Lene T

Nogle gange får man vel bare nok?!

35 indlæg i dette emne

Så har kæresten og jeg haft endnu en diskussion om penge.. eller kæresten har, for jeg fik ikke lov til at indføre et ord!

Jeg havde ellers haft en dejlig dag med prøvehårssætning, der blev præcis som jeg gerne ville have det, blomster blev bestilt og lilla tyl syet under min kjole. Alt i alt har jeg fået styr på en masse ting. Da alt dette foregik hjemme ved mine forældre, skulle jeg så omkring og hente min kæreste på hans arbejde og så kunne vi sammen følges ad hjem.. I det sekund han sætter sig ind i bilen, bemærker jeg at han er i dårligt humør. Det første han siger er: Du har fået farvet hår! Hvad har det kostet? Hvordan har du betalt for det?? Jeg har fået mit hår farvet mørkt og farven blev valgt specielt for at glæde min kæreste, som synes at en mørk farve klæder mig bedst.. men det blev nok ikke bemærket...

Så fik jeg ellers en skideballe af de helt store om, at jeg ikke har en hujende fis forstand på penge og at jeg bare bruger og bruger.. Det skal altså lige siges, at ud af et budget på 92.000,-, så har jeg max. brugt 1000,- uden at have spurgt ham! Altså lige bortset fra undertøj og morgengave, som er betalt med egne penge.. Men fordi det jo er mig, der har stået for det meste af planlægningen, så er det også mig der står for at købe ind/betale.

Da han blev ved med at brokke sig og da jeg er dødtræt af altid at blive anklaget for at bruge alle pengene, så gik jeg hen og tog mit kort og klippede det over og smed foran ham! Han blev endnu mere sur, men nu kan han så få lov til at betale de sidste ting, der skal betales! Jeg har sørget for alt her og nu var det bare nok! Så nu er det hans tur til at komme ind i kampen! - Synes sgu et eller andet sted, at han har godt af det.. Jaaa jeg ved godt, at det var barnligt, jeg blev sgu bare så sur! :blush:

Det viser sig så, at grunden til at han er så skidesur, er fordi en af de 3 banker vi har kontaktet om huslån, har givet os et afslag.. men det er jo for pokker ikke mig, der har givet det!

Det er bare så kedeligt og irriterende, at han her 14 dage før, ikke kan styre sig og fuldstændig skal ødelægge alt hvad der hedder en god dag!

:pokey: Iiiiii... æv :(

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

æv.

Der er ikke noget værre end at skændes om penge - du får lige sådan et par stykker :bearhug: :bearhug:

Men ellers en god ide at lade ham svinge dankortet lidt - det er så nemt at beskylde andre for at bruge for mange penge når man ikke selv ser hvad tingene koster - det kender jeg godt her hjemme fra :tunge:

Og så håber jeg at I snart får positive svar fra en bank, så der kommer styr på huslånet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

årh puha. Det må være så hårdt at skulle lægge øre til :blink: Jeg mener, at du har skrevet om det før? Og måske mener han det ikke, men selvom han er i dårligt humør og ikke kan kapere det, så er det ikke i orden (i mine øjne). Hvis det er noget i er enige om, så skal han ikke skyde dig i skoene, at du betaler for det der skal til til jeres bryllup :pokey: Så må han da selv komme ind i kampen..

Jeg håber at han bliver god igen, så i kan nyde den tid der er tilbage inden brylluppet og glæde jer sammen - og at han siger undskyld ikke mindst :hug:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

æv.

Der er ikke noget værre end at skændes om penge - du får lige sådan et par stykker :bearhug: :bearhug:

Men ellers en god ide at lade ham svinge dankortet lidt - det er så nemt at beskylde andre for at bruge for mange penge når man ikke selv ser hvad tingene koster - det kender jeg godt her hjemme fra :tunge:

Og så håber jeg at I snart får positive svar fra en bank, så der kommer styr på huslånet.

Jeg hader at skændes om penge! Og ja, jeg var ikke skide økonomisk ansvarlig da jeg lærte ham at kende, men det er altså snart 5 år siden! Det der er så fjollet er, at det handler jo slet ikke om et lån, der skal lægges om for at få råd til bryllup - det handler bare om at få lov til at låne til at købe og så meget haster det for pokker ikke!!

Jeg glæder mig til at kunne være lidt efter ham - bare en lille smule.. bare for at han kan mærke, at det ikke føles specielt fedt :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh puha. Det må være så hårdt at skulle lægge øre til :blink: Jeg mener, at du har skrevet om det før? Og måske mener han det ikke, men selvom han er i dårligt humør og ikke kan kapere det, så er det ikke i orden (i mine øjne). Hvis det er noget i er enige om, så skal han ikke skyde dig i skoene, at du betaler for det der skal til til jeres bryllup :pokey: Så må han da selv komme ind i kampen..

Jeg håber at han bliver god igen, så i kan nyde den tid der er tilbage inden brylluppet og glæde jer sammen - og at han siger undskyld ikke mindst :hug:

Jaaa det er sgu dødtræls og ja jeg har brokket mig over før, at han har så nemt ved at sige "KØB DET", for så bagefter at brokke sig over, at tingene koster penge.. tror han da at tingene er gratis?? Han skal nok blive god igen og han har godt af at blive tvunget til økonomisk at involvere sig noget mere i betalingerne! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes det er væsentligt at du også har nævnt årsagen til det (bankerne/huslån). Ligesom I piger kan reagere voldsomt hvis ting går jer imod så gælder det også jeres tilkommende. Bankerne er i dag generelt tilbageholdende med at finansiere huskøb og særligt hvis man ikke har været kunde i banken tidligere. Bare synd at det skal have den virkning. Man må håbe at de to andre banker tænker anderledes

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes det er så fedt med dit dankort :D

(jeg ville nok falde om uden mit, for har aldrig kontanter hehe)

Han har kun godt af at komme ind i kampen, det er jo også hans bryllup :)

Jeg har et personligt debit mastercard - RED: Det er så min "lommepenge-konto".., men dankortet er vores madkort, som alt til brylluppet bliver betalt fra..

Det der gør mest ondt ved det her er, at jeg havde arrangeret en sangerinde til at komme i kirken og synge en sang for ham, som en overraskelse fra mig - men det har jeg aflyst nu, for jeg har jo ikke posteret den post i vores budget og da jeg ikke gider at høre mere p** fra ham, vil jeg overføre mine 2000,- i lommepenge til bryllupskontoen til d. 1... Jeg havde ellers sådan glædet mig, men på den anden side, så vil det ikke være pengene værd, hvis han vurderer det i prisen og ikke tanken.. men det var godt nok vemodigt at skrive: Hey du, det bliver desværre ikke til noget.. :unsure:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det er væsentligt at du også har nævnt årsagen til det (bankerne/huslån). Ligesom I piger kan reagere voldsomt hvis ting går jer imod så gælder det også jeres tilkommende. Bankerne er i dag generelt tilbageholdende med at finansiere huskøb og særligt hvis man ikke har været kunde i banken tidligere. Bare synd at det skal have den virkning. Man må håbe at de to andre banker tænker anderledes

Ja det er jo også det jeg ved og ja, jeg tager nok sådanne afslag noget mere roligere end min kæreste - vi mangler trods alt stadig at høre fra vores egen bank! :) Jeg ved også godt, at der er forskel på hvordan mænd og kvinder reagerer og i morgen er han ok igen - jeg fik bare nok! :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, jeg kender kun det scenarie alt for godt, og er bange for at det også vil komme et par gange i vores bryllupsplanlægning.

Jeg gjorde for et par måneder siden noget lign. Jeg klippede dog ikke kortet over, men gav ham blot kortet og meddelte ham at nu styrede han alle indkøb. Det resulterede så flere gange I at vi stod uden dankort når vi skulle betale, fordi han var vandt til at jeg betaler.

Det er simpelthen forfærdeligt at skændes om penge :(

Men op med humøret, han bliver god igen når han lige får sovet på det :)

Og fedt at du lige raser ud herinde, det er rart nogle gange bare at komme ud med det og få støtte og søde ord fra andre :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du snakket med din kæreste om de udbrud han ind imellem får, og er det noget han arbejder med?

Jeg har tænkt mit de gange jeg har set dig skrive om dine frustrationer, men har ikke turde skrive noget.. men jeg syntes godt nok det virker til ahn overfuser dig ind imellem, og har det med at tale før han tænker.. Nu får vi selvfølgelig også kun lidt af historien, og kun din side af historien, og nok netop derfor syntes jeg det er så svært at svare, fordi jeg er bange for at gøre dig sur..

Men jeg må erkende at det jeg har læst, ja der ville jeg sætte hælen i, hvis min kæreste snakkede sådan til mig mere end en gang, ja så fik han dælme afvide at det skulle stoppe ( hvilket jeg jo ikke ved om du har sagt, men nu er det jo ikke første gang du nævner hans udbrud)..

Håber ikke du tager mit indlæg ilde op, det er bare fordi jeg er bekymret for dig/jer..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha .... kan sgu godt forstå, at du blev frustreret. Har jo læst med i din tråd fra starten af, så kender jo lidt til alle de ting, der er sket det sidste års tid .... men altså .... nu må han fandme til at tage en slapper ... syns du har måtte høre på nok lort over økonomien nu. Og er overrasket over, at du ikke har klippet det kort over før nu, hehe .... jeg havde gjort det for længe siden og syns slet ikke, at det var barnligt. Engang imellem skal der altså de der små-extreme handlinger til, før de fanger den. Og syns faktisk, at det er ham, der er barnlig og går fuldstændig amok på dig, fordi der er kommet et afslag på huskøb - den må man altså tage som en voksen og ikke spasse sådan ud. Jeg var gået fuldstændig og aldeles kold og havde også klippet det skide kort over og så havde jeg ellers ladet ham passe sig selv til han kunne finde ud af at komme og sige undskyld. Syns simpelthen, at han har reageret udover alle grænser .... og han VED jo, at du skal til frisør inden I skal giftes ... skal han jo også selv ..... altså det er tilladt at bruge hovedet engang imellem.

Men tror altså, at du blir nødt til at være lidt mere kontant fremadrettet :) Jeg havde i efteråret en gut herhjemme, som et par gange fik sagt, at vi blev nødt til at opgive forholdet pga min familie, han kunne ikke holde dem ud fordi de skabte så meget splid (han mente det self ik inderst inde, at vi skulle gå fra hinanden) .... og det gjorde mig simpelthen SÅ ked af det og specielt fordi vi var midt i bryllupsplanlægningen og han havde friet til mig og alt .... man kan sgu da ikke sige sådan noget altså .... men anyway .... efter han havde sagt det for 2. el 3. gang el lign inden en periode på 3-4 mdr, så fortalte jeg ham, at sagde han det een gang til, så pakkede jeg mine ting og gik. Hans handlinger gjorde mig simpelthen så ked af det, at jeg ikke kunne tage det mere - og det resulterede faktisk også i, at jeg i flere mdr ikke turde planlægge noget bryllup, fordi jeg ikke vidste, om jeg var købt el solgt .... og der fangede han altså alvoren i hvor meget ravage, han havde lavet. Og gjorde ham udtrykkeligt opmærksom på, at jeg var kold i røven om han så sagde det 2 uger inden brylluppet ... så aflyste jeg hele lortet - jeg var fuldstændig kold.

Jeg har ikke hørt på det siden .... OVERHOVEDET .... ikke engang tilnærmelsesvis noget derhen ad. Så tror altså, at du blir nødt til at sige, at det der må stoppe .... for syns godt nok, du har været igennem økonomi-møllen udover det sædvanlige.... og at du er blevet nødsaget til at aflyse den sangerinde i kirken er jo direkte sørgeligt. At man ikke kan gøre noget for sin kæreste for at glæde ham uden der skal gå økonomi den konstant ... utroligt altså. Ved godt, at brylluppet er en presset situation ift. økonomi osv - ihvertfald for majoriteten - men alligevel ....

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøserne har vist sagt det der var værd at sige i denne sag, men jeg vil også give dig et klaps i måsen og sige "godt gået" - det var det eneste rigtige at klippe kortet! :hug: Nu kan du bare læne dig tilbage og se hvordan han så klarer den herfra :blink: Og så er det da brandærgeligt med hende sangerinden... jeg havde nok "kommet til" at nævne det, for at give ham rigtig dårlig samvittighed, men hvad havde det hjulpet??? Og som du siger, hvis han kun holder det op imod regningen, så er det nok ikke det værd. ÆV!

Redigeret af Luksus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv :(:bearhug: til dig

Hvis budgettet hedder 92.000, så er det vel således det er, og det har i jo lagt sammen. Så skal han skamme sig, hvis han bliver vred over finanserne.

Samtidig kan jeg godt forstå, at han bliver sur/skuffet over afslag tfra bankerne, for han tænker sikkert, at de 92.000 i stedet kunne have været en opsparing til en udbetaling - til noget livsvarigt, som han ville have sammen med dig :)

Lets face it, ikke alle ser jo at det fornuftige i, at bruge så mange penge på én dag :) - og jeg tror, at de fleste mænd tænker sådan (uden at vide det selvfølgelig :) ) - men det giver jo under ingen omstændigheder ham (eller nogen andre) ret til at levere en skideballe, fordi man i et øjeblik synes at det er ufornuftigt.

Man skal ikke græde over spildt mælk, men i stedet hoppe op på hesten igen :)

De penge kan spares op igen, og der kommer jo altid nye huse på markedet :)

Knus

Redigeret af FrøkenLT
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt forstå din reaktion og egentlig mest spændt på on han får købt noget til brylluppet og hvad :)

Det er selvfølgelig ikk fair at han lader sine frustrationer gå ud over dig, men som du selv siger, er hsn sikkert god igen idag og kommer forhåbentlig med en undskyldning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde Lene.

jeg er ked at at høre han har været sur og det så gik ud over dig , selvom det egentlig ikke bunder i dig, men i de afslag. Jeg synes det er sjovt gjort med dankort, jeg ku ha fundet på det samme.. Ja kan godt være det er barnligt, men det er også tilladt en gang imellem ;).

Kan sige dig at vi har haft samme problem mht. skænderier om penge og at jeg bruger for mange penge på ting til mig til bryllup osv.

Det var store skænderier og det bundede som regel i andre ting. Men det gjorde ondt.

Jeg tror at det er fordi bryllupet kommer tæt på og begge parter er nervøse og spændte, samtidig med at man gerne vil ha alt til at gå fint. og i det ræs til bryllup'et hænger følelserne mere ude på tøjet end normalt og det gør at der ikke skal så meget til at man skændtes. Hvis du havde set os de sidste 14 dage op til bryllup'et, vil folk nok sige at vi skulle overveje bryllup'et fordi vi skændtes så meget. MEN vi har talt meget om det og her de sidste par dage er det blevet godt igen, og vi har fundet ud af grunden (den som jeg skrev til dig). Tror det er meget normalt, men sjovt er det slet ikke :(. Håber du er ok og i undgår flere skænderier. Så søde, op med humøret, jeg er sikker på i gennemgår samme fase. Men sjov er den ikke. Krammer til dig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjah, er ligger jo som regel en grund bag, men jeg kan godt forstå, at du handlede. Kan godt lidt genkende min mand i beskrivelsen af din mand. Min klynker i øvrigt nu, fordi jeg har bedt ham handle de sidste ting alene. Det er jo ligesom ham, der har kørekortet, han har vækket mig kl.7 (skulle først op kl.8), og så har jeg i øvrigt købt 20 store sodavand af 4 omgange, fordi jeg ikke har kørekort og ikke kan have så meget på min cykel. Honestly, altså. Som om vi ikke bidrager. De har sgu godt af at blive sat lidt i sving! Og så må hr. mand tage ved lære og blive bedre til at sige "sorry, jeg er i dårligt humør fordi....." inden han eksploderer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tror det er meget alm. at når brylluppet kommer tæt på så tager man en runde om øko! Det har vi også lige gjort.

Og bagefter gik min mand så ud og brugte 2 x budget på den ekstra ring, jeg får i kirken.. oh well!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Se lige det positive i det, han lagde da mærke til at du havde fået farvet hår..... det gør min sgu aldrig.

Spøg til side. I er jo ikke de eneste der får afslag på et huslån, det er vel snart end regel efterhånden fordi man skal have 17000 kr når regningerne er betalt. Derfor kommer frustrationerne ud lige pludselig og det har jo ikke noget at gøre med og du har brugt penge eller ej... det var sket alligevel. Han kan nu gå og klare tingene til brylluppet og se hvad det egentlig koster, ja selv dobbeltklæbende tape er dyrt :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde svar og jeres opbakning! :kiss: Jeg har haft drønende travlt siden jeg skrev dette og jeg synes at det er på sin plads med en opdatering :) Jeg håber at det er ok, at jeg laver en fælles? :blush:

Min kæreste var faldet ned dagen efter og jeg fik en velfortjent undskyldning! Han synes stadig at det var barnligt at jeg klippede mit kort over, for "det var jo ikke det der var pointen - pointen var at jeg skulle tænke over, hvad jeg brugte pengene til".. hvilket jeg også har hørt mange gange, så jeg har det faktisk stadig fint med, at jeg klippede kortet over :wink:

Min kæreste fik en mindre og afdæmpet skideballe over, at han skal fortælle mig, hvad der foregår i stedet for at eksplodere. FORDI.. det viser sig, at udover at vi fik afslag på huslån - og at han af den grund, pludselig fik kvaler over, at vi bruger så mange penge på een dag - så er vores bil også blevet kaldt ind til syn i midten af september, hvor vi skal have lavet en forrude, have haft bilen til eftersyn inden og have købt nye sommerdæk.. Så det var lige en pænt stor ekstraregning. Men som jeg sagde det til ham, så kunne jeg jo ikke vide det, når han ikke fortalte mig om det! Og at skideballen var uberettiget, når jeg ikke vidste hele sandheden, det var han helt enig med mig i.

Vi fik dog snakket frem og tilbage og fik da også fundet pengene til bilen, men det betød bla at sangerinden er helt ude af billedet. Det er lidt vemodigt, men jeg vil jo også give ham ret i, at man ikke kan få alt, hvis man ikke har pengene og hvis vi beholdte hende, ville vi ikke have råd til at Thomas kunne få det jakkesæt han gerne ville have. Og der gik jeg i baglås! Jeg vil ikke stå som smuk brud med sangerinde, hvis det skulle betyde at min kæreste ikke kunne stå ved alteret i det tøj han gerne vil! Selvom det mest er mig, der har arrangeret dette bryllup, så er det jo VORES fest og det er IKKE til diskussion! Jeg har lige fra dag 1, sagt at han ikke måtte gå på kompromis med sit tøj, for så ville jeg ikke kunne glæde mig over min kjole.. Jeg ville da have det forfærdeligt med mig selv!

Jeg har dog spillet sangen for ham og han blev meget rørt og glad over tanken og fik det da også lidt dårligt over, at jeg måtte aflyse det, men jeg er nu glad for beslutningen i dag.

Så jeg gik på jagt i budgettet og det lykkedes mig at finde 3000,- (uden at gå voldsomt på kompromis, bortset fra sangerinden) og det betyder så, at min kæreste ikke skal gå på kompromis :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil give bla Mdenise ret i, at det nok er typiske før-bryllupskuller og det ER mange penge man bruger på en dag og JA, jeg har da tilføjet en del ting, men han har jo været med i alle beslutninger - om han så har involveret sig i dem eller bare sagt ja, det må jo være ris til egen røv, om man så må sige.. jeg vil faktisk sige, at den største overskridelse af budgettet kommer fra hans side med en drinksbar :rolleyes: (og imens jeg skriver det, kan jeg godt læse den lidt forurettigedes forsvar imellem linjerne :wink: )

Hvor står vi så nu?

Jamen vi har fået snakket ud - han er lidt som min søster var som barn :lol: Ca. hver 3. måned, så skulle hun have en kæmpe skideballe, hvorefter hun var blid som et lam, hvorefter hun stille og roligt, ladede mere og mere op til en skideballe... sådan er Thomas nok også lidt :lol: Jeg bliver edderspændt rasende når det sker og jeg lader mig på ingen måde vade på - jeg har været i forhold før, hvor jeg i den grad blev underkuet og der kommer jeg ALDRIG hen igen - det er der INGEN mand der er værd - og nej, heller ikke Thomas! :sm:

Til gengæld er luften blevet renset og vi har fået sagt de ting, der skulle siges og vi har jo også fundet en løsning på pengene og lavet en plan for, hvordan vi får huslån, så alt i alt er der ro på.

Nu nyder vi bare, at vi sammen kan glæde os til brylluppet, at INGEN af os skal bekymre sig alene om økonomi, at vi nu er fælles om alle de kommende gøremål, at Thomas får ferie på fredag og at vi har en dejlig dag at se frem til :)

Jeg ved godt, at jeg har luftet en del af mine frustrationer herinde og måske giver det lidt et forkert indtryk af Thomas, for han ER altså en hjertelig og kærlig kæreste, som bare indimellem får nogle nedsmeltninger. Men mon ikke de fleste får det? Jeg reagerer måske også typisk pige-agtigt med "er det ikke synd for mig"-attituden og jeg vil da også give ham fuldstændig ret i, at jeg ikke er en af dem der bekymrer mig synderligt over økonomi. Jeg er blevet meget bedre til at tænke fremadrettet økonomisk, men det hjælper jo heller ikke, at Thomas i starten af vores forhold måtte redde røven på mig et par gange. Så ja jeg HAR været uansvarlig med min økonomi, men jeg er jo også blevet ældre.. det er bare lidt svært for ham at se, når han nu får en af sine nedsmeltninger.. Så har jeg i det skrivende øjeblik været forurettiget og selvretfærdig? Ja det har jeg sgu nok :blush:

Men jeg må da indrømme, at det er rart at høre, at vi ikke er de eneste der har haft diskussioner om økonomi :blush:

Tusind tak for jeres støtte og opbakning! Den betyder meget, når man sidder i en situation, hvor man føler sig så uretfærdigt angrebet! At man så ser med lidt klarere øjne når bølgerne har lagt sig, er så en anden ting :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at høre, at I har fået løst problemerne :) Dog ville det også være underligt, om I ikke havde, hehe. Og syns det er fair nok, at du gir ham igen .... jeg havde gjort akkurat det samme og ja ... du skulle stadig ha klippet det kort over :)

Ift. hvordan han blir opfattet herinde .... altså tror nu ikke, at nogen tænker dårligt om ham ? Jeg gør da ihvertfald ikke. Altså alle mænd (og også kvinder) har deres sider, hvor man bare ville ønske, at de var lidt anderledes. Åhh sådan er det da også herhjemme altså. Hans dårlige egenskab er, at han engang imellem farer op som en trold af en æske over de latterligste små ting og så kan alt også være lige meget og nu skal det fandme også være slut osv osv .... og jeg er begyndt med den, der hedder: "Skat ... jeg kan godt forstå, at du er vred, men lad os kigge på det om en uge og se, om du stadig har lyst til at cutte al kontakt til dem" :lol: .... og ugen efter, så er alt fino igen .... jow jow :wink:

En anden ting .... kørte til Kbh her idag (skulle til tilretning med kjolen) og efter 1 time omkring Ringsted siger han: "Gider du ikke godt blinke, når du skifter vognbane!!!!! Jeg gider fandme ik ha en bøde på 1500 kr + du får klip i kørekortet! Du blinker fandme fra nu af!" Og jeg tænker ... øhm ok ? Hvor fanden kom den lige fra altså ? lol .... han skal sgu da ikke blande sig i, om jeg blinker, når jeg ligger mig ud i overhalingsbanen, når der er 5 biler på vejen inden for 5 km. Helt ærligt .... så bland dig dog udenom makker - du har ikke engang noget kørekort selv! Og jeg vil kaldt ham for en bedstefar med blød hat og kørelærer og sagde, at jeg syns han var til grin blablabla lol ... og så blev han skide sur! :lol:

Men fik dog rettet den op lidt efter, fordi jeg lavede den pædagogiske: "Nå, kom så med det .... lad os tale om det ... jeg kan jo se, at du er gal nu" ... og så fik jeg lige en tur igen lol. Vi blev så enige om, at når der var okay meget trafik, så blinkede jeg (som jeg altid gør, når der er okay med trafik) og ellers så gik det nok, at jeg ik lige blinkede ud lol. Ff da også altså .... haha.

Pointen er bare .... ALLE mænd har deres dårlige sider og at du har luftet dem her er sgu fair nok ... engang imellem får man bare nok og man har brug for at få at vide, om man selv er totalt urimelig el hvad, fordi man kan gå totalt i selvsving og ikke stole på sin første reaktion: "Var den nu også rationel nok ? Var jeg måske lidt "way out there" og gik jeg lige for hårdt til den ? Var jeg uretfærdig ?

Jeg har gjort akkurat det samme omkring mine familie-problemer .... og sådan er det :) Hvis han lige skal rase ud engang hver 3. måned, jamen så er de 4 gange om året dybt frustrerende for dig, men tror med tiden, så lærer man lissom en metode hvorpå man kan neutralisere det inden det eskalerer helt. Der viser sig bare nye sider af folk i sådan en fase her, der gør, at nogen ting går den, der primært står for økonomien på. Det samme herhjemme .... :wink: Jeg fortalte også først i 2. opkald idag efter tilretningen, hvad det kom til at koste :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk i har fået talt ud om det :) Og rigtig godt indlæg i øvrigt! Nu er det snart nu :cheerleader3:

Ja det er dejligt at vi har talt ud, og det skulle vi jo også helst kunne :) Mind mig ikke om, at det er liiige om hjørnet! :blink: Jeg vil starte med at glæde mig over, at Thomas snart har ferie :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pointen er bare .... ALLE mænd har deres dårlige sider og at du har luftet dem her er sgu fair nok ... engang imellem får man bare nok og man har brug for at få at vide, om man selv er totalt urimelig el hvad, fordi man kan gå totalt i selvsving og ikke stole på sin første reaktion: "Var den nu også rationel nok ? Var jeg måske lidt "way out there" og gik jeg lige for hårdt til den ? Var jeg uretfærdig ?

Jeg har gjort akkurat det samme omkring mine familie-problemer .... og sådan er det :) Hvis han lige skal rase ud engang hver 3. måned, jamen så er de 4 gange om året dybt frustrerende for dig, men tror med tiden, så lærer man lissom en metode hvorpå man kan neutralisere det inden det eskalerer helt. Der viser sig bare nye sider af folk i sådan en fase her, der gør, at nogen ting går den, der primært står for økonomien på. Det samme herhjemme .... :wink: Jeg fortalte også først i 2. opkald idag efter tilretningen, hvad det kom til at koste :lol:

Jamen du har så fuldstændig ret og man er jo også to forskellige personer der skal leve sammen - i medgang og modgang og med de forskelligheder man nu har :) Og at man nok lærer at håndtere forskellige situationer bedre med tiden, det er jeg helt enig med dig i!

Nu bliver jeg altså nysgerrig.. hvad kostede din tilretning da?? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer