Posted July 20, 2012 · Report post DET DER ETSY - HVORDAN FUNGERE DET? Har nemlig set den fedeste planlægningsdagbog fra USA. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 20, 2012 · Report post Hvis du søger efter etsy på min blog har søde Lena herindefra givet nogle tips til handel på etsy www.toomuchtulle.dk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 20, 2012 · Report post Hvis du søger efter etsy på min blog har søde Lena herindefra givet nogle tips til handel på etsy www.toomuchtulle.dk kan desværre ikke finde det. har du et direkte link................ er etsy ellers pålideligt.............................. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 20, 2012 · Report post Hvis du søger efter etsy på min blog har søde Lena herindefra givet nogle tips til handel på etsy www.toomuchtulle.dk kan desværre ikke finde det. har du et direkte link................ er etsy ellers pålideligt.............................. mærkeligt, det kommer frem når jeg selv søger - men her er direkte link: http://www.toomuchtulle.dk/bryllup/bryllupsartikler/2012/02/12/etsy---et-finurligt-univers ja etsy er fin. det er jo forskellige sælgere så man kan jo aldrig sammenligne to handler, men hører næsten altid godt om sælgere på etsy 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 20, 2012 (edited) · Report post tusind tak. Edited July 21, 2012 by Os♥2 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 21, 2012 · Report post er det gratis at være medlem og er i registreret via facebook elle hvordan??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2012 · Report post Det er gratis at være oprettet - jeg har kun været heldig. Altid en god idé at maile lidt med sælger hvis man har spørgsmål til et produkt :-) Held og lykke! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 22, 2012 · Report post Tusind tak for hjælpen. Det lyder næsten farligt at få startet eller dyrt ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 23, 2012 · Report post Du har helt ret - det kan bliver meget "farligt" ;-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 2, 2013 · Report post kostér det noget til etsy, hvis man køber derinde eller er prisen på varen den reelle pris............ 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 2, 2013 · Report post Der er fragt men ikke noget gebyr til dem, tror sælger betaler noget. :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 2, 2013 · Report post Køber betaler ikke ekstra... Sælger gør ;) kan kun anbefale Etsy. Langt de fleste sælgere derinde er servicemindede og elsker at lave deres håndarbejde. Jeg har selv købt en masse fantastiske ting 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 13, 2013 · Report post Køber betaler ikke ekstra... Sælger gør ;) kan kun anbefale Etsy. Langt de fleste sælgere derinde er servicemindede og elsker at lave deres håndarbejde. Jeg har selv købt en masse fantastiske ting lækkert. ved du, om man altid kan slette sig igen....... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2013 · Report post Kan man altid slette sin profil på ETSY igen................................ 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites