futte25

Er SÅ rasende på min H2B's vegne...

17 indlæg i dette emne

Jeg havde aldrig troet, at jeg ville lade mine frustrationer komme til udløb herinde, men gud hvor er jeg rasende på min H2B's vegne...Sagen er at han har købt et jakkesæt hvor han i butikken får afvide, at bukserne ikke var kommet hjem i den størrelse som aftalt, men at de ville kunne lægge buskerne ud hos en skrædder (som firmaet anbefalede) og derfor fik et lille afslag i prisen til at dække bukserne hos skrædderen. H2B var inde hos skrædderen med tøjet som bekræftede, at de godt kunne lægge bukserne ud og så var alt jo godt. Så aftalen lød på at jakkeærmene skulle lægges op samt bukser skulle lægges op og ud i livet. Men så idag blev han ringet op af skrædderen, at de nu var færdige med tøjet, men at bukserne alligevel ikke kunne lægges ud! Men at de havde ordnet de andre ting; så kort sagt nu står han med et jakkesæt som han ikke kan bruge, da han ikke kan returnere tøjet til butikken for skrædderen har jo lagt jakke ærmene og bukserne op....og skrædderen mener ikke, at det er deres problem og at han kunne gå i en stofbutik og se om han kunne finde noget stof der kunne minde om bukserne for så vil de godt kunne lægge dem ud....problemet er at butikken har hentet tøjet hjem fra udlandet og det ikke er ligetil at finde magen til stof herhjemme... Nå men alt i alt har H2B betalt 1.100kr for at få et jakkesæt "ordnet" hos en skrædder uden at kunne bruge det... ved godt at det måske virker lidt hysset at jeg er rasende men her 2 uger før brylluppet kan hverken h2b eller jej overskue det... Jeg vil imorgen prøve at kontakte en anden skrædder for at se om de evt kan hjælpe, men hvis ikke skal vi hurtigt ud og finde et nyt sæt til ham...øv hvor er jeg ked af det hans vegne :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil mene, at uanset om jakkesætter er lagt op eller ej, så skal butikken da tage det tilbage, når de har sagt at bukserne kan lægges ud. De har solgt jer noget på falsk grundlag! I handler jo i god tro, og har butikken ikke styr på hvad deres bukser kan - så er det da ikke jeres problem..

Puha en grimmer en. Jeg håber virkelig at butikken hjælper jer, når de har klokket i det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kort sagt: Det er bare ikke i orden og jeg kan sagtens forstå jer begges frustration! Hvor synd for din kæreste!

Tak...synes bare det er så urimeligt....ville ønske at de havde kontaktet ham, da de opdagede at de ikke kunne ordne det så han havde haft muligheden for at returnere tøjet....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kort sagt: Det er bare ikke i orden og jeg kan sagtens forstå jer begges frustration! Hvor synd for din kæreste!

Tak...synes bare det er så urimeligt....ville ønske at de havde kontaktet ham, da de opdagede at de ikke kunne ordne det så han havde haft muligheden for at returnere tøjet....

Nemlig! Det troede jeg da også var kutyme??!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt ude i hampen. Såvidt jeg kan læse har butikken anbefalet skrædderen og så må de to parter løse problemet indbyrdes. Det kan aldrig blive hans problem. Måske det kan hjælpe lidt at nævne Forbrugerstyrelsen hvis ikke I kan nå frem til en løsning i al mindelighed med dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

selvfølgelig skal de tage jakkesættet tilbage! -de har jo solgt en vare med mangel(de har jo faktisk solgt noget andet end i har købt!), Da Det ikke kan udbedres er det overhovedet ikke noget med jer at gøre! -det er butikkens problem..

Det, at der er rettet på det hos en skrædder var jo også butikken egen ide! :angry:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare alt alt for dårligt! Håber virkelig I finder en løsning - I burde efter min mening få refunderet pengene, når det er butikken der har anbefalet den skrædder, som i første omgang godt mente det kunne laves!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tak allesammen for opbakningen....sad virkelig igår og følte at vi i den grad er blevet røvrendt (undskyld udtrykket). Nå men vi har prøvet at kontaktet butikken og de har ferie, så vi blir nødt til at finde på en løsning selv og så ordne det med butikken bagefter...håber virkelig at de vil tage deres ansvar :(, da det er jo dem der har sagt at bukserne kunne lægges ud og anbefalet skrædderen...så imorgen står den på "find tøj til manden" så krydses alt hvad krydses kan for at det lykkes. Hvis der er nogen der kender eller kan anbefale en god herretøjsbutik i kbh området modtages det med kyshånd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi købte min kærestes i Frederik, det er fra Hugo Boss. Det sidder ufatteligt super flot! Jeg ved ikke om de har Frederik i KBH (men mon ikke..), men de har i hvert fald Hugo Boss i Magasin. Ellers SAND, deres jakkesæt er også lækre.

Og er man ikke kræsen med kvalitet, så har Bertoni udsalg nu også, der kan man få et jakkesæt til 800-2000.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi købte min kærestes i Frederik, det er fra Hugo Boss. Det sidder ufatteligt super flot! Jeg ved ikke om de har Frederik i KBH (men mon ikke..), men de har i hvert fald Hugo Boss i Magasin. Ellers SAND, deres jakkesæt er også lækre.

Og er man ikke kræsen med kvalitet, så har Bertoni udsalg nu også, der kan man få et jakkesæt til 800-2000.

tak for inspirationen :) skal helt sikkert en tur i magasin imorgen....den havde jeg slet ikke tænkt på....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bertoni på Fisketorver er super - vi har netop købt der, og det skulle også lægges op/ned, ind/ud, og dar var fejl på både jakke og bukser (stoffejl), men alt blev lavet 100%, uden bøvl og til tiden.

Troelsstrup har der i mod behandlet os som idioter. da vi engang kom og skulle have dyre jakkesæt til 3 mænd - det blev der ikke nogen handel ud af.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bertonin og Wagner har begge udsalg nu, og sælger billigt ud, for at få plads til den nye kollektion.

Men i og med næsten alle designere udgiver deres kollektioner på stortset samme tid, vil jeg gætte på at de fleste enten har udsalg netop nu, eller er villige til at gå ned i pris for at komme af med det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer