige denne gang. Når jeg drømmer om dagen når jeg ikke meget længere end til vielsen i kirken, da det betyder så meget for mig at blive gift med ham...

Jeg tror jeg har slør på, det bliver flot til den kjole jeg drømmer om og ham je drømmer om synes det hører til!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i helt samme situation som dig, TS - har fundet manden i mit liv, men først i 2. omgang. Han betyder ALT for mig. Han er min støtte og alligevel min modsætning. Og for mig var det at sige JA til ham det bedste nogensinde.

Har ikke hørt for slør, men for kjole - du kommer da ikke i hvid her anden gang, gør du....................

MHT. til slør er jeg selv splittet for det første fordi jeg har været gift før for det andet er det i kirken kun en velsignelse, da vi blev gift på rådhus for 14 dage siden <3 , men så igen min mand har jo ikke oplevet det og hvorfor skal vi så glemme/undvære det?

Men jeg har endnu ikke besluttet mig :)

MIT RÅD: Følg Dit :heart: og gør hvad DU finder bedst.

Redigeret af Os♥2
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he, igen kan jeg skrive : sån har jeg det også :-D ... Sagde til ham så sent som igår, at bare det at skulle sige ja til ham i kirken er det største for mig den dag... Hvor er det fedt at du også har den følelse af at denne gang er det bare : mr right :-) det er en fantastisk følelse at have.. Jamen så vil jeg glæde mig meget til at se billede af dig med kjole og slør ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bare man skal gøre hvad man føler for. :rolleyes:

Hvis man kan tillade sig at komme som hvid brud, så kan man da også tillade sig at have et slør på.

For mig at se skiller den grænsen ved kjolen. Har man valgt en farvet kjole 2. gang - nej så synes jeg ikke et slør er passende. Af frygt for at fornærme nogle så ville jeg ikke personligt have en stor kjole med slæb 2. gang. Der ville jeg gå efter noget simpelt og enkelt og måske bare et kort lille slør.. Jeg synes umildbart ikke at en stor marengs kjole passer til 2. gang, men der er man jo så forskellige...

Og i sidste ende så gør du som DU har lyst til.. Skidt med traditioner, kotume og andres meninger inkl H2B... Det vigtigeste er at du føler dig tilpas i dit outfitt, og det er uanset om det er 1 eller 5 gang :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyrex ( kan ikk quote på min dumme tlf :-D )

Flere vælger selvfølgelig at finde en kjole i en anden farve, og en lilla kjole har været en lille bitte smule på tale her , men fik afvide at det var no-go *gg* men første gang jeg blev gift fik jeg ikke min prinsessedrøm af en kjole da jeg var 5 mdr henne, fik afvide at det ikke ville klædemig. Nu er jeg egentlig glad for at jeg ikke havde drømmekjolen på, for som vi har skrevet om længere oppe, så føles denne gang meget meget anderledes end første gang. Kan godt forstå at nogle tænker " anden gang? Så har du jo haft stor kjole og slør på!!" ja rigtigt nok, men første gang var jo ikke "mr right", og hvorfor skal man så ikke kunne tillade sig at bære slør og smuk kjole, når den første gut nu var en fuser? Jeg glæder mig overdrevet til at skulle dulles op, og være smuk i stor kjole ,for ham den dejliges skyld. Han skal ikke snydes for et drømmesyn når jeg kommer op ad gulvet bare fordi jeg har valgt forkert for 7 år siden :-) og du træder ihvertfald ikke mig over tæerne med din mening ;-) , for vi har alle forskellige meninger, og det her var min :-) ( igen, er på mobilen , derfor ingen rigtige smileyer :-D )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også ude i en større kjole denne gang men det er lige så meget fordi min stil har ændret sig, kan li festkjoler med strutskørter under så min brudekjole skal da også strutte, regner med det bliver alcanar fra pronovias.

Jeg havde første gang en empirekjole på der gik lige op og ned(hmm det var min mor der var med til at vælge) denne gang er jeg mere voksen og bevidst om hvad jeg vil have også fordi dette bryllup er kulminationen af kærligheden mellem

min kæreste og mig. Vi har oplevet nogle hårde ting sammen i de 6 år vi har været sammen, jeg var syg i de 3 af årene og vi vidste ikke om jeg ville overleve, men nu er jeg rask igen. Jeg har frygtet at skulle dø uden at være gift med min kæreste og være hans, så ved dette bryllup vil der helt klart være mange flere følelser involveret og det skal være så perfekt som muligt og så personligt at man kan mærke os i det hele...

En lang snak som bare startede med slør eller ej :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også ude i en større kjole denne gang men det er lige så meget fordi min stil har ændret sig, kan li festkjoler med strutskørter under så min brudekjole skal da også strutte, regner med det bliver alcanar fra pronovias.

Jeg havde første gang en empirekjole på der gik lige op og ned(hmm det var min mor der var med til at vælge) denne gang er jeg mere voksen og bevidst om hvad jeg vil have også fordi dette bryllup er kulminationen af kærligheden mellem

min kæreste og mig. Vi har oplevet nogle hårde ting sammen i de 6 år vi har været sammen, jeg var syg i de 3 af årene og vi vidste ikke om jeg ville overleve, men nu er jeg rask igen. Jeg har frygtet at skulle dø uden at være gift med min kæreste og være hans, så ved dette bryllup vil der helt klart være mange flere følelser involveret og det skal være så perfekt som muligt og så personligt at man kan mærke os i det hele...

En lang snak som bare startede med slør eller ej :-)

He he, ja tingene kan hurtigt tage en drejning, så selvom du kun spurgte om slør er vi kommet lidt "længere ud" :wink: men det er da hygsomt..

Jeg googlede lige din kjole (hvis det da var den jeg fandt- søgte bare på det du havde skrevet) og ja, den er da strut, og smuk og helt fantastisk :loveshower: kan godt se at den er meget -ikke lig- den du så havde på første gang, men som du siger, man ændrer sig jo.. Jeg har altid været hooked på tyl, og min kjole har også TYL!! weeee.... Har fundet kjolen , da vi faktisk skulle ha været gift d. 11 august (næste måned), men pga kærestens ekskone, som har utroligt ondt et vist sted, har hun sat kiler i vores drømme alle de steder hun kan komme til... :( Vi ville rykke det til november, men det har un også gjort umuligt... Så istedet tager den 1 juni næste år. Kjolen er købt af en gammel skolekammerat hvor brylluppet desværre ikke blev til noget, den er ikke hentet endnu, men om 14 dage skulle jeg gerne ha hentet den. :lol:

Er ked af at høre du har været så syg, men sejt at du er kommet igennem det :bearhug: og kan godt forstå at der er mange flere følelser ind over efter sådan en omgang.. (men iiihh altså, det viser da også bare hvor fantastisk kæreste du har, at han ikke "bare " stak halen mellem benene da det blev hårdt for jer.. Efter det du har skrevet skal du skisme da bare gi den gas med kæmpe kjole, slør, ja ALT, for at fejre kærligheden imellem jer :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i helt samme situation som dig, TS - har fundet manden i mit liv, men først i 2. omgang. Han betyder ALT for mig. Han er min støtte og alligevel min modsætning. Og for mig var det at sige JA til ham det bedste nogensinde.

Har ikke hørt for slør, men for kjole - du kommer da ikke i hvid her anden gang, gør du....................

MHT. til slør er jeg selv splittet for det første fordi jeg har været gift før for det andet er det i kirken kun en velsignelse, da vi blev gift på rådhus for 14 dage siden <3 , men så igen min mand har jo ikke oplevet det og hvorfor skal vi så glemme/undvære det?

Men jeg har endnu ikke besluttet mig :)

MIT RÅD: Følg Dit :heart: og gør hvad DU finder bedst.

Lige præcis!! Hvorfor skulle han "snydes" for det smukke syn?? :heart:

Og godt råd :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, Nanni, en kvinde som kan gøre det svært for jer. Dem har jeg heldigvis ingen af... Vi skal giftes d 11 maj så det er jo næsten samtidig med jer. Det er nu en dejlig ting at gå og planlægge og drømme om...

Jeg bad tit min kæreste om at smutte mens jeg var syg, syntes det var hårdt han skulle igennem det, men han blev og det er mit bevis på det her kan holde resten af livet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Babyrex ( kan ikk quote på min dumme tlf :-D )

Flere vælger selvfølgelig at finde en kjole i en anden farve, og en lilla kjole har været en lille bitte smule på tale her , men fik afvide at det var no-go *gg* men første gang jeg blev gift fik jeg ikke min prinsessedrøm af en kjole da jeg var 5 mdr henne, fik afvide at det ikke ville klædemig. Nu er jeg egentlig glad for at jeg ikke havde drømmekjolen på, for som vi har skrevet om længere oppe, så føles denne gang meget meget anderledes end første gang. Kan godt forstå at nogle tænker " anden gang? Så har du jo haft stor kjole og slør på!!" ja rigtigt nok, men første gang var jo ikke "mr right", og hvorfor skal man så ikke kunne tillade sig at bære slør og smuk kjole, når den første gut nu var en fuser? Jeg glæder mig overdrevet til at skulle dulles op, og være smuk i stor kjole ,for ham den dejliges skyld. Han skal ikke snydes for et drømmesyn når jeg kommer op ad gulvet bare fordi jeg har valgt forkert for 7 år siden :-) og du træder ihvertfald ikke mig over tæerne med din mening ;-) , for vi har alle forskellige meninger, og det her var min :-) ( igen, er på mobilen , derfor ingen rigtige smileyer :-D )

Hahah jeg kender det alt for godt!!

Det kan du have ret i.. Jeg tror dog at det kan være lidt svært for os 1. gangs brude at sætte os ind i gang nr. 2.Og det er jo nemt nok for mig at sidde og sige hvad jeg vil og ikke vil NÆSTE gang.. :tunge:

Og jeg ville bestemt ikke vrænge på næsen over en 2. gangs "marengsbrud".. Slet ikke! Hvis det er det hun vil - så er det det hun gør..

Og jeg mener altså at et slør passer til alle hvide kjoler, uanset om det er første eller 5. gang.. :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, hun har virkelig været f***ing belastende... da de gik fra hinanden gik det hele gnidningsløst, da han så fandt mig (15 år yngre end både ham og hende) tog fanden ved hende.. Deres skilsmisse blev pludselig forlænget med 6 mdr pga dit og dat, (og vi er et levende bevis på at statsforvaltningen kun lytter til kvinden, for hver gang hun ringede eller skrev til dem med latterlige nye ting hun mente var galt, så tog de hendes parti fremfor at snakke med min min kæreste for at høre om det nu var sandt!?!?!) og nu har hun fået den fulde forældremyndighed, så hun kunne bestemme at de tog på ferie med hans børn og var væk til vores bryllup. Så nu er det rykket til næste sommer, så alt er klaret inden årsskiftet, og jeg kan slappe af og nyde planlægningen efter nytår :)

Det hedder i medgang og modgang, og det har I ( din kæreste) bevist, for han holdt ud selvom du bad ham smutte... og ja, det er sgu bevis for at det er jer to resten af livet!! Super skønt at læse :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i helt samme situation som dig, TS - har fundet manden i mit liv, men først i 2. omgang. Han betyder ALT for mig. Han er min støtte og alligevel min modsætning. Og for mig var det at sige JA til ham det bedste nogensinde.

Har ikke hørt for slør, men for kjole - du kommer da ikke i hvid her anden gang, gør du....................

MHT. til slør er jeg selv splittet for det første fordi jeg har været gift før for det andet er det i kirken kun en velsignelse, da vi blev gift på rådhus for 14 dage siden <3 , men så igen min mand har jo ikke oplevet det og hvorfor skal vi så glemme/undvære det?

Men jeg har endnu ikke besluttet mig :)

MIT RÅD: Følg Dit :heart: og gør hvad DU finder bedst.

Lige præcis!! Hvorfor skulle han "snydes" for det smukke syn?? :heart:

Og godt råd :loveflag:

Ja, et kæmpe godt råd, som jeg pludselig ikke ved,om jeg selv kan følge, idet omverdenen tænker anderledes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du da det... :-) her syns omverden at det er for tidligt vi gifter os , og at aldersforskellen mellem os er for stor.. Men vi er fløjtende ligeglade , vi gør lige hvad vi vil fordi at det er vores valg, og os det betaler gildet.. Hele mit liv har jeg rettet mig efter andres mening, men det er slut nu, en ting som ham den dejlige har lært mig.. Gider ikke spilde resten af livet på at gøre andre glade... :-)

Ville indsætte en krammer her, hvis jeg ikke var på via mobilen ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan du da det... :-) her syns omverden at det er for tidligt vi gifter os , og at aldersforskellen mellem os er for stor.. Men vi er fløjtende ligeglade , vi gør lige hvad vi vil fordi at det er vores valg, og os det betaler gildet.. Hele mit liv har jeg rettet mig efter andres mening, men det er slut nu, en ting som ham den dejlige har lært mig.. Gider ikke spilde resten af livet på at gøre andre glade... :-)

Ville indsætte en krammer her, hvis jeg ikke var på via mobilen ;-)

Ja, det er sgu nok sådan man skal tænke :) . Hvor er min situation meget lig din, men manden min er heldigvis på samme måde som din og det er jo bare fedt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dejligt at have vendt den med jer, nu føler jeg mig helt sikker på det hele kommer til at køre efter min og min kærestes hoved og hvordan vi vil have det:-)

Jeg har i dag haft kontakt til bands til dagen, for der skal danses og festes og kærligheden skal fejres<3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Babyrex ( kan ikk quote på min dumme tlf :-D )

Flere vælger selvfølgelig at finde en kjole i en anden farve, og en lilla kjole har været en lille bitte smule på tale her , men fik afvide at det var no-go *gg* men første gang jeg blev gift fik jeg ikke min prinsessedrøm af en kjole da jeg var 5 mdr henne, fik afvide at det ikke ville klædemig. Nu er jeg egentlig glad for at jeg ikke havde drømmekjolen på, for som vi har skrevet om længere oppe, så føles denne gang meget meget anderledes end første gang. Kan godt forstå at nogle tænker " anden gang? Så har du jo haft stor kjole og slør på!!" ja rigtigt nok, men første gang var jo ikke "mr right", og hvorfor skal man så ikke kunne tillade sig at bære slør og smuk kjole, når den første gut nu var en fuser? Jeg glæder mig overdrevet til at skulle dulles op, og være smuk i stor kjole ,for ham den dejliges skyld. Han skal ikke snydes for et drømmesyn når jeg kommer op ad gulvet bare fordi jeg har valgt forkert for 7 år siden :-) og du træder ihvertfald ikke mig over tæerne med din mening ;-) , for vi har alle forskellige meninger, og det her var min :-) ( igen, er på mobilen , derfor ingen rigtige smileyer :-D )

Hahah jeg kender det alt for godt!!

Det kan du have ret i.. Jeg tror dog at det kan være lidt svært for os 1. gangs brude at sætte os ind i gang nr. 2.Og det er jo nemt nok for mig at sidde og sige hvad jeg vil og ikke vil NÆSTE gang.. :tunge:

Og jeg ville bestemt ikke vrænge på næsen over en 2. gangs "marengsbrud".. Slet ikke! Hvis det er det hun vil - så er det det hun gør..

Og jeg mener altså at et slør passer til alle hvide kjoler, uanset om det er første eller 5. gang.. :fløjt:

Ja, det er møgirriterende at man ikke kan det :td:

Jamen kan da godt følge dig, for det kunne jeg da heller ikke første gang.. for jeg har altid svoret at jeg ALDRIG skulle skilles, jeg havde indstillet mig på at leve sammen med mine børns far resten af livet, også selvom han havde de problemer han nu havde, og at jeg ikke følte det var heeeeelt det rigtige at gifte os..

Og at blive gift anden gang betyder jo at man fandt en "fuser" første gang, og nu vil man så gerne giftes igen -og gøre alt anderledes , fordi at det nye forhold er det rigtige.. håber du kan følge mig :lol:

Og ja, jeg syns også at slør passer til alle hvide kjoler ligegyldigt hvilken gang det er :wink:

Selvfølgelig kan du da det... :-) her syns omverden at det er for tidligt vi gifter os , og at aldersforskellen mellem os er for stor.. Men vi er fløjtende ligeglade , vi gør lige hvad vi vil fordi at det er vores valg, og os det betaler gildet.. Hele mit liv har jeg rettet mig efter andres mening, men det er slut nu, en ting som ham den dejlige har lært mig.. Gider ikke spilde resten af livet på at gøre andre glade... :-)

Ville indsætte en krammer her, hvis jeg ikke var på via mobilen ;-)

Ja, det er sgu nok sådan man skal tænke :) . Hvor er min situation meget lig din, men manden min er heldigvis på samme måde som din og det er jo bare fedt.

Ja, gu er det det.. så pyt med alle andre, det er jer to det hele drejer sig om, til brylluppet - og resten af livet og er ikke på mobilen , så nu kan jeg gi dig krammeren :bearhug: Og ja for hulen, det er fedt med mænd som vores... de skal værdsættes :)

Hvor er det dejligt at have vendt den med jer, nu føler jeg mig helt sikker på det hele kommer til at køre efter min og min kærestes hoved og hvordan vi vil have det:-)

Jeg har i dag haft kontakt til bands til dagen, for der skal danses og festes og kærligheden skal fejres<3

SUPER!!! Det er jo det vi er her for, så er glad for at det hjalp :tunge: og syns det lyder med dans, fest og kærlighed heeeeele den dag :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan man det, jeg undre mig faktisk over at du kun får det afvide med sløret, det er da altid kjolen man høre folk "brokke" sig over.. Men altså helt ærlig, hvis man skulle tænke over det med den hvide kjole, så var vi jo dælme mange der burde vælge en anden farve kjole, hvo rmange er måske lige jomfruer til deres bryllup i dag? Ikke ret mange i hvert fald :)

Jeg er faktisk den første hvide brud i min familie, siden mine forældre blev gift for 27 år siden, og der var min mor ikke engang i det store skrud, men i et hvidt sæt med bukser og jakke. Siden dengang er min mor blevet gift igen, denne gang i sølv ( ret pudsigt når hun blev til fru.Guld :lol: ) , min mormor blev gift i blommefarvet, min ene moster i guld, og min anden moster i grøn. Mine to nmostre havde ikke været gift før , men blev begge viet på rådhus, og mente derfor ikke en hvid kjole gnede sig ( hvilket jeg nu sagtens syntes man kan).

Med alt det her bryllups halløj, der syntes jeg det er vigtigt at gøre hvad man selv ønsker, og ikke træffe valg efter hvad andre mener/forventer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer