sep010912

Morgengave til min elskede mand, nogen ideer?

32 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu ved ejg jo ik li hvad din mand er til, men hvad med en rejse eller måske en smartbox til extreme oplevelser, som f.eks. faldskærmsudspring, ud at køre i en ferrari eller lign.

Du kunne også få lavet en kalender med billeder af dig selv :)

Håber mine ideer kan sætte lidt skub i tankerne om hvad han skal have :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg ved heller ik hvad jeg skal finde på til min mand, men har jo massere af tid til at finde ud af det i hehe. Tænker lidt at jeg nok får lavet en kalender til ham, ved jeg han vil elske :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har lavet en scrap bog til H2B..... han har så mange gange nævnt at han håber vi aldrig glemmer denne skønne tid vi har delt sammen, så syntes det var oplagt! har samlet billeder, koncert og entre billetter, flybilletter og har skrevet små historier.

jeg har samlet det hele i et stort album, med sådan nogle gennemsigtige mellem sider, og har så på hver af mellem siderne skrevet et digt, eller et vers fra en sang, som passer ind til det der er på næste side.... nu ved jeg jo først om en uge om han bliver glad for den, men er ret sikker på at have fundet det rigtige :rolleyes:

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis han ryger, kan man få gravet en zippo lighter og andre flotte ting med gravering http://shop.andando.dk/group.asp?group=151

Hvis han er til ure, kan du jo købe en lækkert ur, med gravering inden i.

En kalender med 1 ting i kan lave hver måned i et år, fx bio ture, wellness osv.

Eller noget i stil med et billed i glas http://www.fotoiglas.dk/?gclid=CNz_69uZrbECFWJItAodqU4ACg

En personlig kalender, med billeder af dig i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har skrevet til Manchester United for at hører om der evt er mulighed for at få nogle autografer på en trøje til min kommende mands morgengave, for det hold er hans store passion.

Den idelle gave må være noget han går op i, noget personligt og som beskriver ham/jer :)

Så hvad interessere han sig for?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fantastisk idé.

Vi havde aftalt et lignende budget, men da vi begge var ret blanke på, hvad vi skulle bruge alle de penge på til hinanden, talte vi om at købe en mindre gave, og så bruge pengene på noget godt.

Så vi har bestemt os for at give hinanden et hus i morgengave... Altså i Afrika - til en afrikansk familie. Det koster kun 4000 kr, og så får de hus, grøntsagshave og frugttræer med.

Så slipper vi for at bekymre os mere om en stor gave (køber i stedet for en mindre gave til hinanden) - og kan så samtidig gøre nogle andre glade.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der findes jo mange muligheder indenfor det budget, smykker, ure, manchetknapper, bouoirbilleder af dig, og ellers findes der jo masser af muligheder for oplevelser. Hvis du kigger på disse hjemmesider er der god inspiration til oplevelserne:

www.smartbox.dk

www.live-it.dk

www.bellevuetours.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har lavet en scrap bog til H2B..... han har så mange gange nævnt at han håber vi aldrig glemmer denne skønne tid vi har delt sammen, så syntes det var oplagt! har samlet billeder, koncert og entre billetter, flybilletter og har skrevet små historier.

jeg har samlet det hele i et stort album, med sådan nogle gennemsigtige mellem sider, og har så på hver af mellem siderne skrevet et digt, eller et vers fra en sang, som passer ind til det der er på næste side.... nu ved jeg jo først om en uge om han bliver glad for den, men er ret sikker på at have fundet det rigtige :rolleyes:

Hold da op sikke en arbejde. Det lyder som en fantastisk ide! Tror helt sikkert han bliver glad!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også på det.. Det med autograferne var en rigtig god ide.. Ellers havde jeg overvejet at få lavet manchetknapper med hans ene firmalogo på. Men nu er han begyndt at snakke om at købe nogle, og så syntes jeg det er sådan lidt.. hvor mange har flere sæt manchetknapper..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bestilte et madlavnings-kursus hos Meyers Madhus til os. Vi har været der før på deres italienske madkursus, på sauce-kursus og på nogle fiske-mini-kurser, men nu skal vi så lære at lave pølser :biggrin:

Der er vildt mange fede kurser og det plejer at være SÅ hyggeligt :thumbsupsmileyanim:

http://www.meyersmadhus.dk/da/webshop/madlavningskurser_i_meyers_madhus.html

"Pølsekursus v/ Erik Lautrup-Nielsen

Pølsemageri er et ægte håndværk, som Erik Lautrup-Nielsen, har sat sig grundigt ind i. Det kræver omhu og rygrad, men grundteknikken kan hurtigt læres. Det og lidt til gør du på dette nye kursus i Meyers Madhus, hvor vi giver dig et solidt forspring på grillsæsonen.

Vi skal blandt andet fremstille stegepølser og kogepølser, klassiske sønderjyske ringriddere, ildrøde spanske chorizos og små koldrøgede ølpølser. Vi skal arbejde med forskellige udskæringer af kød og med et væld af aromatiske ingredienser.

Du lærer forskellige pølsetyper at kende som emulgerede wienerpøler, friske grill- og pandepølser, varm- og koldrøgede pølser og endelig den ædle og langsomme kunst at modne pølser.

Du får ligeledes mulighed for at selv at designe en pølse med din personlige krydring, struktur, tykkelse og sjæl. Vi prøver de forskellige teknikker til stopning af pølserne, og du får råd om stoppemaskiner, der er velegnede til hjemmeproduktion og kan anskaffes billigt.

Ved tilberedningen tager vi pander, gryder og den glødende grill til hjælp. Ved den afsluttende middag kommer vi ikke udenom masser af friskbagt rugbrød, grov sennep og iskoldt øl."

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fede idéer i alle har, tror godt min H2B kunne bruge et madkursus, det er da en super ide.

Min veninde gav sin mand en herre tur sammen med alle dem som havde været med på hans polterabend.De var ude og spille fodboldgolf. Det var en succes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer