Guest hempler1009

må man medbringe bordpynt til et feststed?

19 indlæg i dette emne

Hej Zilla'er :loveshower:

Vi kommende mand og jeg har valgt at holde vores bryllup et sted, hvor vi ikke skal stå for noget, de sørge for mad, borddækning, blomster, serverings-personale osv. hvilket vi er rigtig glade for og det vi har ønsket fra start af :)

Men men hvordan er det med bordpynt, må må gerne medbringe bordpynt??? Hvordan gør jer, der skal holde festen et sted, for i betaler for en samlet løsning????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ude flere steder og også herinde hørt om at Lego har været en del af bodpynten og det er tydeligt noget brudeparret selv har stået for. Så det vil jeg næsten tro er ok med de fleste steder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay, for det ville være rart stadig at kunne tilføre lidt personligt, selvom stedet er rigtig meget os, så selve lokalerne vil vi ikke lave om på, måske spørge om vi må have nogle store vaser stående med blomster under vand, ellers havde vi kun tænkt at tage lidt bordpynt med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder vores fest et sted hvor de står for alt, men bordpynt og blomster skal vi selv have med. De kan sagtens arrangere blomster for os men de vil vi gerne selv. Bordpyntet aflevere vi dagen før med et billede over hvordan det skal være og så tager de sig af det på selve dagen. Tror da man må tage bordpynt med de fleste steder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay tusind tak Olga :)

Hvor meget bordpynt har i, hvis jeg må spørge, er det noget enkelt eller medbringer i meget???

Til bordene i spisesalen har vi omkring 100 swarovskikrystaller til hver bord samt 3 større sommerfugle og 12 mindre sommerfugle.. de 3 store skal ligge omkring den store kandelaber der er på bordet og de mindre sommerfulge spredt på bordet mellem krystallerne.På bordene i kaffestuenn skal vi have 5 cremefarvede roser der hver kommer i hver deres lille vase og så skal der strøes tørrede blomster med guldglimmer på bordene også.

Overvejer om der skal krystaller på borde med bryllupskagen.. men skal have en snak med dem her til august om hvordan det bord bliver.. så kan vi nemlig gemme nogle krystaller dertil :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor lyder det bare fint og rigtig smukt :biggrin: Det bliver nogle rigtig flotte borde, er jeg sikker på.

Ihhh jeg syntes det er så svært med vores bordpynt, vi har valgt et sted, hvor stilen er meget moderne og enkel, hvilket passer os fint.. Vi har forestillet os det stilrene look, med hvide duge, hvide servietter og så er vores farver jo sort, hvid og lilla og det havde vi tænkt os skulle afspejles i bordhæfter, bordkort og nogle små risposer med lilla bånd omkring..,men jeg kan ikke finde ud af om der skal være mere, har du nogle forslag måske???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor lyder det bare fint og rigtig smukt :biggrin: Det bliver nogle rigtig flotte borde, er jeg sikker på.

Ihhh jeg syntes det er så svært med vores bordpynt, vi har valgt et sted, hvor stilen er meget moderne og enkel, hvilket passer os fint.. Vi har forestillet os det stilrene look, med hvide duge, hvide servietter og så er vores farver jo sort, hvid og lilla og det havde vi tænkt os skulle afspejles i bordhæfter, bordkort og nogle små risposer med lilla bånd omkring..,men jeg kan ikke finde ud af om der skal være mere, har du nogle forslag måske???

Tak skal du have... det bliver så smukt.. farverne er gyldne og grønne nuancer og krystallerne er guld farvede.. VI tog udgangspunkt i lokalernes farve som er holdt i de gyldne og grønne nuancer.. sådan lidt støvede nuancer...

Moderne siger du.. altså jeg elsker jo krystaller... måske sorte krystaller på bordene, sort tyl til risposerne med lille bånd om som du siger selv og så måske lilla sommerfugle ? Sommerfugle fordi det symbolisere en ny start :) Vi købte vores krystaller herfra :

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=black+crystals+for+tables&x=13&y=16

http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=purple+buterflies+for+tables&rh=i%3Aaps%2Ck%3Apurple+buterflies+for+tables

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor fint, det lyder virkelig som nogle smukke farver, er slev rigtig vild med gyldne farver :)

Stedet vi har på vores store dag er nemlig indrettet i farverne, sort, hvid og lilla og det er bare perfekt!! ELSKER lilla :loveshower: det har vi også valgt at tage udgangspunkt i, så det passer sammen stilmæssigt... Hmmm har faktisk på intet tidspunkt overvejret krystaller, men wauw hvor er de smukke, det kunne faktisk godt være en mulighed, og så sorte risposer med lilla bånd :-) Sommerfuglene er en smuk ide, især fordi der er noget symbolik over dem, samtidig med de er smukke.. Hmmm ved ikke helt om jeg er med på den, måske du har nogle inspirationsbilleder?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor fint, det lyder virkelig som nogle smukke farver, er slev rigtig vild med gyldne farver :)

Stedet vi har på vores store dag er nemlig indrettet i farverne, sort, hvid og lilla og det er bare perfekt!! ELSKER lilla :loveshower: det har vi også valgt at tage udgangspunkt i, så det passer sammen stilmæssigt... Hmmm har faktisk på intet tidspunkt overvejret krystaller, men wauw hvor er de smukke, det kunne faktisk godt være en mulighed, og så sorte risposer med lilla bånd :-) Sommerfuglene er en smuk ide, især fordi der er noget symbolik over dem, samtidig med de er smukke.. Hmmm ved ikke helt om jeg er med på den, måske du har nogle inspirationsbilleder?????

Håber det her virker http://www.google.dk/search?q=weddings+purple+and+black,+butterflies&hl=da&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=tEUJUL2dE8mZsgbUnO2HCQ&ved=0CEUQ_AUoAQ&biw=930&bih=431#hl=da&tbm=isch&sa=1&q=weddings+purple+and+black&oq=weddings+purple+and+black&gs_l=img.3...15205.16810.0.17184.13.12.0.0.0.4.180.1474.3j9.12.0...0.0...1c._HLy6dGGPyU&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=78ce5bbc51fe2105&biw=930&bih=431

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om det er virker eller om det er det samme som før.. men ellers prøv at google purple butterflies decorations der kommer rigtigt mange fine frem...

http://www.google.dk/search?q=purple+butterflies+decorations&hl=da&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=wkYJUNOpIc6Wsgb8q4yOCQ&sqi=2&ved=0CEQQ_AUoAQ&biw=930&bih=431

men ellers hvad kan I lide af pynt ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virkede :) Tusind tak.. Jeg har ihvertfald fået blod på tanden nu, havde lige et øjeblik, hvor jeg ikke lige kunne se mig ud af, hvor meget bordpynt der skulle være og hvad det skulle være, men nu er jeg klar parat på at være kreativ :biggrin: :biggrin: :biggrin: Tusind tak :bunny_4:

Velbekomme.....skriv endelig bare en besked til mig om hvad du vælger.. er helt vild spændt på hvad du vælger I skal bruge.. ihvertfald er der masser af fine ting i de farver i har valgt... God fornøjelse :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville nok ringe og høre feststedet ad. Kan ikke rigtig forestille mig, at det kan være et problem - det gør det vel kun lettere for dem :) Men for en sikkerheds skyld. Det kan jo være, at I har ramt et af Danmarks eneste feststeder, hvor man ikke må tage bordpynt med selv :biggrin:

Vi har selv valgt at lade feststedet stå for vores bordpynt, da vi ikke bor lige i nærheden, så det ville være for besværligt at have vores eget med..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fravalgte deres pynt - de har ofte sådan et 'standard' kit når det gælder bryllup og jeg gider helt ærligt ikke at mit bryllup ligner alle andres så vi står selv for alt pynt, jeg har endda lejet nyt service da jeg ikke kan lide det de har på stedet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

VI holdte vores på hotel.. De stod for duge, service, mad, tjenerstab og rengøring - jeg/vi stod for alt andet...

Jeg medbragte selv lyskæder, tyl, borddekorationer, pynt, bordkort, favorboxe, vin, bryllupskage, slikbuffet - og pyntede selv det hele op fredagen inden brylluppet... Da vi gik og pyntede borde stak der min. 4 tjenere ind "der lige skulle se...." - de havde aldrig før haft et bryllupsselskab hvor parret ankom med 2 store lukkede boxit trailere... :lol:

Billeder kan ses i min beretning :)

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer