Lene T

Nogle gange får man vel bare nok?!

35 indlæg i dette emne

Super fedt at I har fået snakket det igennem - det er også det der skal til :)

Selvom man kan snakke tingene igennem, så er det bare ikke fedt at være i situationen, og så er det da fedt at man lige kan rase ud i sådan et forum her, hvor de fleste også kender til det på en eller anden måde.

Og jeg har heller ikke fået et dårligt syn på ham af det jeg har læst, jeg har bare kunnet genkende en hel masse :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pointen er bare .... ALLE mænd har deres dårlige sider og at du har luftet dem her er sgu fair nok ...

Hov hov du :rolleyes: Det kunne jo lige så godt have været omvendt (selvom jeg nok godt ved at det går den vej når vi taler om bryllup). Hjemme hos os er det såmænd stik modsat når vi taler om økonomi. :rolleyes: Men godt at I fik talt ud om det og at I er enige om tingene. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Pointen er bare .... ALLE mænd har deres dårlige sider og at du har luftet dem her er sgu fair nok ...
Hov hov du :rolleyes: Det kunne jo lige så godt have været omvendt (selvom jeg nok godt ved at det går den vej når vi taler om bryllup). Hjemme hos os er det såmænd stik modsat når vi taler om økonomi. :rolleyes: Men godt at I fik talt ud om det og at I er enige om tingene. :)

Hov hov Hr. ..... De manglede resten af kommentaren :lol:

"Altså alle mænd (og også kvinder) har deres sider, hvor man bare ville ønske, at de var lidt anderledes." :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt at i er på talefod igen. jeg kunne aldrig finde på at dømme andre mennesker, vi har alle vores fejl og mangler :fløjt:

knus fra hystaden... der var villig til at aflyse julen pga. en skide lyskæde til juletræet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe cyber :hug:

Jeg er glad for at I begge fik raset ud og fik snakket om tingene!!

Som en klog gammel dame en gang sagde til mig:

Find en mand du kan skændes med, for så ved man at man lever

og

Bild ham ind at dine ideer er hans, det virker hver gang

-HAHA- Så sandt, så sandt... bare man ikke skændes for ofte! Men uden bølgedale er der jo ingen bølgetoppe :wink: Hvad med dig? Går det bedre med overskuddet? Det er dejligt at høre fra dig og du har været savnet! :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpe cyber :hug:

Jeg er glad for at I begge fik raset ud og fik snakket om tingene!!

Som en klog gammel dame en gang sagde til mig:

Find en mand du kan skændes med, for så ved man at man lever

og

Bild ham ind at dine ideer er hans, det virker hver gang

-HAHA- Så sandt, så sandt... bare man ikke skændes for ofte! Men uden bølgedale er der jo ingen bølgetoppe :wink: Hvad med dig? Går det bedre med overskuddet? Det er dejligt at høre fra dig og du har været savnet! :kiss:

Tak søde, jeg har det bedre - medicin er nu en god ting.

Og ja uden nedture er der ingen opture hæhæ. Men det med at skændes, der må jeg melde pas, jeg har aldrig haft en mand eller kæreste som jeg ku skændes med, måske fordi jeg ikke gider det LOL

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har det lidt på samme måde (ind i mellem ihvertfald). Mottoet "hun får ret og jeg får fred" virker ganske godt og det er nok noget jeg har arvet fra min far. Dog ikke lige når det kommer til økonomi men er jo også den største "leverandør" på det punkt :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, jeg kan slet ikke med mænd, man ikke kan diskutere med eller smider den sætning op .... så går jeg da først for alvor i kødet på ham :lol: haha. Kan huske min første kæreste ..... han var konfliktsky ..... han var umulig at diskutere med. Hver gang jeg var tosset over et el andet, så sagde han bare: jaja, du falder nok ned igen.... og så gik han ..... ellers, som oftest .... så parerede han bare ordrer, fordi han ikke ville tage diskussionen :lol: haha ..... shit, det var godt nok frustrerende. Prøvede engang at smække med døren .... no luck :P

Så jeg bakker fuldstændig op omkring det fine citat ovenstående! :lol: Vi tager også en ordentlig tur herhjemme engang hver 3. md el lign og det er nu meget rart lige at få luftet ud .... haha .... tar altid 30 mins og så griner vi efterfølgende :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt I fik snakket det igennem. Jeg synes stadigvæk der er fedt at du klippede kortet. Der er ingen perfekte mennesker og mon ikke også vi alle blive trætte af noget ved vores partner? Min mand er vokset op som enebarn og med en alenemor der var psykisk ude af balance og han kan SLET ikke have småskænderier. Han bliver ked af det og jeg kæmper for at få ham til at forstå,at når jeg en gang i mellem taler med store bogstaver, så betyder det altså ikke at jeg vil gå fra ham men at jeg er presset og/eller irriteret. Nogle gange skal luften altså renses...men vi falder jo også for vores partner fordi de er gode for os. For eksempel synes jeg det lyder som en sund ting at give Thomas noget modstand og fortælle når han er urimelig - når bare der også er plads til at interesse sig for hvad der ligger bag de udbrud. Så er der noget at arbejde med sammen ligesom I også sammen har arbejdet med at gøre dig økonomisk mere ansvarlig :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer