MariaSchmidt

Initiativ til sex på bryllupsnatten

25 indlæg i dette emne

Okay tøser .... vi har lige haft en lille debat herhjemme og nu må jeg lige ha jeres meninger :lol: haha.

Debatten går ud på fgl: Hvem tar initiativ til sex på bryllupsnatten ? Jeg blev spurgt, hvad jeg så tog initiativ til at frække ting på bryllupsnatten og jeg svarede prompte: "Det er da dig skat, der skal gi den helt store forkæle-tur! :biggrin:" Det er ikke ensbetydende med, at man ikke kan tage noget frækt undertøj på osv .... spgm går udelukkende på, hvem der lissom står for initiativ-delen :lol: haha.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehehe... jeg tror slet ikke sex bliver en mulighed til vores bryllup (vi fester til vi falder i søvn)... anyway så skal I da ikke tale om sådan noget nu... så bliver det da for opstillet (bare min mening)! Det skal da ske helt naturligt :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er vel ikke nogen der SKAL tage initiativ...? Man kan vel godt begge to? Vi skiftes lidt herhjemme, med vægten hængende lidt tungere til H2B's side, specielt fordi jeg er ret træt om aftenen da mit (forholdvis) nye job kræver jeg står op omkring kl 4... Han er helt klart bedst til at være impulsiv omkring det, på alle døgnets tidpunkter, hvorimod jeg er bedre til at "holde gang i rutinen", da jeg ikke er så god til at gå for længe uden...

Jeg synes ikke man kan sige det er hans "job" og at hun skal forkæles, det er også hans store dag, og man skal forkæle hinanden...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm, er det virkelig nødvendigt at ligefrem aftale hvem der skal tage initiativ?

I vore dage går jeg ud fra at man kender hinanden ret godt når man bliver gift, og i tråden om at være jomfru på bryllupsnatten, er der kraftige indikationer for at der er langt imellem dem. Derfor tænker jeg:

Kender man ikke hinanden så godt, og er man ikke i stand til at læse hinanden på en sådan måde, at der ikke er nogen tvivl om hvorvidt der skal soves ellers hygges, når man endelig når til det punkt?

Vi var dødtrætte da vi endelig nåede til hotellet, men der var da ingen tvivl om at vi ikke havde planer om at sove med det samme! Det var på ingen måde noget der var aftalt eller overhovedet talt om, men når man kender hinanden er det da ikke svært at mærke hvad ens partner har lyst til.

Initiativet var helt klart vores begges og jeg tror faktisk jeg ville have været ked af det, hvis den ene havde måttet tage initiativet (hvilket for mig lyder lidt som om den anden, så ikke har ligeså meget lyst - og man skulle da gerne have lige meget lyst til hinanden, netop den nat)

Ja selvfølgelig kan man godt sørge for at tage lækkert undertøj på, at dufte dejligt, at være velplejet osv, uanset om man er mand eller kvinde, for at vække ens partners lyst, men det synes jeg ikke tæller som initiativ.

Redigeret af Janina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen, for i er højst sandsynligt for trætte..

Jeg har endnu ikke hørt om bryllupsnats sex.. *G*

Jeg håber sandelig det må være fordi du hører dårligt :wink:

Jo, der er sikkert mange som bare falder om kuld af træthed, men jeg tror bestemt også der er mange som har sex på deres bryllupsnat. Vi havde i hvert fald ingen problemer med at få det passet ind, uanset hvor trætte vi var, så NU har du i hvert fald LÆST om bryllupsnatssex :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha .... I skal ikke tage det så bogstaveligt .... det blir sikkert vendt totalt på hovedet alligevel, når det kommer til stykket og intet er aftalt på forhånd el noget :D Vi gik bare og snakkede om det og jokede sådan lidt, og han mente HELT bestemt, at det var kvinden der lissom tog teten med det frække undertøj osv .... og jeg var jo ovre i den helt anden boldgade lol .... jeg syns jo klart, at han burde forgude hans prinsesse *host* :lol:

Men intet blir aftalt og det blir sådan rimelig spontant, hvis der endelig sker noget .... det var mest sådan på det teoretiske plan, hvis man kan sige det, at vi snakkede om det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, vi tog begge to initiativ - til at sove :biggrin:

Vi var SÅ trætte da vi endelig kom til hotellet, og så hjalp det ikke at manden ikke kunne komme ud af sine bukser, og jeg ikke kunne komme ud af min kjole... Alle de små knapper i ryggen på kjolen havde små elastikker rundt om, som skulle lukkes og åbnes med en hæklenål - men den havde vi altså glemt! Og mandens bælte havde sat sig fast. Efter bæltet blev tvunget op ved hjælp af en bøjle og kjolen knappet op med en demonteret eltandbørste, faldt vi nærmest døde om.

Heldigvis er der blevet anledning til masser af sengeøvelser i dagene efter :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen, for i er højst sandsynligt for trætte..

Jeg har endnu ikke hørt om bryllupsnats sex.. *G*

Jeg håber sandelig det må være fordi du hører dårligt :wink:

Jo, der er sikkert mange som bare falder om kuld af træthed, men jeg tror bestemt også der er mange som har sex på deres bryllupsnat. Vi havde i hvert fald ingen problemer med at få det passet ind, uanset hvor trætte vi var, så NU har du i hvert fald LÆST om bryllupsnatssex :biggrin:

Ha ha..

Sådan :biggrin: Men må jeg så spørge hvad tid i ankom på hotellet? :wink: For det er relevant :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahahaha sjov tråd. Om så jeg skal gøre det i søvne, så kommer det til at ske :a1093:

Jeg har en ide om at det sku bare bliver i kjolen, medmindre den er med lynlås. Ellers tager det alt for lang tid at komme ud, og så ville jeg frygte at kollapse af træthed. Så det er bare om at få skørterne op :wink: Og hvis vi ikke er trætte der, så får den jo bare.. Jeg satser på at vi er alene i elevatoren op til værelset :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen, for i er højst sandsynligt for trætte..

Jeg har endnu ikke hørt om bryllupsnats sex.. *G*

Jeg håber sandelig det må være fordi du hører dårligt :wink:

Jo, der er sikkert mange som bare falder om kuld af træthed, men jeg tror bestemt også der er mange som har sex på deres bryllupsnat. Vi havde i hvert fald ingen problemer med at få det passet ind, uanset hvor trætte vi var, så NU har du i hvert fald LÆST om bryllupsnatssex :biggrin:

Ha ha..

Sådan :biggrin: Men må jeg så spørge hvad tid i ankom på hotellet? :wink: For det er relevant :biggrin:

Vi var der ca. kl. 3. men jeg er ikke et sekund i tvivl om at hvis vi var ankommet kl. 6 om morgenen, havde historien været den samme. Jeg tror dog, at vi muligvis havde nøjedes med en enkelt gang i stedet for to! :biggrin:

Dog vil jeg godt lige minde andre om, at man på trods af træthed, SKAL huske at sætte "don't disturb"-skiltet på døren, hvis man tager på hotel :fløjt: - for ellers kan man godt risikere at en stakkels hotelstuepige får set en smule mere numse, end hun har godt af! :blink: (det var heldigvis ikke MIN numse)

Redigeret af Janina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu VED jeg, at jeg har en af de mænd, der har det bedst med at være jægeren og ikke gazellen, så det bliver ham der lægger op til noget, hvis vi ikke er for trætte.. han satser så stærkt på det, men nu må vi se, hvor fuld han bliver! :wink:

HELDIGVIS er min kjole med lynlås, så hvis lysterne melder sig, så kan vi heldigvis rimelig hurtigt komme af tøjet :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahahaha sjov tråd. Om så jeg skal gøre det i søvne, så kommer det til at ske :a1093:

Jeg har en ide om at det sku bare bliver i kjolen, medmindre den er med lynlås. Ellers tager det alt for lang tid at komme ud, og så ville jeg frygte at kollapse af træthed. Så det er bare om at få skørterne op :wink: Og hvis vi ikke er trætte der, så får den jo bare.. Jeg satser på at vi er alene i elevatoren op til værelset :sm:

Hahaaaa ... Dén der med "skørterne" op over hovedet har jeg bestemt også tænkt mig skal prøves af .... Dén kjole er kun på denne ene dag, så skal vi da dælmé også ha´det hele med :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen, for i er højst sandsynligt for trætte..

Jeg har endnu ikke hørt om bryllupsnats sex.. *G*

Jeg håber sandelig det må være fordi du hører dårligt :wink:

Jo, der er sikkert mange som bare falder om kuld af træthed, men jeg tror bestemt også der er mange som har sex på deres bryllupsnat. Vi havde i hvert fald ingen problemer med at få det passet ind, uanset hvor trætte vi var, så NU har du i hvert fald LÆST om bryllupsnatssex :biggrin:

Ha ha..

Sådan :biggrin: Men må jeg så spørge hvad tid i ankom på hotellet? :wink: For det er relevant :biggrin:

Vi var der ca. kl. 3. men jeg er ikke et sekund i tvivl om at hvis vi var ankommet kl. 6 om morgenen, havde historien været den samme. Jeg tror dog, at vi muligvis havde nøjedes med en enkelt gang i stedet for to! :biggrin:

Dog vil jeg godt lige minde andre om, at man på trods af træthed, SKAL huske at sætte "don't disturb"-skiltet på døren, hvis man tager på hotel :fløjt: - for ellers kan man godt risikere at en stakkels hotelstuepige får set en smule mere numse, end hun har godt af! :blink: (det var heldigvis ikke MIN numse)

Ha ha ha!

I LOVE THAT!.. :smiley-eatdrink026::biggrin::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os bliver mig.. Whatever he like it or not.... Lang historie kort, men så har jeg købt et rødt slør som han skal tørre pjorten i på bryllupsnatten..

Min mand kender intet til mig plan.. :griner:-

Ikke en rød sok? :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror helt ærlig vi er så trætte at vi går omkuld med det samme vi rammer sengen.. Så jeg har ingen forventninger til noget som helst hanky panky, så bliver jeg heller ikke skuffet :) Jeg er jo så sådan lidt speciel, jeg skal i hvert fald ikke kanlde i kjolen, så risikere man bare pletter, og ja ved godt den kan sendes til rens, men det syntes jeg dælme er for pinligt og ulækkert med sådanne fy fy pletter :lol:

Men ellers syntes jeg ikke der er nogen der skal tage initaitiv, det skal komme naturligt :a1093:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os bliver mig.. Whatever he like it or not.... Lang historie kort, men så har jeg købt et rødt slør som han skal tørre pjorten i på bryllupsnatten..

Min mand kender intet til mig plan.. :griner:-

Ikke en rød sok? :wink:

Åha det kunne være godt... Men nej et slør.. Min kærestes ven blev gift sidste år og der rendte de rundt og sang at de skulle kneppe en pige i brudekjole og tørre den af i hendes slør.... Jepper - ordret lød sangen sådan... Så jeg er bare en god kona.. Haha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos os bliver mig.. Whatever he like it or not.... Lang historie kort, men så har jeg købt et rødt slør som han skal tørre pjorten i på bryllupsnatten..

Min mand kender intet til mig plan.. :griner:-

Ikke en rød sok? :wink:

Åha det kunne være godt... Men nej et slør.. Min kærestes ven blev gift sidste år og der rendte de rundt og sang at de skulle kneppe en pige i brudekjole og tørre den af i hendes slør.... Jepper - ordret lød sangen sådan... Så jeg er bare en god kona.. Haha

Det var da en yderst intelligent sang :lol:

Men så er der jo en historie bag - og han kan jo ikke sige nej når du ligger der og vifter med et rødt slør :a1093:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber lidt på at vi kan snige os til lidt tid alene sammen, og så lege med tøjet på.. Det er den eneste da jeg kommer til at stå i det store skrud, så kunne godt tænke mig at have gang i lidt sager i brudetøjet.. H2b er informeret om min "fantasi" så nu må vi se om det kan lade sig gi' sig :fløjt: :a1093:

Tror det er hans plan at drikke sig fuld med drengene efter midnat, så jeg kan ikke forestille mig at han stadig er vågen når jeg først skal ud af kjole og hår hehe...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer